Hvilken film?
Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 17-07-04 23:38

Jeg har lige siddet og nydt The Italian job, og undervejs igennem
L.A. kom jeg til at tænke på at der da er en anden film hvori der også
indgår 3 Mini Cooper, et kollapset trafiksignalanlæg og en noget
alternativ flugtrute. For slet ikke at tale om en hel masse
guldbarrer.

Men jeg kan ikke komme på hvad det er den hedder.

Er der nogen der kan hjælpe min hukommelse på gled?

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-07-04 00:09

On 18 Jul 2004 00:37:50 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

> [...]
> alternativ flugtrute. For slet ikke at tale om en hel masse
> guldbarrer.
>
> Men jeg kan ikke komme på hvad det er den hedder.

Mon ikke den hedder "The Italian Job"?
http://www.imdb.com/find?tt=on;nm=on;mx=20;q=italian%20job

Ja... den fra 2003 er et "re-make".

--
Mvh. Lars

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 18-07-04 13:32

On Sun, 18 Jul 2004 01:08:37 +0200, Lars Jørgensen <fake@email.invalid> wrote:

>Mon ikke den hedder "The Italian Job"?
>http://www.imdb.com/find?tt=on;nm=on;mx=20;q=italian%20job
>
>Ja... den fra 2003 er et "re-make".

Og hvor er det bare typisk at handlingen er flyttet til Kalifornien.