Lethal Weapon i Esbjerg
Fra : Erland Hansen

Dato : 29-06-04 21:30

Endnu engang vil jeg tillade mig at reklamere for mit hjertebarn: Klassisk
Action-Bio i BioCity Esbjerg.

Denne gang er det Lethal Weapon(selvfølgelig den første), fra 1987 som
bliver vist i den store sal!

Tidspunktet er mandag den 5 juli, kl. 21.15, og prisen er ussel(50 kr.)

I kan også komme op og kigge i operatørrummet inden filmen(hvis i altså har
lyst*S*).
Men send lige en mail til mig så.. Og lige som sidste gang kan i også maile
mig hvis i vil have fribilletter til filmen tilsendt!

Mød op, for de gamle film er nu federe på det store lærred!!!

Hilsen Erland

Fra : Erland Hansen

Dato : 29-06-04 21:35

Ups... Jeg glemte email-adressen i kan sende til:
klassiskaction@yahoo.dk

Erland

Fra : Thomas M

Dato : 30-06-04 13:49

"Erland Hansen" <kekh@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig hvis i vil have fribilletter til filmen tilsendt!
>
> Mød op, for de gamle film er nu federe på det store lærred!!!

Nogle gange ville jeg ønske, at jeg boede lidt tættere på Esbjerg

Ville ønske, at nogen ville arrangere noget tilsvarende i Aalborg.