Mario Bava's Schock
Fra : Morten DH

Dato : 16-07-04 11:28

Så subj igår og blev faktisk glædeligt overrasket - specielt en scene fik
mig virkelig op af sofaen...

Nogen andre der har set den?

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 49 euro/år.

Fra : Thanks Fresh Prime S~

Dato : 16-07-04 18:12

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> Så subj igår og blev faktisk glædeligt overrasket - specielt en scene fik
> mig virkelig op af sofaen...
>
> Nogen andre der har set den?
>
> --

Jeg så den for mange år siden, men var ikke specielt begejstret. Det er
langt fra Bavas bedste. Men måske jeg skulle prøve at gense den.

Kasper

Fra : Morten DH

Dato : 17-07-04 11:30

"Thanks Fresh Prime Skeleton" <spam@spam.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg så den for mange år siden, men var ikke specielt begejstret. Det er
> langt fra Bavas bedste. Men måske jeg skulle prøve at gense den.

Vi er enige i det langt fra er Bava's bedste; men den har ikke fået så god
omtale så mine forventninger var meget lave - det har nok en del at sige....
og igen der i hvert fald en enkelt scene som jeg ikke glemmer foreløbigt

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 18-07-04 11:33

> [...]
sige....
> og igen der i hvert fald en enkelt scene som jeg ikke glemmer foreløbigt

Fortæl nu om den scene?

Rune

Fra : Morten DH

Dato : 18-07-04 18:23

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Fortæl nu om den scene?

Var helt bange for der slet ikke var nogen som ville sprøge

Det er en scene hvor et barn løber over mod moderen i en gang - og idet han
når frem til moderen forvandles han til spøgelset af den mand hun har slået
ihjel tidligere og hoppe lige i hovedet på en.... lyder ikke specielt
ophidsende; men det er måden det er filmet på der tager kejler, timing
osv...

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 18-07-04 22:47

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ihjel tidligere og hoppe lige i hovedet på en.... lyder ikke specielt
> ophidsende; men det er måden det er filmet på der tager kejler, timing

Hmm..... lyder lidt "the eye" agtigt! Altså måden du beskriver det på....

Nu er du skyld i at Shock er kommet på min ønskeliste!
Hvor kan jeg købe den billigt?

Rune

Fra : Morten DH

Dato : 19-07-04 11:20

> Nu er du skyld i at Shock er kommet på min ønskeliste!
> Hvor kan jeg købe den billigt?

Jeg købte den som en Doubledisc med Possession (som jeg ligeledes lavede en
tråd med her for nogle dage siden) fra Anchor Bay (R1) - mener jeg gav
omkring 100kr

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 19-07-04 11:45

> [...]
en
> tråd med her for nogle dage siden) fra Anchor Bay (R1) - mener jeg gav

Har du købt den direkte fra anchor bay? Eller gennem en butik? hvilken?

Fra : Morten DH

Dato : 19-07-04 17:56

> Har du købt den direkte fra anchor bay? Eller gennem en butik? hvilken?

Jeg har købt den der hvor jeg køber alle mine R1 DVD'er - så vidt jeg husker
har jeg anbefalet dig butikken på privat mail før... er jo ikke så meget for
at nævne den i offentlige forum

Men den bør være tilgængelig hos de fleste R1 forhandlere - det er den her
udgivelse: http://dvdlist.kazart.com/queryDVDList2.php3?id=30305

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 19-07-04 21:06

> [...]
> at nævne den i offentlige forum
>
> Men den bør være tilgængelig hos de fleste R1 forhandlere - det er den her

ok - got it!
Husker forretningen - tak

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 19-07-04 21:27

> [...]
> at nævne den i offentlige forum
>
> Men den bør være tilgængelig hos de fleste R1 forhandlere - det er den her

http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=541823
Pænt billigt her også....