Rushmore
Fra : keldo

Dato : 14-07-04 10:44

hej med jer

Så fik jeg også set Rushmore. Sikken en dejlig film, perfekt til en
efterårsdag i juli måned. Man forstår dens succes. Bill Murray er for fed i
scenerne med hans rødhårede tvillinge sønner - var flad af grin.

Hvis I mod forventning ikke har set den, så har jeg bare tre ord til jer;
køb køb køb.

RK

Fra : Morten Steen

Dato : 14-07-04 16:59

> Så fik jeg også set Rushmore. Sikken en dejlig film,

Se, sådan er der jo så meget... nu er det godt nok et stykke tid siden jeg
så den, men jeg var svært skuffet. Syntes ikke der var meget i den.
Det bedste var musikken over end-credits. "Ohh-La-La" med The Faces. God
stil.

Morten

Fra : Brian P

Dato : 14-07-04 17:38

"Morten Steen"

> [...]
> så den, men jeg var svært skuffet. Syntes ikke der var meget i den.
> Det bedste var musikken over end-credits. "Ohh-La-La" med The Faces. God

En fantastisk film. Det bedste var, at den både var morsom, havde en god
historie og var veludført. Et sjældent syn i amerikansk ungdomsfilm.

En anden fantastisk og overset feel-good sag er Lawrence Kasdans Mumford.
Den anbefales varmt.