Fahrenheit et hit?
Fra : PerX ...

Dato : 28-06-04 16:28

Selvom den kun blev vist i få biografer, nåede den alligevel at komme
til tops:

http://movies.yahoo.com/movies/feature/weekendboxofficer.html

Hvornår var det den kom her hjemme?

Fra : Søren Andersen

Dato : 28-06-04 17:49

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Selvom den kun blev vist i få biografer, nåede den alligevel at komme
> til tops:
>
> http://movies.yahoo.com/movies/feature/weekendboxofficer.html
>
> Hvornår var det den kom her hjemme?

Går jo nok et par måneder desværre.

Jeg så den i går, jeg glæder mig til at se hvordan de oversætter følgende
sætning til dansk:

"Fool me once, shame...shame on...you. Fool me - can't get fooled again!"
Se også : http://www.toostupidtobepresident.com/shockwave/fool_me.htm

Meningen var så vidt jeg ved at han skulle ha sagt "Fool me once, shame on
you...fool me twice, shame on ME !"

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 28-06-04 20:33

> [...]
> Se også : http://www.toostupidtobepresident.com/shockwave/fool_me.htm
>
> Meningen var så vidt jeg ved at han skulle ha sagt "Fool me once, shame on

De kan vel ikke have en jordisk chance for at ramme et ordsprog, så istedet
bliver det nok

"Der er et gammelt ordsprog fra Texas der lyder: Snyd mig en gang, og du
bør.... du bør skamme dig..... Snyd mig endn - jeg kan ikke blive snydt
igen!"

Evt. kunne der dertil noteres under, (Det lyder rigtigt: "Snyd mig en gang,
og du bør skamme dig, snyd mig endnu engang og det er mig, der skammer sig"

Men jeg er enig i at oversættelsen også kan gå rigtigt rigtigt grueligt
galt!

Mvh. Martin

Fra : PerX ...

Dato : 30-06-04 14:11

In article <40e07269$0$289$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
prodox_dk@hotmail.com says...

> [...]
>
> "Der er et gammelt ordsprog fra Texas der lyder: Snyd mig en gang, og du
> bør.... du bør skamme dig..... Snyd mig endn - jeg kan ikke blive snydt

10 point *g*

Og mens vi venter på oversættelsen:

http://www.toostupidtobepresident.com/shockwave/fool_me.htm

Fra : Christian Joergensen

Dato : 28-06-04 18:11

On Mon, 28 Jun 2004 17:27:31 +0200, PerX wrote:

> Hvornår var det den kom her hjemme?

Imperial har smugpremiere d. 30/7 kl. 23:59

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

Fra : PerX ...

Dato : 28-06-04 18:43

In article <pan.2004.06.28.17.10.44.321683@hackshack.gmta.info>,
mail@razor.dk says...

> Imperial har smugpremiere d. 30/7 kl. 23:59

Ah... selvom "tilbring natten med Michael Moore" lyder lidt forkert *g*

Fra : PerX ...

Dato : 28-06-04 18:43

In article <pan.2004.06.28.17.10.44.321683@hackshack.gmta.info>,
mail@razor.dk says...
> Imperial har smugpremiere d. 30/7 kl. 23:59

Hvordan ved du det iøvrigt? :)

Fra : Christian Joergensen

Dato : 28-06-04 23:31

http://biobooking.dk -> se i forsalgsboksen øverst til højre

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : PerX ...

Dato : 30-06-04 14:10

In article <pan.2004.06.28.22.31.04.886448@razor.dk>, mail@phpguru.dk
says...

> http://biobooking.dk -> se i forsalgsboksen øverst til højre

Duh *g*

Fra : N/A

Dato : 28-06-04 18:42

Fra : PerX ...

Dato : 28-06-04 18:42

In article <40e04c9e$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, na@nospam.com
says...

> [...]
> Se også : http://www.toostupidtobepresident.com/shockwave/fool_me.htm
>
> Meningen var så vidt jeg ved at han skulle ha sagt "Fool me once, shame on

Lool! *g*