/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
O.T. Monica Bellucci
Fra : BorreBoy


Dato : 26-06-04 20:23

Hejsa.

Jeg ved godt det nok er lidt off topic, men jeg ved ikke lige hvor jeg
ellers skal spørge.
Er der nogen der ved, hvor man kan købe plaketter med Monica Bellucci?



--
Med venlig hilsen,
Thomas.



 
 
Devast8or (27-06-2004)
Kommentar
Fra : Devast8or


Dato : 27-06-04 00:00

BorreBoy wrote:
> Hejsa.
>
> Jeg ved godt det nok er lidt off topic, men jeg ved ikke lige hvor jeg
> ellers skal spørge.
> Er der nogen der ved, hvor man kan købe plaketter med Monica Bellucci?

En hurtig googling gav denne:
http://www.allposters.com/gallery.asp?aid=19051&c=&search=Monica+Bellucci

Devast8or



David Rasmussen (27-06-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 27-06-04 14:26

BorreBoy wrote:
> Hejsa.
>
> Jeg ved godt det nok er lidt off topic, men jeg ved ikke lige hvor jeg
> ellers skal spørge.
> Er der nogen der ved, hvor man kan købe plaketter med Monica Bellucci?
>

Det ved jeg ikke, men hun er godt nok smuk.

/David

Niels Søndergaard (28-06-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 28-06-04 15:00

On Sun, 27 Jun 2004 15:26:29 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>BorreBoy wrote:
>> Hejsa.
>>
>> Jeg ved godt det nok er lidt off topic, men jeg ved ikke lige hvor jeg
>> ellers skal spørge.
>> Er der nogen der ved, hvor man kan købe plaketter med Monica Bellucci?
>>
>
>Det ved jeg ikke, men hun er godt nok smuk.

Smag og behag. Hende tænder jeg overhovedet ikke på, men jeg kan godt
forstå, at der er nogle, der gør det.


Mvh
Niels Søndergaard

C. H. Engelbrecht (29-06-2004)
Kommentar
Fra : C. H. Engelbrecht


Dato : 29-06-04 03:00

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:g190e0ln4bmqkgnnsuca21tjsmkhmrq54o@4ax.com...
> >> Jeg ved godt det nok er lidt off topic, men jeg ved ikke lige hvor jeg
> >> ellers skal spørge.
> >> Er der nogen der ved, hvor man kan købe plaketter med Monica Bellucci?
> >
> >Det ved jeg ikke, men hun er godt nok smuk.
>
> Smag og behag. Hende tænder jeg overhovedet ikke på, men jeg kan godt
> forstå, at der er nogle, der gør det.


Er du bøsse?



(Se venligst nedenfor, inden du går stinkende arrig i et svar.)
















DET MENTE JEG OVERHOVEDET IKKE SOM EN FORNÆRMELSE, JEG KUNNE SIMPELTHEN BARE
IKKE NÆRE MIG, DEN LÅ LIGE FOR, TILGIV MIG, DET VAR IKKE FOR AT SVINE NOGEN
TIL, JEG VED GODT AT SMAG OG BEHAG ER FORSKELLIG, LAD VÆR MED AT LYNCHE MIG,
PLEEEEEEEEAAAAASSSSEEEEE.




Niels Søndergaard (29-06-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 29-06-04 10:29

On Tue, 29 Jun 2004 04:00:19 +0200, "C. H. Engelbrecht"
<chrisengeldk@dkik.dk> wrote:

>"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
>news:g190e0ln4bmqkgnnsuca21tjsmkhmrq54o@4ax.com...
>> >> Jeg ved godt det nok er lidt off topic, men jeg ved ikke lige hvor jeg
>> >> ellers skal spørge.
>> >> Er der nogen der ved, hvor man kan købe plaketter med Monica Bellucci?
>> >
>> >Det ved jeg ikke, men hun er godt nok smuk.
>>
>> Smag og behag. Hende tænder jeg overhovedet ikke på, men jeg kan godt
>> forstå, at der er nogle, der gør det.
>
>
>Er du bøsse?

Næ. Den oplevelse har jeg endnu til gode.

Jeg kan da godt se, damen er smuk, men det er jo irrelevant, hvis man
ikke tænder på hende. Jeg tænder til gengæld på masser af andre
kvinder, både smukke og grimme. Ellen Barkin er ved gud ikke nogen
skønhedsåbenbaring, men hende ville jeg ikke have noget imod en tur i
høet med.

Der må da også være "smukke" kvinder, som lader dig kold - eller er du
i kaninalderen?


Mvh
Niels Søndergaard

C. H. Engelbrecht (29-06-2004)
Kommentar
Fra : C. H. Engelbrecht


Dato : 29-06-04 14:49

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:bad2e0p063q513iv09tvu1cq1dssd7vsoj@4ax.com...
> Jeg kan da godt se, damen er smuk, men det er jo irrelevant, hvis man
> ikke tænder på hende. Jeg tænder til gengæld på masser af andre
> kvinder, både smukke og grimme. Ellen Barkin er ved gud ikke nogen
> skønhedsåbenbaring, men hende ville jeg ikke have noget imod en tur i
> høet med.
>
> Der må da også være "smukke" kvinder, som lader dig kold - eller er du
> i kaninalderen?

Kan man 'ikke' være i kaninalderen? Jeg gider ikke blive gammel...




Niels Søndergaard (29-06-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 29-06-04 15:09

On Tue, 29 Jun 2004 15:48:53 +0200, "C. H. Engelbrecht"
<chrisengeldk@dkik.dk> wrote:

>"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
>news:bad2e0p063q513iv09tvu1cq1dssd7vsoj@4ax.com...
>> Jeg kan da godt se, damen er smuk, men det er jo irrelevant, hvis man
>> ikke tænder på hende. Jeg tænder til gengæld på masser af andre
>> kvinder, både smukke og grimme. Ellen Barkin er ved gud ikke nogen
>> skønhedsåbenbaring, men hende ville jeg ikke have noget imod en tur i
>> høet med.
>>
>> Der må da også være "smukke" kvinder, som lader dig kold - eller er du
>> i kaninalderen?
>
>Kan man 'ikke' være i kaninalderen? Jeg gider ikke blive gammel...

Det er nu ikke så tosset at lade det store hoved styre bare en gang
imellem.

Mvh
Niels Søndergaard

J (29-06-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 29-06-04 19:35


"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:bad2e0p063q513iv09tvu1cq1dssd7vsoj@4ax.com...



.... Ellen Barkin er ved gud ikke nogen
> skønhedsåbenbaring, men hende ville jeg ikke have noget imod en tur i
> høet med.
>


Nej, Ellen Barkin har en skæv mund, er sådan lidt ødematøs i ansigtet, er
adskillige år for gammel, ser ud som om hun har tømmermænd og har kronisk
morgenhår. Alligevel er hun noget af det allermest sexede der findes!
Monica Bellucci, derimod, er køn, ja smuk endda, men ca. lige så sexet som
et Gram-køleskab.

Så Niels har ret. Basta.

Jonas



C. H. Engelbrecht (29-06-2004)
Kommentar
Fra : C. H. Engelbrecht


Dato : 29-06-04 21:38

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cbscp2$28qc$1@news.cybercity.dk...
> Nej, Ellen Barkin har en skæv mund, er sådan lidt ødematøs i ansigtet, er
> adskillige år for gammel, ser ud som om hun har tømmermænd og har kronisk

Hvem faen er Ellen Barkin?


