MI3
Fra : Kasper Møller

Dato : 19-07-04 09:19

Joe Carnahan er ikke længere instruktør på Mission Impossible 3? Siden
hvornår er det ham der skulle instruere filmen? Jeg mener helt bestemt at
have hørt David Fincher skulle stå for 3eren og glædede mig af samme grund.

---

Fra : Thomas Helvard

Dato : 19-07-04 13:58

Speaking of which, Tom Cruise ville bruge det tyske parlament til at optage
MI3 i, men fik bestemt ikke lov. Den tyske regering udtalte at bygningen
ikke er tilgængelig for film. 'Its about maintaining the dignity of the
parliament'.

Tag den, Tom

- T

Fra : Michael Skov

Dato : 19-07-04 15:27

"Thomas Helvard" <helvard@fdf.dk> skriver:
> [...]
>MI3 i, men fik bestemt ikke lov. Den tyske regering udtalte at bygningen
>ikke er tilgængelig for film. 'Its about maintaining the dignity of the

Kunne det mon ikke også have noget at gøre med mandens tilknytning til
scientology. Dem er tyskere jo ikke specielt glade for. (og hvem kan
bebrejde dem det)

MU!

Fra : Jacob Andersen

Dato : 20-07-04 02:39

"Michael Skov" <mu@net.dialog.dk> wrote in message
> "Thomas Helvard" <helvard@fdf.dk> skriver:

> Kunne det mon ikke også have noget at gøre med mandens tilknytning til
> scientology. Dem er tyskere jo ikke specielt glade for. (og hvem kan
> bebrejde dem det)

Mon ikke den givne forklaring er den rigtige. Det virker fuldt ud rimeligt
og tilstrækkeligt.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Peter Lind

Dato : 20-07-04 12:51

"Jacob Andersen" <duk@glem.det> wrote in message
> "Michael Skov" <mu@net.dialog.dk> wrote in message

> Mon ikke den givne forklaring er den rigtige. Det virker fuldt ud rimeligt
> og tilstrækkeligt.

Det kunne også have noget at gøre med at hvor den amerikanske regering, især
det hvide hus, mest af alt er et stort showbiz nummer, så er de europæiske
regeringer rent faktisk optaget af at styre deres respektive lande, og er
derfor ikke interesserede i at være kulisse til endnu et show - noget Det
Hvide Hus vist aldrig har stået tilbage for.

Mvh
Peter Lind
-der ellers syntes det kunne være sjovt med en West-Wing om
Statsministeriet. Så kunne Mads Mikkelsen spille statsminister, Paprika
Steen kunne være justitsminister og Lars Bom deres spindoctor!

Fra : PerX ...

Dato : 24-07-04 02:19

In article <cdj0rh$2baq$1@news.cybercity.dk>, peterlind@hotmail.com
says...
> [...]
> derfor ikke interesserede i at være kulisse til endnu et show - noget Det
> Hvide Hus vist aldrig har stået tilbage for.

Mig bekendt har det Hvide Hus aldrig været brugt til film - det har
altid været kulisser eller optagelser ude fra.