Filmen 13 Snart 30: Big klon ?
Fra : Muldeberg

Dato : 06-07-04 13:46

Hvorfor lyder den film 13 Snart 30 dog så meget til et
være en næsten ren klonet version af Big, blot med en
kvinde i hovedrollen ?
Synnes ikke selv den lyder særligt lokkende, for jeg fik dælme nok
af Big dengang.

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 06-07-04 14:32

Muldeberg wrote:
> Hvorfor lyder den film 13 Snart 30 dog så meget til et
> være en næsten ren klonet version af Big, blot med en
> kvinde i hovedrollen ?

Fordi den er det? Blot med den forskel, at Jennifer Garner ser bedre ud.

Mvh Jacob

Fra : Zif

Dato : 07-07-04 07:07

Ja, og Big var da en udemærket film, sjov 80'er film.

Og den nye film er en klon, men det har skaberne af filmen
heller ikke lagt skjul på. Men den er helt sikkert værd at se, som
let underholdning.

Zif

Fra : Muldeberg

Dato : 08-07-04 11:27

"Zif" <peter.hedegaard@FJERNNemail.dk> wrote in news:ccg3ts$2qoe$1
@news.cybercity.dk:

> [...]
>
> Og den nye film er en klon, men det har skaberne af filmen
> heller ikke lagt skjul på. Men den er helt sikkert værd at se, som

Aha, jammen så tror jeg nok jeg venter til at den lokale videobix
får den på hylderne, selv om der nok går et stykke tid endu.

Fra : Jacob E.

Dato : 09-07-04 00:00

Muldeberg wrote:
> [...]
>
> Aha, jammen så tror jeg nok jeg venter til at den lokale videobix
> får den på hylderne, selv om der nok går et stykke tid endu.

Mjo, der går vel et lille halvt års tid. Heller ikke en film jeg ville gå i
biffen og se, men den er da sikkert fjong til en sofa-hygger med konen en
dødsyg tv-torsdag som denne

Mvh Jacob

Fra : Muldeberg

Dato : 09-07-04 11:14

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> wrote in

> Mjo, der går vel et lille halvt års tid. Heller ikke en film jeg ville
> gå i biffen og se, men den er da sikkert fjong til en sofa-hygger med
> konen en dødsyg tv-torsdag som denne
>
> Mvh Jacob

En film skal dælme også være speciel hvis jeg skal hoste op med 60kr
for den og det kan man ikke just sige at den film er.
Sidste film der har gået i en dansk biograf der var de 60kr værd var
efter min mening Return Of The King.
Resten der har været er kun "videobix" værdig.