> morgenhår. Alligevel er hun noget af det allermest sexede der findes!
> Monica Bellucci, derimod, er køn, ja smuk endda, men ca. lige så sexet som
> et Gram-køleskab.
>
> Så Niels har ret. Basta.

I har for moderne smag. Monica har klassisk stil som da Fellini lavede
ballade i byen. Det må være dér det ligger. Jeg er rystet over at nogen kan
sige at Signora Belucci ikke er sexet. Aldrig er en hofteholder blevet båret
så æterisk af nogen kvinde i underholdningsbranchen*.










*) På mandesiden må det være Niels Olsen.




Niels Søndergaard (29-06-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 29-06-04 23:08

On Tue, 29 Jun 2004 22:38:18 +0200, "C. H. Engelbrecht"
<chrisengeldk@dkik.dk> wrote:

>Aldrig er en hofteholder blevet båret
>så æterisk af nogen kvinde i underholdningsbranchen*.

Og der findes ikke noget mere usexet end hofteholdere!


Mvh
Niels Søndergaard

C. H. Engelbrecht (30-06-2004)
Kommentar
Fra : C. H. Engelbrecht


Dato : 30-06-04 00:06

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:21q3e05v401du3g6t2s0n22u88g4hci9m7@4ax.com...
> >Aldrig er en hofteholder blevet båret
> >så æterisk af nogen kvinde i underholdningsbranchen*.
>
> Og der findes ikke noget mere usexet end hofteholdere!

Hold da kæft, jeg er havnet blandt hedninge...




David Rasmussen (30-06-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 30-06-04 08:55

C. H. Engelbrecht wrote:
>
> Hold da kæft, jeg er havnet blandt hedninge...
>

Nej, bare "blandt" Niels Søndergaard :)

/David

Morbid Angel (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 02-07-04 10:12

On Wed, 30 Jun 2004 01:06:01 +0200, "C. H. Engelbrecht"
<chrisengeldk@dkik.dk> wrote:

>"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
>news:21q3e05v401du3g6t2s0n22u88g4hci9m7@4ax.com...
>> >Aldrig er en hofteholder blevet båret
>> >så æterisk af nogen kvinde i underholdningsbranchen*.
>>
>> Og der findes ikke noget mere usexet end hofteholdere!
>
>Hold da kæft, jeg er havnet blandt hedninge...
>
>
Nej gamle gnavne mænd =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Niels Søndergaard (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 02-07-04 10:48

On Fri, 02 Jul 2004 11:11:43 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

>On Wed, 30 Jun 2004 01:06:01 +0200, "C. H. Engelbrecht"
><chrisengeldk@dkik.dk> wrote:
>
>>"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
>>news:21q3e05v401du3g6t2s0n22u88g4hci9m7@4ax.com...
>>> >Aldrig er en hofteholder blevet båret
>>> >så æterisk af nogen kvinde i underholdningsbranchen*.
>>>
>>> Og der findes ikke noget mere usexet end hofteholdere!
>>
>>Hold da kæft, jeg er havnet blandt hedninge...
>>
>>
>Nej gamle gnavne mænd =)~

Vås. Der er masser af gamle, gnavne mænd med plat og dårlig smag, som
er vilde med hofteholdere.


Mvh
Niels Søndergaard

Morbid Angel (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 02-07-04 10:53

On Fri, 02 Jul 2004 11:48:28 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>
>Vås. Der er masser af gamle, gnavne mænd med plat og dårlig smag, som
>er vilde med hofteholdere.
>
>
>Mvh
>Niels Søndergaard

Men du kan ikke lide hofteholdere, resten holder stik :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

vadmand (30-06-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 30-06-04 09:27


"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:21q3e05v401du3g6t2s0n22u88g4hci9m7@4ax.com...
> On Tue, 29 Jun 2004 22:38:18 +0200, "C. H. Engelbrecht"
> <chrisengeldk@dkik.dk> wrote:
>
> >Aldrig er en hofteholder blevet båret
> >så æterisk af nogen kvinde i underholdningsbranchen*.
>
> Og der findes ikke noget mere usexet end hofteholdere!
>
>
Hvad med joggingdragter?

Per V.



Mark Thomas Gazel (30-06-2004)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 30-06-04 09:32

vadmand wrote:

> Hvad med joggingdragter?

Leopardtøj i alle afskygninger.

Mark


Niels Søndergaard (30-06-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 30-06-04 13:08

On Wed, 30 Jun 2004 10:27:24 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>
>"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
>news:21q3e05v401du3g6t2s0n22u88g4hci9m7@4ax.com...
>> On Tue, 29 Jun 2004 22:38:18 +0200, "C. H. Engelbrecht"
>> <chrisengeldk@dkik.dk> wrote:
>>
>> >Aldrig er en hofteholder blevet båret
>> >så æterisk af nogen kvinde i underholdningsbranchen*.
>>
>> Og der findes ikke noget mere usexet end hofteholdere!
>>
>>
>Hvad med joggingdragter?

I den situation, vi alle sammen tænker på, er enhver form for
beklædning inderligt overflødig for alle andre end fetichister.


Mvh
Niels Søndergaard

J (01-07-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 01-07-04 19:40


"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:94b5e01m7m9leghgrta8290nh6a8ed5iud@4ax.com...

>
> I den situation, vi alle sammen tænker på, er enhver form for
> beklædning inderligt overflødig for alle andre end fetichister.
>


Sikke en gang forsviret schludder!

Gør en smuk ramme ikke billedet smukkere? Eller glasuren kagen? Eller
diamanten navlen? Eller glimtet øjet, glasset vinen, ringen fingeren,
papiret gaven, fold-ud-coveret DVD'en?

Hvis form contra indhold-diskussionen drives helt derud hvor indhold er alt
og indpakning intet, så er jeg både ulykkelig og arbejdsløs!

Jonas - og husk: Never judge a cover by its book.





Niels Søndergaard (01-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 01-07-04 21:17

On Thu, 1 Jul 2004 20:40:01 +0200, "J" <albuerumminusspam@hotmail.com>
wrote:

>
>"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
>news:94b5e01m7m9leghgrta8290nh6a8ed5iud@4ax.com...
>
>>
>> I den situation, vi alle sammen tænker på, er enhver form for
>> beklædning inderligt overflødig for alle andre end fetichister.

>Gør en smuk ramme ikke billedet smukkere?

Ikke, hvis billedet er smukt i sig selv. Men det er da muligt, at en
smuk ramme kan aflede en del af opmærksomheden fra et grimt billede.

Men platheder som hofteholdere og navlepiercinger gør i hvert fald
ingen kvinder smukkere. Bvadr, siger jeg bare.


Mvh
Niels Søndergaard

J (02-07-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 02-07-04 16:55


"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:03s8e0tnv51v4oqqn9f95b20h803cvtss7@4ax.com...

> >Gør en smuk ramme ikke billedet smukkere?
>
> Ikke, hvis billedet er smukt i sig selv. Men det er da muligt, at en
> smuk ramme kan aflede en del af opmærksomheden fra et grimt billede.


Nu taler vi jo ikke om en grim kvinde, men om Monica Bellucci, som de fleste
i gruppen vist mener er smuk i sig selv.


