Once upon a time in... (på tilbud)
Fra : ChristianTC

Dato : 28-06-04 23:53

Hej NG

Jeg ved ikke om i har opdaget det, men det har været aktuelt et stykke tid.
Once upon a time in America og -II- in the west er på tilbud i Stereo Studio
til 100 kr. Det er begge special editions og coverne er meget flotte. Det er
næsten alt for billigt for sådan nogle gode film

Mvh
Christian

Fra : vemrd?

Dato : 29-06-04 18:13

On Tue, 29 Jun 2004 00:52:45 +0200, "ChristianTC"
<christoffertheviking@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>til 100 kr. Det er begge special editions og coverne er meget flotte. Det er
>næsten alt for billigt for sådan nogle gode film

og Once upon a time in Mexico kunne fås for 99 kr. hos Axel for
nylig...

og for at det ikke skal være lyv kan Once Upon a Time in the Midlands
fås billigt på engelske sites ...

mvh Jens

-

Fra : ML-78

Dato : 29-06-04 19:10

vemrd? skrev:

> og Once upon a time in Mexico kunne fås for 99 kr. hos Axel for
> nylig...
>
> og for at det ikke skal være lyv kan Once Upon a Time in the Midlands
> fås billigt på engelske sites ...

Det samme kan "Once Upon a Time in the West".

ML-78

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 30-06-04 16:03

"ChristianTC" skrev...

> [...]
> er på tilbud i Stereo Studio til 100 kr. Det er begge special
> editions og coverne er meget flotte. Det er næsten alt for billigt

Takker for tippet - er indkøbt

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : J

Dato : 01-07-04 19:57

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> næsten alt for billigt for sådan nogle gode film

Tak for tippet. Jeg købte begge i går, plus "The Man Who Wasn't There" som
dobbeltdisk og "Smoke", begge til 79,95 pr. stk!
Så "Once Upon a Time in the West i nat. Hold da kæft hvor er det en god
film, selv efter snesevis af gensyn. Jason Robards spiller som en drøm, og
Henry Fonda som Frank.... uha!

Jonas