True lies - uncut hvor?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-07-04 15:11

der findes 2 udgaver af true lies der er værd at købe - den japanske reg 2
med dts som jeg ikke kan finde nogen steder (i en dansk online butik that
is)

næstbedst er uk reg 2 i en udgået udgave der ved en fejltagelse blev udgivet
uncut! - den vil jeg gerne have!

den nyeste udgave er osse reg 2 uk - men cuttet 8 secunder.

jeg ved ikke helt om man kan se forskel på den fejlagtige uncut og den nye
der er cuttet - jeg har set forskellige steder at true lies er ret billig,
men om man er så heltdig at det er den gamle uncut ved jeg ikke - kan nopgen
kaste lidt lys over sagen og fortælle mig hvad jeg skal kigge efter for at
får den uncuttede version... eller endnu bedre - et dansk site der kan
skaffe reg 2 japan.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Møller

Dato : 20-07-04 15:22

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> jeg skal kigge efter for at får den uncuttede version... eller endnu
> bedre - et dansk site der kan skaffe reg 2 japan.

Her kan du se sammeligninger mellem de forskellige dvd udgivelser.

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1339
--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-07-04 15:29

> Her kan du se sammeligninger mellem de forskellige dvd udgivelser.
>
> http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1339

ja, det har jeg læst - det undrer mig dog at den danske udgivelse - altså
den hvor der stå Livsfarlig Løgn udenpå ikke er med - men den uk har danske
tekster - mon det er den?

Fra : Dag Stinus

Dato : 20-07-04 16:34

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
[cut]
> ja, det har jeg læst - det undrer mig dog at den danske udgivelse - altså
> den hvor der stå Livsfarlig Løgn udenpå ikke er med - men den uk har
> [...]
[cut]
Den danske udgivelse fra Egmont Film er med engelsk og spansk lydspor
svarende til UK Uncut og jeg har lige gennemset de første fem scener der
ellers skulle være klippede - og det er de ikke.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-07-04 17:40

]
> Den danske udgivelse fra Egmont Film er med engelsk og spansk lydspor
> svarende til UK Uncut og jeg har lige gennemset de første fem scener der
> ellers skulle være klippede - og det er de ikke.

ok - det er den hvor der står livsfarlig løgn og ikke true lies udenpå? - og
det er den eneste livsfarlig løgn udgave med dk tekst på cover ikke?

Fra : Dag Stinus

Dato : 20-07-04 18:58

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
[cut]
> ok - det er den hvor der står livsfarlig løgn og ikke true lies udenpå? -
og
> det er den eneste livsfarlig løgn udgave med dk tekst på cover ikke?
[cut]

Jeps. Al tekst på coveret er dansk og titlen er "Livsfarlig løgn". Om der
findes andre udgaver på dansk ved jeg ikke.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Jesper Lund

Dato : 20-07-04 19:34

Dag Stinus <dag@REMOVEstinus.dk> wrote:

> Jeps. Al tekst på coveret er dansk og titlen er "Livsfarlig løgn".
> Om der findes andre udgaver på dansk ved jeg ikke.

Er den R2 eller R2+R4 kodet?

--
Jesper Lund

Fra : Dag Stinus

Dato : 20-07-04 20:05

"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> wrote in message
[cut]
> Er den R2 eller R2+R4 kodet?
[cut]

Der er kun vist symbolet for R2. På nær de spanske undertekster (de græske
er ikke nævnt på omslaget men findes i filmens menu) svarer filmen
fuldstændig til denne beskrivelse (fra linket tidligere i denne tråd):

R2 United Kingdom - (Columbia Tristar Home Entertainment)
Extras: Theatrical Trailer
Subtitles: Bulgarian, Czech, Danish, Dutch, English, Finnish, Greek,
Hungarian, Norwegian, Polish, Portuguese, Spanish, Swedish and Turkish
Picture format: 2.35:1 Anamorphic PAL
Soundtrack(s): English Dolby Digital 5.1 / Spanish Dolby Digital 2.0
Surround
Case type: Amaray (Keep) Case
Notes: This is the first edition and by now gone from the shelves. This
release was mistakenly taken from the wrong master, and released UNCUT.

En anden "feature" er at der ikke er den sædvanlige indledende tekst om hvor
og hvordan filmen ikke må anvendes. Det er lige på og hårdt uden forfilm
eller ophold ved hovedmenuen.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 21-07-04 22:21

> [...]

> ok - det er den hvor der står livsfarlig løgn og ikke true lies udenpå? - og
> det er den eneste livsfarlig løgn udgave med dk tekst på cover ikke?

På min Livsfarlig Løgn er der et billee af Arnold udenpå med en pistol.

Filmen varer 135 minutter står der.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Jesper Lund

Dato : 20-07-04 17:10

> ja, det har jeg læst - det undrer mig dog at den danske udgivelse -
> altså den hvor der stå Livsfarlig Løgn udenpå ikke er med - men den
> uk har danske tekster - mon det er den?

Den australske udgave er R2+R4 kodet, har danske undertekster, og er
uncut, ifølge dvdcompare.net og denne side
http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Reviews.asp?ReviewID=425&SID=10

Ifølge dvdcompare.net er det kun den gamle/udgåede (uncut) UK udgave der
har danske undertekster, så mon ikke det er R2+R4 udgaven med dansk
cover som bliver solgt i Danmark? Btw, billigste butik på
www.dvdpricecheck.co.uk bringer dig i øvrigt under den magiske 80
kroners grænse (excl. levering) for den australske udgave.

--
Jesper Lund

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-07-04 17:49

> www.dvdpricecheck.co.uk bringer dig i øvrigt under den magiske 80
> kroners grænse (excl. levering) for den australske udgave.

jeg er desværre begrænset til handel med dk butikker

Fra : Jesper Lund

Dato : 20-07-04 18:10

> jeg er desværre begrænset til handel med dk butikker

Et VisaDK er ellers hurtigt tjent ind

Har du checket www.axelmusic.dk? Det ser ud til at deres UK R2 er den
gamle udgave uden cuts.

--
Jesper Lund

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-07-04 20:51

> Et VisaDK er ellers hurtigt tjent ind

ingen tvivl om det - men jeg er en kontant kinda guy

> Har du checket www.axelmusic.dk? Det ser ud til at deres UK R2 er den
> gamle udgave uden cuts.

jeg har kigget på dem - jeg tror jeg køber den med dansk titel - ifølge dag
stinus skulle den svare til den uncuttede uk udgave. - den er vel at finde i
en eller anden fona til billige penge.

Fra : J

Dato : 20-07-04 23:21

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
dag
> stinus skulle den svare til den uncuttede uk udgave. - den er vel at finde

Husk at lade os andre vide hvordan det gik!

Jonas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-07-04 09:18

> Husk at lade os andre vide hvordan det gik!

sure - jeg tager ud og kigge idag