> Men platheder som hofteholdere og navlepiercinger gør i hvert fald
> ingen kvinder smukkere. Bvadr, siger jeg bare.


Jeg er for så vidt enig i begge dele, især piercinger er en kollossal
turn-off. Jeg argumenterer dog heller ikke for hofteholdere, men mod din
"intet er bedre end ingenting"-holdning.
Jeg synes sagtens jeg kan forestille mig ting der kan pynte på selv den
smukkeste nøgne kvinde - også uden at der går fetichisme i det.

Jonas




Niels Søndergaard (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 02-07-04 17:57

On Fri, 2 Jul 2004 17:55:08 +0200, "J" <albuerumminusspam@hotmail.com>
wrote:

>Jeg er for så vidt enig i begge dele, især piercinger er en kollossal
>turn-off. Jeg argumenterer dog heller ikke for hofteholdere, men mod din
>"intet er bedre end ingenting"-holdning.
>Jeg synes sagtens jeg kan forestille mig ting der kan pynte på selv den
>smukkeste nøgne kvinde - også uden at der går fetichisme i det.

Ja, et jordbær i navlen...


Mvh
Niels Søndergaard

J (02-07-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 02-07-04 18:45


"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:1u4be05msv9o94cbfumolnvq3tr618q69i@4ax.com...
> On Fri, 2 Jul 2004 17:55:08 +0200, "J" <albuerumminusspam@hotmail.com>
> wrote:
>
> >Jeg er for så vidt enig i begge dele, især piercinger er en kollossal
> >turn-off. Jeg argumenterer dog heller ikke for hofteholdere, men mod din
> >"intet er bedre end ingenting"-holdning.
> >Jeg synes sagtens jeg kan forestille mig ting der kan pynte på selv den
> >smukkeste nøgne kvinde - også uden at der går fetichisme i det.
>
> Ja, et jordbær i navlen...



Mmmh.... now we're getting somewhere

Jonas



Jacob Andersen (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 02-07-04 02:50

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote in message
news:cc1lps$1f4n$1@news.cybercity.dk...
>
> "Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
> news:94b5e01m7m9leghgrta8290nh6a8ed5iud@4ax.com...
>
>>
>> I den situation, vi alle sammen tænker på, er enhver form for
>> beklædning inderligt overflødig for alle andre end fetichister.
>>
>
>
> Sikke en gang forsviret schludder!
>
> Gør en smuk ramme ikke billedet smukkere?

Nej

> Eller glasuren kagen?

Måske.

> Eller
> diamanten navlen?

Nej sgu da. En evt. diamant *dækker* navlen.

> Eller glimtet øjet,

Et glimt i øjet er jo ingen egentlig ting, så det er bare noget vrøvl.

> glasset vinen,

Smukkere? Det gør det muligt at drikke den.

> ringen fingeren,

Igen, nej. Ikke efter min mening.

> papiret gaven,

Det er vel i det hele taget papiret der gør at noget kan identificeres som
en gave.

> fold-ud-coveret DVD'en? Jo ok, men en DVD har heller ikke noget at byde på
> udfra et æstetisk synspunkt.

> Hvis form contra indhold-diskussionen drives helt derud hvor indhold er
> alt
> og indpakning intet, så er jeg både ulykkelig og arbejdsløs!

En diamant er ikke indpakning, den er et smykke. Det er to forskellige ting.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



J (02-07-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 02-07-04 17:08


"Jacob Andersen" <duk@glem.det> skrev i en meddelelse
news:40e4bf3b$0$205$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...


> > Gør en smuk ramme ikke billedet smukkere?
>
> Nej


Nå. Du hænger altså dine Spice Girls-plakater på den nøgne væg uden
skifteramme eller noget?


> > Eller glasuren kagen?
>
> Måske.
>
> > Eller
> > diamanten navlen?
>
> Nej sgu da. En evt. diamant *dækker* navlen.


Ordkløveri. Minus10 point.


> > Eller glimtet øjet,
>
> Et glimt i øjet er jo ingen egentlig ting, så det er bare noget vrøvl.


Surmuleri OG ordkløveri. Minus 30 point.


> > glasset vinen,
>
> Smukkere? Det gør det muligt at drikke den.


Og så er det i øvrigt ligegyldigt om man drikker vinen af en gammel
Jaka-bov-dåse eller et smukt krystalglas? Desuden ordkløveri, så minus 10
point.


> > ringen fingeren,
>
> Igen, nej. Ikke efter min mening.


Okay, det er vel en smagssag, så.


> > papiret gaven,
>
> Det er vel i det hele taget papiret der gør at noget kan identificeres som
> en gave.


Sludder. Jeg har fået masser af gaver uden papir om. Desuden er det
pedantisk surmuler-og ordkløveri, så minus 30 point til.


> > fold-ud-coveret DVD'en? Jo ok, men en DVD har heller ikke noget at byde

> > udfra et æstetisk synspunkt.


Okay, ikke smukkere, måske. Men så "bedre" da eller "dejligere" eller "mere
værd ud fra et subjektivt synspunkt". Minus 10 point, bare fordi!


> > Hvis form contra indhold-diskussionen drives helt derud hvor indhold er
> > alt
> > og indpakning intet, så er jeg både ulykkelig og arbejdsløs!
>
> En diamant er ikke indpakning, den er et smykke. Det er to forskellige
ting.


Nå, der røg lige 20 point til. Ordkløveri og generel mukkeri.

Jacob for fa'en! Hold nu op med at være så skide mavesur
Er du svensker?

Jonas



Jacob Andersen (03-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 03-07-04 22:31

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote in message
news:cc4196$e6j$1@news.cybercity.dk...
>
> "Jacob Andersen" <duk@glem.det> skrev i en meddelelse
> news:40e4bf3b$0$205$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>
>> > Gør en smuk ramme ikke billedet smukkere?
>>
>> Nej
>
>
> Nå. Du hænger altså dine Spice Girls-plakater på den nøgne væg uden
> skifteramme eller noget?

Der er noget sødt over at du lige kan extrapolere sådan en masse om mig på
den baggrund. Waaauv, sådan nogle marketing/reklame/hvad det nu er-folk kan
dælme nogle tricks.
En ramme kan gøre at et billede passer bedre ind i omgivelserne, men jeg
synes ikke den gør billdedet smukkere. En forstyrrende ramme kan derimod
ødelægge indtrykket.

>> > Eller glasuren kagen?
>>
>> Måske.
>>
>> > Eller
>> > diamanten navlen?
>>
>> Nej sgu da. En evt. diamant *dækker* navlen.
>
>
> Ordkløveri. Minus10 point.

Har jeg ikke ret? Måske kan diamanten i navlen pynte på personen som helhed,
men selve navlen?

>> > Eller glimtet øjet,
>>
>> Et glimt i øjet er jo ingen egentlig ting, så det er bare noget vrøvl.
>
> Surmuleri OG ordkløveri. Minus 30 point.

Jeg er sgu bange for at det ikke er dig der får lov at styre pointsystemet
eller tildelingen.

>> > glasset vinen,
>>
>> Smukkere? Det gør det muligt at drikke den.
>
> Og så er det i øvrigt ligegyldigt om man drikker vinen af en gammel
> Jaka-bov-dåse eller et smukt krystalglas?

Nej, en dåse er grim. Vinen ændrer sig ikke.

