Tell me something (Asian Vision) *** mini ~
Fra : Morten DH

Dato : 14-07-04 11:11

Har netop set subj. og synes det var en udmærket, omend ordinær, thriller...
men hvis der er nogen som lige gider forklare mig slutningen så ville jeg
være glad...

Nærmere betegnet, så forstod jeg ikke hvad der var på det foto i slutningen
som gør at betjenten pludselig gætter sagens rette sammenhæng?

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 49 euro/år.

Fra : Mathness

Dato : 19-07-04 19:18

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> writes:

> [...]
>
> Nærmere betegnet, så forstod jeg ikke hvad der var på det foto i slutningen
> som gør at betjenten pludselig gætter sagens rette sammenhæng?

Hvilket billedet tænker du på, der er jo mere end et :)

--
Thomas Klietsch
m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Fra : Morten DH

Dato : 20-07-04 10:43

"Mathness" <mathness@z42.NO.SPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket billedet tænker du på, der er jo mere end et :)

Det foto der ligger i cd-afspilleren på gerningsstedet hvor den ene betjent
blir slået i hjel... men opdagede lige på IMDB at jeg ikke er den eneste som
ikke fangede den - rart ikke at være dum alene

Fra : Mathness

Dato : 21-07-04 11:21

> [...]

> blir slået i hjel... men opdagede lige på IMDB at jeg ikke er den eneste som
> ikke fangede den - rart ikke at være dum alene

Svjh er det et billede med alle de impliceret taget i huset i skoven,
og i baggrunden er så en stor glasmontre. Billedet bliver dog vist en
kende hurtigt.

--
Thomas Klietsch
m a t h n e s s @ z 4 2 . d k