Solens rige på dvd - R2
Fra : Jette

Dato : 17-07-04 23:43

Jeg vil meget gerne have 'Solens rige' stående i min samling af dvd-film,
blot kan jeg kun finde den som R1.
Den er tilsyneladende også udgivet som R2 (den var i fald registeret men
også udgået hos sendit.co.uk) , så er der nogle der kender en netbutik
hvorfra jeg kan købe den.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Jette

Fra : Devast8or

Dato : 18-07-04 00:32

Jette wrote:
> [...]
> Den er tilsyneladende også udgivet som R2 (den var i fald registeret
> men også udgået hos sendit.co.uk) , så er der nogle der kender en

Det er den her ikke: http://www.imdb.com/title/tt0092965/ ?

den kan du finde her:
http://www.dvdpricecheck.co.uk/zdvdresults2.php?session=192d76c8aeeee2d30d01
eda824655785

Devast8or

Fra : Jette

Dato : 18-07-04 09:02

Devast8or <invalid@invalid.invalid> wrote:

> Det er den her ikke: http://www.imdb.com/title/tt0092965/ ?

Jo lige præcis.

> den kan du finde her:

http://www.dvdpricecheck.co.uk/zdvdresults2.php?session=192d76c8aeeee2d30d01
> eda824655785
´
Søgeresultatet giver masser af hits, blot refererer de stort set allesammen
til R1-udgaven. Jeg går specifikt efter R2-udgaven, dels fordi min
dvd-afspiller ikke er kodefri, dels fordi jeg gerne vil have danske
undertekster (engelske kan også bruges). De få gange der bliver henvist til
R2-udgaven er den enten udgået eller også henvises der til bogen og ikke
filmen. Ellers tak for et super link.

Er der mulighed andetsteds for at tjekke om filmen skulle blive genudgivet
som R2?

Mvh Jette

Fra : Devast8or

Dato : 18-07-04 13:38

Jette wrote:

> [...]
> ´
> Søgeresultatet giver masser af hits, blot refererer de stort set

Hmm, det funkede vist ikke helt så. Prøv selv at gå ind på
www.dvdpricecheck.co.uk og lav søgningen så. Den kommer frem med et par
steder der har R2 udgaven når jeg søger.

Devast8or

Fra : Jette

Dato : 18-07-04 21:27

Devast8or <invalid@invalid.invalid> wrote:
> Hmm, det funkede vist ikke helt så. Prøv selv at gå ind på
> www.dvdpricecheck.co.uk og lav søgningen så. Den kommer frem med et
> par steder der har R2 udgaven når jeg søger.

Som jeg tidligere skrev så blev der ganske rigtig henvist nogle få gange til
R2-udgaven - 2 gange for at være mere præcis. Følger man den ene henvisning
får man tilbudt bogen og ikke filmen og følger man den anden henvisning får
man besked om at filmen ikke længere er tilgængelig.

Så summa summarum: Solens Rige / Empire of the Sun kan tilsyneladende ikke
skaffes i en R2-udgave. Ærgeligt synes jeg

Mvh Jette

Fra : J

Dato : 19-07-04 12:41

"Jette" <jette@REMOVETHISpc.dk> skrev i en meddelelse

> Så summa summarum: Solens Rige / Empire of the Sun kan tilsyneladende ikke
> skaffes i en R2-udgave. Ærgeligt synes jeg
>
> Mvh Jette

Ja det var bestemt ærgerligt. Hvis du finder den et sted må du meget gerne
poste en linje om hvor. Den står nemlig også på min ønskeseddel.

Jonas

Fra : Jette

Dato : 19-07-04 20:24

J <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote:
> Ja det var bestemt ærgerligt. Hvis du finder den et sted må du meget
> gerne poste en linje om hvor. Den står nemlig også på min ønskeseddel.

Jeg skal gøre mit bedste for at huske det

Mvh Jette