> Desuden ordkløveri, så minus 10
> point.
>
>
>> > ringen fingeren,
>>
>> Igen, nej. Ikke efter min mening.
>
>
> Okay, det er vel en smagssag, så.

Bestemt. Hvordan kunne det være andet?

>> > papiret gaven,
>>
>> Det er vel i det hele taget papiret der gør at noget kan identificeres
>> som
>> en gave.
>
> Sludder. Jeg har fået masser af gaver uden papir om.

Ville man kunne SE at det var gaver? Hvordan gjorde det gaven smukkere?
Mener du i virkeligheden at du synes en traditionel gavepakke er smukkere
end alle de ting de kan tænkes at indeholde? Er det en mulighed at det du i
virkeligheden mente var at indpakningen øger spændingen og dermed glæden ved
at modtage en gave, ikke at den blev smukkere af den?

> Desuden er det
> pedantisk surmuler-og ordkløveri, så minus 30 point til.
>
>> > fold-ud-coveret DVD'en? Jo ok, men en DVD har heller ikke noget at byde
> på
>> > udfra et æstetisk synspunkt.
>
> Okay, ikke smukkere, måske. Men så "bedre" da eller "dejligere" eller
> "mere
> værd ud fra et subjektivt synspunkt". Minus 10 point, bare fordi!

Jeg var lige ved at være bange for dette vurderingkriterie slet ikke ville
komme. Tak for det.

>> > Hvis form contra indhold-diskussionen drives helt derud hvor indhold er
>> > alt
>> > og indpakning intet, så er jeg både ulykkelig og arbejdsløs!
>>
>> En diamant er ikke indpakning, den er et smykke. Det er to forskellige
> ting.
>
> Nå, der røg lige 20 point til. Ordkløveri og generel mukkeri.
>
> Jacob for fa'en! Hold nu op med at være så skide mavesur
> Er du svensker?

Jeg tror nok min farfar havde en svensk oldemor.
minus 1 million point for at være uenig, minus 2 milliarder bare fordi.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



J (04-07-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 04-07-04 19:56


"Jacob Andersen" <duk@glem.det> skrev i en meddelelse
news:40e725b0$0$227$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...


> minus 1 million point for at være uenig, minus 2 milliarder bare fordi.



Pokkers. Så vandt du!

Jonas



J (01-07-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 01-07-04 19:47


"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
news:40e1d335$0$202$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Hvem faen er Ellen Barkin?
>


Så, nu bliver jeg nødt til at slå dig ihjel!

Jonas



David Rasmussen (01-07-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 01-07-04 21:59

C. H. Engelbrecht wrote:
>
> Hvem faen er Ellen Barkin?
>

Hende den grimme fra Sea Of Love.

/David

Mark Thomas Gazel (30-06-2004)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 30-06-04 14:04

>> Jeg ved godt det nok er lidt off topic, men jeg ved ikke lige hvor
>> jeg ellers skal spørge.
>> Er der nogen der ved, hvor man kan købe plaketter med Monica
>> Bellucci?
>>
>
> Det ved jeg ikke, men hun er godt nok smuk.

Aye. Mel Gibson siger, at det var næsten umuligt at få hende til at se bare
lidt grim eller hærget ud i "The Beating of the Christ". De smed jord i
ansigtet på hende og tværede det rundt, men hun var stadig pissesmuk.

Mark


Niels Søndergaard (30-06-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 30-06-04 15:51

On Wed, 30 Jun 2004 15:04:21 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>>> Jeg ved godt det nok er lidt off topic, men jeg ved ikke lige hvor
>>> jeg ellers skal spørge.
>>> Er der nogen der ved, hvor man kan købe plaketter med Monica
>>> Bellucci?
>>>
>>
>> Det ved jeg ikke, men hun er godt nok smuk.
>
>Aye. Mel Gibson siger, at det var næsten umuligt at få hende til at se bare
>lidt grim eller hærget ud i "The Beating of the Christ". De smed jord i
>ansigtet på hende og tværede det rundt, men hun var stadig pissesmuk.

Det er, fordi hun ER smuk fra naturens side. Men jeg tænder helt klart
mere på den dér udefinérbare skønhed, der kommer indefra - også hos
klart grimme mennesker. Der må jo for pokker være en grund til, at
pigerne er vilde med Mick Jagger og Jean Paul Belmondo. Man behøver
gudskelov ikke ligne Beckham for at kunne score.


Mvh
Niels Søndergaard

John Hinge (01-07-2004)
Kommentar
Fra : John Hinge


Dato : 01-07-04 10:47

On 30 jun 2004 Niels Søndergaard was heard to say:

> Der må jo for pokker være en
> grund til, at pigerne er vilde med Mick Jagger og Jean Paul
> Belmondo.

Eller for den sags skyld Benicio del Toro.. Jeg forstår ikke
hvordan han kunne få lokket Scarlett Johansen til at være uterlig
i en elevator.. Han er en ,efter min mening, fantastisk skuespiller
men han ser altså ikke særlig godt ud..
Hvorimod Scarlett Johansen absolut ikke er den allermest grimme
19-20 årige skuespillerinde

> Man behøver gudskelov ikke ligne Beckham for at kunne
> score.
>
Der er håb for as andre stadig, det er godt :)

Men det er da rigtigt at nogen skuespillere(og inder) har en
eller anden udstråling, helt uafhængig af deres øvrige
fysiske fremtoning, men som almindelig mand er det nemt at blive
blændet af f.eks Monica Bellucci, eller for den sags skyld Sherilyn
Fenn.. Mhmm ms. Fenn..
Personlig Kæphest. I firefly medvirker der en Morena Baccarin,
hun spiller 'Inara' i serien.
Jeg synes hun i en del scener minder ustyrligt om lige netop
Sherilyn Fenn ?
--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
On usenet I represent no one but myself.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..
Are you on Drugs ?" Gordo - The Black Hand - KotDT #79

Niels Søndergaard (01-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 01-07-04 14:10

On 01 Jul 2004 09:47:26 GMT, John Hinge
<sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote:

>Sherilyn
>Fenn.. Mhmm ms. Fenn..

Har du set hendes ben? Hun har lår i skoene.


Mvh
Niels Søndergaard

John Hinge (02-07-2004)
Kommentar
Fra : John Hinge


Dato : 02-07-04 10:08

On 01 jul 2004 Niels Søndergaard was heard to say:

> On 01 Jul 2004 09:47:26 GMT, John Hinge wrote:
>>Sherilyn Fenn.. Mhmm ms. Fenn..
>
> Har du set hendes ben? Hun har lår i skoene.
>
Jeg har svært ved at kigge lavere end hendes ansigt, med mindre
der er tvingende grunde, og da kun torsoområdet.. Har fr. Fenn
ben ? og buttede ankler ? det anede jeg ikke :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
On usenet I represent no one but myself.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..
Are you on Drugs ?" Gordo - The Black Hand - KotDT #79

Niels Søndergaard (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 02-07-04 10:55

On 02 Jul 2004 09:08:16 GMT, John Hinge
<sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote:

>On 01 jul 2004 Niels Søndergaard was heard to say:
>
>> On 01 Jul 2004 09:47:26 GMT, John Hinge wrote:
>>>Sherilyn Fenn.. Mhmm ms. Fenn..
>>
>> Har du set hendes ben? Hun har lår i skoene.
>>
>Jeg har svært ved at kigge lavere end hendes ansigt, med mindre
>der er tvingende grunde, og da kun torsoområdet.. Har fr. Fenn
>ben ? og buttede ankler ? det anede jeg ikke :)

Buttede ankler? Ja, når du nu udtrykker det så diplomatisk. Hendes
stylter er næsten lige så bundgarnspælagtige som Drew Barrymores.


