Titel på film?
Fra : FatPete

Dato : 04-07-04 18:37

Jeg så forleden en film i blockbuster, men nu har jeg glemt hvad den hed!
Måske i kan hjælpe?

Her er hvad jeg ved:

Filmen er rimelig ny. Den stod hvert fald sammen med premiere filmene i
blockbuster.

Den handler om nogen der rejser til mars (tror hvert fald det var mars!)

På rejsen går der et eller andet galt, så de blir nødt til at nødlande på
mars (eh... eller noget!)

De har kun ilt nok til 3 måneder, og det næste redningsfartøj kan først være
fremme om et år (mener jeg) Derfor må 3 mænd fra besætningen lade livet, for
at den resterende del af besætningen kan overleve!

Så vidt jeg forstod fulgte man disse 3 mænd i filmen... Og så stod der vist
noget med at den var optaget på en dokumentar agtig måde...

Nogen der kan hjælpe???

Mvh Peter

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 04-07-04 19:27

"FatPete" <Fedepede@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
vist
> noget med at den var optaget på en dokumentar agtig måde...

Hmmm???? Mission to Mars / Red Planet ? Måske?

Mvh. Martin

Fra : FatPete

Dato : 04-07-04 19:34

Nej. De er da ikke specielt nye! :) De må være "favoritter" i blockbuster!
Ikke "Premiere".

Mvh Peter

Fra : Morbid Angel

Dato : 04-07-04 20:08

On Sun, 4 Jul 2004 19:37:28 +0200, "FatPete" <Fedepede@tdcadsl.dk>
wrote:

>Nogen der kan hjælpe???
>
>Mvh Peter

Ja jeg har set den og den er rimelig den er spansdk og hedder Stranded
IMDB link: http://www.imdb.com/title/tt0283015/

Mvh

MA

///