Teddy's kæreste!
Fra : Michael - DK

Dato : 08-05-01 09:29

Hej alle,

Lige en sjov oplevelse. Teddy "fik lov" til at få en pige på besøg i aftes.
Naboens kleine münsterländer kom på besøg sammen med naboen. De to kyssede
hinanden det meste af aftenen.

Er der en speciel forklaring på deres "tungeslaskeri" ??

mvh
Michael

Fra : M@rk

Dato : 08-05-01 12:31

Tue, 8 May 2001 10:28:45 +0200, berigede "Michael - DK"
<m.lauth"nospam"@get2net.dk> dk.fritid.dyr.hund med:

>Er der en speciel forklaring på deres "tungeslaskeri" ??

Hvor gamle er de?

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Michael - DK

Dato : 08-05-01 13:11

Teddy er godt 1½ år og tæven er ca. 3 år.

mvh
Michael

M@rk <unknown@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:x9j3OlqnXFE5gdXrchUTIbhLFwlw@4ax.com...

Fra : M@rk

Dato : 09-05-01 08:32

Tue, 8 May 2001 14:10:33 +0200, berigede "Michael - DK"
<m.lauth"nospam"@get2net.dk> dk.fritid.dyr.hund med:

>Teddy er godt 1½ år og tæven er ca. 3 år.

Som jeg har fået det forklaret (og her er selvfølgelig en vis risiko
for, at jeg har misset noget), så kan det være det man kalder
hvalpeadfærd, så'n lidt á la "hey, det er altså mig der er hvalpen og
derfor må jeg godt gå lidt længere end de andre - øhhhhh, mens jeg har
dig, du skulle vel ikke have lidt mundgodt (mad) til mig?".

Altså et tegn på "underkastelse" - vi ser det jævnligt, når vores vuffer
er gået for langt med en voksen hund og lige har fået en "markering" -
så styrter han over og slikker mundvig på den anden og signalere meget
tydeligt "hov hov, det er altså mig der er den lille ............ nu
ikke så sur" )

Kunne det mon være det?

/Mark