Mvh
Niels Søndergaard

John Hinge (03-07-2004)
Kommentar
Fra : John Hinge


Dato : 03-07-04 10:03

On 02 jul 2004 Niels Søndergaard was heard to say:

(om Sherilyn Fenn)
>>Har fr. Fenn ben ? og buttede ankler ? det anede jeg ikke :)
>
> Buttede ankler? Ja, når du nu udtrykker det så diplomatisk. Hendes
> stylter er næsten lige så bundgarnspælagtige som Drew Barrymores.
>
Hmm det må være når Drew er slank..
Det er overraskende få billeder jeg har hvor man kan se fr. Fenns
ankler, men hvorom hun nok ikke har superslanke ankler, så vil jeg
nødig kalde dem fede.
Sherilyn : http://spoon.adsl.dk/gfx/0003.jpg
Drew : http://spoon.adsl.dk/gfx/car.jpg




--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
On usenet I represent no one but myself.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..
Are you on Drugs ?" Gordo - The Black Hand - KotDT #79

Niels Søndergaard (03-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 03-07-04 10:53

On 03 Jul 2004 09:02:44 GMT, John Hinge
<sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote:

>On 02 jul 2004 Niels Søndergaard was heard to say:
>
>(om Sherilyn Fenn)
>>>Har fr. Fenn ben ? og buttede ankler ? det anede jeg ikke :)
>>
>> Buttede ankler? Ja, når du nu udtrykker det så diplomatisk. Hendes
>> stylter er næsten lige så bundgarnspælagtige som Drew Barrymores.
>>
>Hmm det må være når Drew er slank..
>Det er overraskende få billeder jeg har hvor man kan se fr. Fenns
>ankler

Og det er der jo nok en grund til.

> men hvorom hun nok ikke har superslanke ankler, så vil jeg
>nødig kalde dem fede

Men det vil jeg. Hendes skanker overgås næppe af Petunia Pig. Men det
er jo et spørgsmål om smag og præferencer.


Mvh
Niels Søndergaard

John Hinge (04-07-2004)
Kommentar
Fra : John Hinge


Dato : 04-07-04 11:24

On 03 jul 2004 Niels Søndergaard was heard to say:

> Men det vil jeg. Hendes skanker overgås næppe af Petunia Pig. Men det
> er jo et spørgsmål om smag og præferencer.
>
Hæh. Jeg tror ikke vi bliver enige, men det er jo heller ikke et krav.
Det dejlige ved de her kvindfolk er jo netop at der er så mange af
dem, og af enhver ønskelig type.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
On usenet I represent no one but myself.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..
Are you on Drugs ?" Gordo - The Black Hand - KotDT #79

Morbid Angel (03-07-2004)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 03-07-04 12:15

On 03 Jul 2004 09:02:44 GMT, John Hinge
<sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote:

>On 02 jul 2004 Niels Søndergaard was heard to say:
>
>(om Sherilyn Fenn)
>>>Har fr. Fenn ben ? og buttede ankler ? det anede jeg ikke :)
>>
>> Buttede ankler? Ja, når du nu udtrykker det så diplomatisk. Hendes
>> stylter er næsten lige så bundgarnspælagtige som Drew Barrymores.
>>
>Hmm det må være når Drew er slank..
>Det er overraskende få billeder jeg har hvor man kan se fr. Fenns
>ankler, men hvorom hun nok ikke har superslanke ankler, så vil jeg
>nødig kalde dem fede.
>Sherilyn : http://spoon.adsl.dk/gfx/0003.jpg
>Drew : http://spoon.adsl.dk/gfx/car.jpg

Det kan være Niels skal vende konvekset på sine briller :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

J (01-07-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 01-07-04 19:46


"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:qjk5e0t8nhkmoluagpt4vvat320er8qm4l@4ax.com...
> On Wed, 30 Jun 2004 15:04:21 +0200, "Mark Thomas Gazel"
> <markgazel@hotmail.com> wrote:
>
> >>> Jeg ved godt det nok er lidt off topic, men jeg ved ikke lige hvor
> >>> jeg ellers skal spørge.
> >>> Er der nogen der ved, hvor man kan købe plaketter med Monica
> >>> Bellucci?
> >>>
> >>
> >> Det ved jeg ikke, men hun er godt nok smuk.
> >
> >Aye. Mel Gibson siger, at det var næsten umuligt at få hende til at se
bare
> >lidt grim eller hærget ud i "The Beating of the Christ". De smed jord i
> >ansigtet på hende og tværede det rundt, men hun var stadig pissesmuk.
>
> Det er, fordi hun ER smuk fra naturens side. Men jeg tænder helt klart
> mere på den dér udefinérbare skønhed, der kommer indefra - også hos
> klart grimme mennesker. Der må jo for pokker være en grund til, at
> pigerne er vilde med Mick Jagger og Jean Paul Belmondo. Man behøver
> gudskelov ikke ligne Beckham for at kunne score.
>
>


"If I had to fuck a guy, I mean, if I HAD to, if my life depended on it...
I'd fuck Elvis!" som Clarence siger i "True Romance".
Jeg er uenig. Så hellere Iggy Pop eller Tom Waits! Der er sgu noget de har,
som flødefjæset aldrig kunne nå.

Og iøvrigt undskyld det med la bella Monica. Hun er meget smuk, og også lidt
mere sexet end et køleskab. My bad!

Jonas



Jacob Andersen (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 02-07-04 02:51

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message
news:qjk5e0t8nhkmoluagpt4vvat320er8qm4l@4ax.com...
> On Wed, 30 Jun 2004 15:04:21 +0200, "Mark Thomas Gazel"
> <markgazel@hotmail.com> wrote:


> Der må jo for pokker være en grund til, at
> pigerne er vilde med Mick Jagger

Har du hørt om The Rolling Stones? Det er sådan et orkester. Ham Mick Jagger
er forsangeren. Kvinder kan godt lide berømte mennesker.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



Niels Søndergaard (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 02-07-04 09:18

On Fri, 2 Jul 2004 03:51:09 +0200, "Jacob Andersen" <duk@glem.det>
wrote:

>"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message
>news:qjk5e0t8nhkmoluagpt4vvat320er8qm4l@4ax.com...
>> On Wed, 30 Jun 2004 15:04:21 +0200, "Mark Thomas Gazel"
>> <markgazel@hotmail.com> wrote:
>
>
>> Der må jo for pokker være en grund til, at
>> pigerne er vilde med Mick Jagger
>
>Har du hørt om The Rolling Stones? Det er sådan et orkester. Ham Mick Jagger
>er forsangeren. Kvinder kan godt lide berømte mennesker.

Aha. Så er det nok derfor, Richard Ragnvald får så meget på den dumme.


Mvh
Niels Søndergaard

David Rasmussen (02-07-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 02-07-04 09:41

Niels Søndergaard wrote:
>
> Aha. Så er det nok derfor, Richard Ragnvald får så meget på den dumme.
>

Ved du at han ikke gør det? Eller i det mindste ikke får mange tilbud?

