R.I.P Marlon Brando
Fra : Muldeberg

Dato : 02-07-04 19:16

"The Godfather" Marlon Brando er død.
www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=289208/

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Muldeberg

Dato : 02-07-04 19:18

Muldeberg <nothing@heree.com> wrote in news:Xns951ACE3BDEF70idtoken@
216.196.97.131:

"The Godfather" Marlon Brando er død.
www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=289208/
Han vil bestemt blive savnet.

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Brian P

Dato : 02-07-04 19:57

"Muldeberg"

> "The Godfather" Marlon Brando er død.
> www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=289208/
> Han vil bestemt blive savnet.

Jah, men han er jo ret tilgængelig om man så må sige, via filmene. Og han
var 80, fed og en omvandrende tragedie til sidst, det vil jeg da ikke savne.
Godt han fik fred, snarere...

I øvrigt er Nyheden allerede bemærket et par linier længere nede (oppe).

Og nu vil jeg glo en Brando-film. Hvilken kanal mindes ham? Zappe-zappe. Nå
nej, det er kun når der er regnevejr over Wimbledon eller
straffesparksafgørelser i bold, at TV omrokerer på og ændrer deres program
uden forvarsel.

Heldigvis har jeg On the Waterfront på VHS. Den vil jeg se.

Fra : J

Dato : 02-07-04 20:01

"Brian P" <kanal@klog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> uden forvarsel.
>
> Heldigvis har jeg On the Waterfront på VHS. Den vil jeg se.

Godt valg! Karl Malden gør det også fremragende i den film, grotesk næse
eller ej.

Jonas

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 02-07-04 20:49

On Fri, 2 Jul 2004 21:00:53 +0200, "J" <albuerumminusspam@hotmail.com>
wrote:

>Godt valg! Karl Malden gør det også fremragende i den film, grotesk næse
>eller ej.

Og Karl lever faktisk endnu. Er der nogen, der ved, om han er Pernille
Højmarks far?

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : J

Dato : 02-07-04 20:54

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Og Karl lever faktisk endnu. Er der nogen, der ved, om han er Pernille
> Højmarks far?
>

> Mvh
> Niels Søndergaard

LOL! Du er fanme ond når du er ond!

Jonas

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 03-07-04 10:34

"Brian P" <kanal@klog.dk> wrote in message

> [...]

> nej, det er kun når der er regnevejr over Wimbledon eller
> straffesparksafgørelser i bold, at TV omrokerer på og ændrer deres program

Og dog...

Ifølge tv-programmerne sender DR1 i aften filmen "Det er mit liv", men hvis
man kigger på tekst-tv er den udgået til fordel for "Don Juan deMarco" -
fornuftigt hurtigt reageret af stationen.

Fra : Brian P

Dato : 03-07-04 12:15

"Jørgen Flainard"

> [...]
> man kigger på tekst-tv er den udgået til fordel for "Don Juan deMarco" -
> fornuftigt hurtigt reageret af stationen.

Fedt, omend Don Juan deMarco må siges at være et dårligt valg fra DRs side,
hvis meningen er at mindes en stor skuespiller. Hans præstation i den film
er mildest talt ikke noget at skrive hjem om, og det er filmen i sig selv i
øvrigt heller ikke.

Jeg drømmer om: "Dagens direkte trasmissioner fra Wimbledon, tour de france
og EM i bold udgår til fordel for en non-stop kavalkade af Brandos bedste
film".

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 03-07-04 12:38

> [...]
> er mildest talt ikke noget at skrive hjem om, og det er filmen i sig selv

Kun delvis enig. Man kunne have valgt mange andre af Brandos film for at
mindes ham - det er jeg ganske enig i. Men det er vel et spørgsmål om hvad
man lige ligger inde med at rettigheder. Havde der været frit valgt fra alle
hylder havde jeg nok valgt "Omstigning til Paradis". Af nyere film ville jeg
have valgt "The Freshman", Brandos parodi på sig selv er fantastisk.

Men jeg er tilgengæld uenig i din vurdering af "Don Juan" det er en ganske
charmerende film og Brando er passende afdæmpet.Men så afgjort ikke en
præstation som forklarer folk der ikke kender ham, hvorfor han bliver
betragtet som så stor en skuespiller.

Men skal man mindes en skuespiller bør man selvfølgelig, hvis det er muligt,
vise en film hvor han spiller hovedrollen...

Fra : Thïngmand

Dato : 05-07-04 09:25

> [...]
> man kigger på tekst-tv er den udgået til fordel for "Don Juan deMarco" -
> fornuftigt hurtigt reageret af stationen.

Øhh, jeg sad og ventede på denne film, men det var altså "Det er mit liv"
der blev sendt!

--
Thïngmand

Fra : BettinaP

Dato : 05-07-04 10:25

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> wrote in message
> hvis
>
> Øhh, jeg sad og ventede på denne film, men det var altså "Det er mit liv"
> [...]

ja det var så. Sikke en skuffelse da jeg startede videoen igår :-/

Bettina