/David

Niels Søndergaard (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 02-07-04 09:50

On Fri, 02 Jul 2004 10:41:10 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Niels Søndergaard wrote:
>>
>> Aha. Så er det nok derfor, Richard Ragnvald får så meget på den dumme.
>>
>
>Ved du at han ikke gør det? Eller i det mindste ikke får mange tilbud?

Nej, det ved jeg intet om. Det var en joke. Forskellen på Mick og
Richard turde være indlysende. Og jeg er ret sikker på, at Mick ville
få masser af fjams, selv om han kun var bagersvend eller bankkasserer.
Han er jo netop forsanger i RS på grund af sin ubestridte karisma.


Mvh
Niels Søndergaard

David Rasmussen (02-07-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 02-07-04 09:53

Niels Søndergaard wrote:
>
> Nej, det ved jeg intet om. Det var en joke. Forskellen på Mick og
> Richard turde være indlysende. Og jeg er ret sikker på, at Mick ville
> få masser af fjams, selv om han kun var bagersvend eller bankkasserer.
> Han er jo netop forsanger i RS på grund af sin ubestridte karisma.
>

Jeg er ikke sikker på at du har uret. "Charme", fandenivoldskhed og
pågåenhed gør meget. Til gengæld er jeg helt overbevist om at den nævnte
mekanisme med at penge og berømthed også fører til fisse hvis man vil,
er langt overvejende korrekt.

/David

vadmand (02-07-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 02-07-04 17:01


"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:40e52269$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>
> Jeg er ikke sikker på at du har uret. "Charme", fandenivoldskhed og
> pågåenhed gør meget. Til gengæld er jeg helt overbevist om at den nævnte
> mekanisme med at penge og berømthed også fører til fisse hvis man vil,
> er langt overvejende korrekt.
>
Men kvaliteten varierer nok efter, hvor berømt man er, og hvad man er berømt
for /jvf. Richard Ragnvald).

Per V.



Morbid Angel (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 02-07-04 10:16

On Fri, 02 Jul 2004 10:50:12 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>Han er jo netop forsanger i RS på grund af sin ubestridte karisma.
>
>
>Mvh
>Niels Søndergaard

Nå jeg troede det var fordi han sang godt og kunne skrive nogle gode
sange, der kan man se Niels ved alt.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Niels Søndergaard (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 02-07-04 11:02

On Fri, 02 Jul 2004 11:15:51 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

>On Fri, 02 Jul 2004 10:50:12 +0200, Niels Søndergaard
><ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:
>
>>Han er jo netop forsanger i RS på grund af sin ubestridte karisma.
>>
>>
>>Mvh
>>Niels Søndergaard
>
>Nå jeg troede det var fordi han sang godt og kunne skrive nogle gode
>sange, der kan man se Niels ved alt.

Han synger godt, ja - eller i hvert fald originalt. Det er naturligvis
også en del af frontfigurpakken. Hvem der skriver sangene, er
underordnet i den forbindelse.


Mvh
Niels Søndergaard

Jacob Andersen (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 02-07-04 13:39

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message
news:r68ae0tdvd8l526btr3fgoilvsdf48c6gb@4ax.com...
> On Fri, 02 Jul 2004 10:41:10 +0200, David Rasmussen
> <david.rasmussen@gmx.net> wrote:
>
>>Niels Søndergaard wrote:
>>>
>>> Aha. Så er det nok derfor, Richard Ragnvald får så meget på den dumme.
>>>
>>
>>Ved du at han ikke gør det? Eller i det mindste ikke får mange tilbud?
>
> Nej, det ved jeg intet om. Det var en joke. Forskellen på Mick og
> Richard turde være indlysende. Og jeg er ret sikker på, at Mick ville
> få masser af fjams, selv om han kun var bagersvend eller bankkasserer.
> Han er jo netop forsanger i RS på grund af sin ubestridte karisma.

Måske masser, men nok generelt mindre OG fra en lidt ældre aldersgruppe.
Ingen tvivl om at manden har karisma, men han har også penge, talent og
berømmelse.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



Jacob Andersen (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 02-07-04 13:16

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message
news:af6ae0ln0f4hvb8uimr8743dco8tan819h@4ax.com...
> On Fri, 2 Jul 2004 03:51:09 +0200, "Jacob Andersen" <duk@glem.det>
> wrote:
>
>>"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message
>>news:qjk5e0t8nhkmoluagpt4vvat320er8qm4l@4ax.com...
>>> On Wed, 30 Jun 2004 15:04:21 +0200, "Mark Thomas Gazel"
>>> <markgazel@hotmail.com> wrote:
>>
>>
>>> Der må jo for pokker være en grund til, at
>>> pigerne er vilde med Mick Jagger
>>
>>Har du hørt om The Rolling Stones? Det er sådan et orkester. Ham Mick
>>Jagger
>>er forsangeren. Kvinder kan godt lide berømte mennesker.
>
> Aha. Så er det nok derfor, Richard Ragnvald får så meget på den dumme.

Hvis han ville. Men hans målgruppe er vist ældre.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



C. H. Engelbrecht (03-07-2004)
Kommentar
Fra : C. H. Engelbrecht


Dato : 03-07-04 18:14

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:af6ae0ln0f4hvb8uimr8743dco8tan819h@4ax.com...
> >> Der må jo for pokker være en grund til, at
> >> pigerne er vilde med Mick Jagger
> >
> >Har du hørt om The Rolling Stones? Det er sådan et orkester. Ham Mick
Jagger
> >er forsangeren. Kvinder kan godt lide berømte mennesker.
>
> Aha. Så er det nok derfor, Richard Ragnvald får så meget på den dumme.

Nu er pointen også at Richard Ragnvald er en taber. For faen, han synger
hyldester til Pia Kærsgaard...




Morbid Angel (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 02-07-04 10:14

On Wed, 30 Jun 2004 16:50:49 +0200, Niels Søndergaard >
>Det er, fordi hun ER smuk fra naturens side. Men jeg tænder helt klart
>mere på den dér udefinérbare skønhed, der kommer indefra - også hos
>klart grimme mennesker. Der må jo for pokker være en grund til, at
>pigerne er vilde med Mick Jagger og Jean Paul Belmondo. Man behøver
>gudskelov ikke ligne Beckham for at kunne score.
>
>
>Mvh
>Niels Søndergaard

Golddiggers?

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Niels Søndergaard (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 02-07-04 11:06

On Fri, 02 Jul 2004 11:13:35 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

>On Wed, 30 Jun 2004 16:50:49 +0200, Niels Søndergaard >
>>Det er, fordi hun ER smuk fra naturens side. Men jeg tænder helt klart
>>mere på den dér udefinérbare skønhed, der kommer indefra - også hos
>>klart grimme mennesker. Der må jo for pokker være en grund til, at
>>pigerne er vilde med Mick Jagger og Jean Paul Belmondo. Man behøver
>>gudskelov ikke ligne Beckham for at kunne score.
>>
>>
>>Mvh
>>Niels Søndergaard
>
>Golddiggers?

Så enkelt er det ikke. Jagger og Belmondo er jo blevet stjerner, netop
fordi de har karisma - de har ikke fået karismaen af at blive det.
Desuden udnævner damebladene og deres læsere jo hele tiden masser af
grimrianer til at være sexede uden at have skjulte motiver til det.
Tag nu fx Mads Mikkelsen. Helt ærligt! Han ligner jo en rotte. Jeg var
paf, første gang jeg hørte en pige sige, at han var lækker. Jeg lærer
aldrig at forstå kvinder.


Mvh
Niels Søndergaard

Morbid Angel (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 02-07-04 11:20

On Fri, 02 Jul 2004 12:06:07 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>
>Så enkelt er det ikke. Jagger og Belmondo er jo blevet stjerner, netop
>fordi de har karisma - de har ikke fået karismaen af at blive det.
>Desuden udnævner damebladene og deres læsere jo hele tiden masser af
>grimrianer til at være sexede uden at have skjulte motiver til det.
>Tag nu fx Mads Mikkelsen. Helt ærligt! Han ligner jo en rotte. Jeg var
>paf, første gang jeg hørte en pige sige, at han var lækker. Jeg lærer
>aldrig at forstå kvinder.
>
>
>Mvh
>Niels Søndergaard

Eller fordi de var der på det rette tidspunkt, men talent betyder også
noget, der er mange "grimme" stjerner f.eks Orson Welles og Karl Maden
:)

Idag skal man helst være fotomodel før man kan blive film og
sangstjerne.


Mvh

MA




///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Bill (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Bill


Dato : 02-07-04 11:23

On Fri, 02 Jul 2004 12:06:07 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>
>Tag nu fx Mads Mikkelsen. Helt ærligt! Han ligner jo en rotte. Jeg var
>paf, første gang jeg hørte en pige sige, at han var lækker. Jeg lærer
>aldrig at forstå kvinder.

Ja, det er mig også helt uforståeligt den mand ligner jo en junkie på
jagt efter det evig fix.



Morbid Angel (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 02-07-04 11:33

On Fri, 02 Jul 2004 12:22:30 +0200, Bill <nospame@spam.com> wrote:

>On Fri, 02 Jul 2004 12:06:07 +0200, Niels Søndergaard
><ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:
>
>>
>>Tag nu fx Mads Mikkelsen. Helt ærligt! Han ligner jo en rotte. Jeg var
>>paf, første gang jeg hørte en pige sige, at han var lækker. Jeg lærer
>>aldrig at forstå kvinder.
>
>Ja, det er mig også helt uforståeligt den mand ligner jo en junkie på
>jagt efter det evig fix.
>

han er bare tynd med høje kindben, hvis han var en kvinde ville han
være en verdensberømt fotomodel :)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Niels Søndergaard (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 02-07-04 12:53

On Fri, 02 Jul 2004 12:33:12 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

>My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Har du virkelig alle de dvd'er stående? Jeg er imponeret. Man må sige,
du har en bred smag.


Mvh
Niels Søndergaard

Morbid Angel (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 02-07-04 13:22

On Fri, 02 Jul 2004 13:52:51 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>On Fri, 02 Jul 2004 12:33:12 +0200, Morbid Angel
><morbid_angel@hotmail.com> wrote:
>
>>My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel
>
>Har du virkelig alle de dvd'er stående? Jeg er imponeret. Man må sige,
>du har en bred smag.
>
>
>Mvh
>Niels Søndergaard

Ja jeg har en bred smag, de fylder også godt har de fleste gemt væk i
et stort skab i rækker der er 4 dvd'er i dybden, er ved at få
problemer med pladsen, bliver nødt til at enten drosle ned eller
flytte :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Morbid Angel (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 02-07-04 13:28

On Fri, 02 Jul 2004 13:52:51 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>On Fri, 02 Jul 2004 12:33:12 +0200, Morbid Angel
><morbid_angel@hotmail.com> wrote:
>
>>My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel
>
>Har du virkelig alle de dvd'er stående? Jeg er imponeret. Man må sige,
>du har en bred smag.
>
>
>Mvh
>Niels Søndergaard

Det der med smag kan selvfølgelig disskuteres, men jeg kan lide alle
slags film, hvis der er en god historie.
Alle genre har gode film og jeg kan lide at gyse, grine og græde :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Niels Søndergaard (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 02-07-04 14:11

On Fri, 02 Jul 2004 14:28:28 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

>On Fri, 02 Jul 2004 13:52:51 +0200, Niels Søndergaard
><ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:
>
>>On Fri, 02 Jul 2004 12:33:12 +0200, Morbid Angel
>><morbid_angel@hotmail.com> wrote:
>>
>>>My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel
>>
>>Har du virkelig alle de dvd'er stående? Jeg er imponeret. Man må sige,
>>du har en bred smag.
>>
>>
>>Mvh
>>Niels Søndergaard
>
>Det der med smag kan selvfølgelig disskuteres, men jeg kan lide alle
>slags film, hvis der er en god historie.
>Alle genre har gode film og jeg kan lide at gyse, grine og græde :)

Det kan vi alle vel, så det er da dejligt, at udvalget er så stort, at
der er noget for enhver smag.

Men hvad vil du med alle de skiver? Sælg dog dem, du ikke gider se
igen, hvis du har pladsmangel.


Mvh
Niels Søndergaard

Morbid Angel (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 02-07-04 14:58

On Fri, 02 Jul 2004 15:10:58 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>
>Men hvad vil du med alle de skiver? Sælg dog dem, du ikke gider se
>igen, hvis du har pladsmangel.
>
>
>Mvh
>Niels Søndergaard

Ja måske , men jeg kan ikke få en skid for dem, så kan man ligeså godt
beholde skidtet, dog har jeg begyndt at sortere ud i de aller
dårligste og dem giver jeg til venner og bekendte, ja hvor er jeg en
flink fyr hehe.......

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Niels Søndergaard (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 02-07-04 16:31

On Fri, 02 Jul 2004 15:57:41 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

>On Fri, 02 Jul 2004 15:10:58 +0200, Niels Søndergaard
><ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:
>
>>
>>Men hvad vil du med alle de skiver? Sælg dog dem, du ikke gider se
>>igen, hvis du har pladsmangel.
>>
>>
>>Mvh
>>Niels Søndergaard
>
>Ja måske , men jeg kan ikke få en skid for dem, så kan man ligeså godt
>beholde skidtet, dog har jeg begyndt at sortere ud i de aller
>dårligste og dem giver jeg til venner og bekendte, ja hvor er jeg en
>flink fyr hehe.......

På QXL kan man altså sælge (og købe) det værste skidt for 30 kroner
plus porto, somme tider 50 eller mere.


Mvh
Niels Søndergaard

Jacob Andersen (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 02-07-04 13:42

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message
news:1lcae01nfvvs383tdernia3s8or0drh4o4@4ax.com...
> On Fri, 02 Jul 2004 11:13:35 +0200, Morbid Angel
> <morbid_angel@hotmail.com> wrote:
>
>>On Wed, 30 Jun 2004 16:50:49 +0200, Niels Søndergaard >
>>>Det er, fordi hun ER smuk fra naturens side. Men jeg tænder helt klart
>>>mere på den dér udefinérbare skønhed, der kommer indefra - også hos
>>>klart grimme mennesker. Der må jo for pokker være en grund til, at
>>>pigerne er vilde med Mick Jagger og Jean Paul Belmondo. Man behøver
>>>gudskelov ikke ligne Beckham for at kunne score.
>>>
>>>
>>>Mvh
>>>Niels Søndergaard
>>
>>Golddiggers?
>
> Så enkelt er det ikke. Jagger og Belmondo er jo blevet stjerner, netop
> fordi de har karisma - de har ikke fået karismaen af at blive det.
> Desuden udnævner damebladene og deres læsere jo hele tiden masser af
> grimrianer til at være sexede uden at have skjulte motiver til det.
> Tag nu fx Mads Mikkelsen. Helt ærligt! Han ligner jo en rotte. Jeg var
> paf, første gang jeg hørte en pige sige, at han var lækker. Jeg lærer
> aldrig at forstå kvinder.

Jeg er ret sikker på at hans rolle i Rejseholdet har haft meget stor
indflydelse på de valg.
Kvinder kan nu engang godt lide sådan en barsk fandenivoldsk personlighed
som han nu bliver associeret med.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



smaz (02-07-2004)
Kommentar
Fra : smaz


Dato : 02-07-04 18:46

"Jacob Andersen" <duk@glem.det> skrev i en meddelelse
news:40e5581b$0$219$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
[snip]
> Jeg er ret sikker på at hans rolle i Rejseholdet har haft meget stor
> indflydelse på de valg.
> Kvinder kan nu engang godt lide sådan en barsk fandenivoldsk personlighed
> som han nu bliver associeret med.
[snip]

Ja, det havde nok været anderledes, hvis han var blevet kendt af at medvirke
i "Jeg er Dina", hvor han spiller en usympatisk usoigneret fordrukken
voldtægtsmand.

mvh/smaz
der liiige vil minde om at klippe det ud, man ikke svarer på.



C. H. Engelbrecht (03-07-2004)
Kommentar
Fra : C. H. Engelbrecht


Dato : 03-07-04 18:33

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:qjk5e0t8nhkmoluagpt4vvat320er8qm4l@4ax.com...
> Der må jo for pokker være en grund til, at
> pigerne er vilde med Mick Jagger og Jean Paul Belmondo. Man behøver
> gudskelov ikke ligne Beckham for at kunne score.

Nå, det er jo bare fordi menneskehunnerne primært tænder på hannens status
(evnen til at dominere andre hanner, deriblandt via tegnebogen, etc.) og
sekundært på hans udseende, hvor menneskehannerne tænder primært på hunnens
udseende og sekundært...ok, der er ikke noget sekundært!
Beckham scorer fordi han er i medierne, selv om grunden til at han er i
medierne selvfølgelig bl.a. er hans sans for æstetisk salgsvare (ok, og hans
valg af kone), mere end hans idrætsevner alene. Alle teenagetøserne ville
lige pludselig i kanen med Thomas Graversen, bare fordi han blottede sin
diller for at tage pis på en holdkammerat og billedet gik verden rundt.

Jeg kan bevise det så langt at hvis man tager de sidste 100 års
mega-filmstjerner som mål for denne regel (og det tror jeg godt man kan
slippe afsted med) er der utallige iblandt herrerne som må betegnes som
tudegrimme, men med karisma. Hvor mange er der tilsvarende iblandt damerne?
Roseanne er vel den eneste?




Niels Søndergaard (03-07-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 03-07-04 19:17

On Sat, 3 Jul 2004 19:33:28 +0200, "C. H. Engelbrecht"
<chrisengeldk@dkik.dk> wrote:

>"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
>news:qjk5e0t8nhkmoluagpt4vvat320er8qm4l@4ax.com...
>> Der må jo for pokker være en grund til, at
>> pigerne er vilde med Mick Jagger og Jean Paul Belmondo. Man behøver
>> gudskelov ikke ligne Beckham for at kunne score.
>
>Nå, det er jo bare fordi menneskehunnerne primært tænder på hannens status
>(evnen til at dominere andre hanner, deriblandt via tegnebogen, etc.) og
>sekundært på hans udseende, hvor menneskehannerne tænder primært på hunnens
>udseende og sekundært...ok, der er ikke noget sekundært!
>Beckham scorer fordi han er i medierne, selv om grunden til at han er i
>medierne selvfølgelig bl.a. er hans sans for æstetisk salgsvare (ok, og hans
>valg af kone), mere end hans idrætsevner alene. Alle teenagetøserne ville
>lige pludselig i kanen med Thomas Graversen, bare fordi han blottede sin
>diller for at tage pis på en holdkammerat og billedet gik verden rundt.
>
>Jeg kan bevise det så langt at hvis man tager de sidste 100 års
>mega-filmstjerner som mål for denne regel (og det tror jeg godt man kan
>slippe afsted med) er der utallige iblandt herrerne som må betegnes som
>tudegrimme, men med karisma. Hvor mange er der tilsvarende iblandt damerne?
>Roseanne er vel den eneste?

Bette Midler og Barbra Streisand hører vel også til dem, selv om jeg
personlig nok ville betakke mig.


Mvh
Niels Søndergaard

Jacob Andersen (03-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 03-07-04 22:39

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message
news:7ttde0lkpf8cdiutq4873q7gm1kpta7gc5@4ax.com...
> On Sat, 3 Jul 2004 19:33:28 +0200, "C. H. Engelbrecht"
> <chrisengeldk@dkik.dk> wrote:
>
> Bette Midler og Barbra Streisand hører vel også til dem, selv om jeg
> personlig nok ville betakke mig.

Lily Tomlin.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



C. H. Engelbrecht (04-07-2004)
Kommentar
Fra : C. H. Engelbrecht


Dato : 04-07-04 09:14

"Jacob Andersen" <duk@glem.det> skrev i en meddelelse
news:40e72783$0$302$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Bette Midler og Barbra Streisand hører vel også til dem, selv om jeg
> > personlig nok ville betakke mig.
>
> Lily Tomlin.

Jeg vil stadig ikke sætte dem i den kategori på samme måde (ok, Lily Tomlin
er tæt på).




Morbid Angel (03-07-2004)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 03-07-04 22:49

On Sat, 3 Jul 2004 19:33:28 +0200, "C. H. Engelbrecht"
<chrisengeldk@dkik.dk> wrote:

Sandra Bernard
Sissy Spacek
Shelley Duvall

De er heller ikke for kønne, men de spiller godt tja måske ikke
Sandra.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Hans Huttel (28-06-2004)
Kommentar
Fra : Hans Huttel


Dato : 28-06-04 13:54

BorreBoy wrote:

>Hejsa.
>
>Jeg ved godt det nok er lidt off topic, men jeg ved ikke lige hvor jeg
>ellers skal spørge.
>Er der nogen der ved, hvor man kan købe plaketter med Monica Bellucci?
>
>
Her er et firma, der fremstiller plaketter:

http://www.deki.dk/plaketter.php

Hvis du hellere vil have en plakat med hende, så prøv f.eks. at søge
efter Giuseppe Tornatores (efter min mening kedelige) Malena, hvor hun
spiller hovedrollen. Se

http://www.film6000.dk/visplakat.asp?film=79

for at se filmplakaten.

--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk
BRICS, Dept. of Computer Science | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans/
Aalborg University | tel.: (+45) 96 35 88 88
Fredrik Bajersvej 7E | fax: (+45) 98 15 98 89
9220 Aalborg Ø, DENMARK | Fight spam! http://www.cauce.org



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste