Zidane burde spille Hitman
Fra : benna

Dato : 25-06-04 20:12

De er vist ved at filmatisere Hitman spillet, det burde da helt klart
være Zidane som skulle have rollen, han ville da se for mean ud i sort
jakkesæt og rød slips!

Johs

Fra : Emil Rune

Dato : 25-06-04 21:41

"benna" <muingaza@yahoo.com> wrote in message
> De er vist ved at filmatisere Hitman spillet, det burde da helt klart
> være Zidane som skulle have rollen, han ville da se for mean ud i sort
> jakkesæt og rød slips!
>
> Johs

Næh.
Desuden er Hitman ikke fransk, hverken af udseende eller nationalitet. Kunne
jeg caste, skulle det være Jason Statham.

Emil

Fra : zcully

Dato : 25-06-04 21:55

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> wrote in message

> [...]
Kunne
> jeg caste, skulle det være Jason Statham.

He he eller Ulrich Thomsen...

/Zcully

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 25-06-04 22:06

> [...]
> De er vist ved at filmatisere Hitman spillet, det burde da helt klart
> være Zidane som skulle have rollen, han ville da se for mean ud i sort

w000t et Off-topic?? Hehe

Mvh. Martin

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-06-04 00:28

On 25 Jun 2004 12:11:59 -0700, muingaza@yahoo.com (benna) wrote:

>De er vist ved at filmatisere Hitman spillet, det burde da helt klart
>være Zidane som skulle have rollen, han ville da se for mean ud i sort
>jakkesæt og rød slips!

Hvem er Zidane?

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Yildizhan

Dato : 26-06-04 02:19

Eller John fra John & Aage ??

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-06-04 07:46

On Sat, 26 Jun 2004 01:27:58 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>Hvem er Zidane?

Nå, nu har jeg googlet, og det er åbenbart en fodboldspiller. Men hvor
skulle man vide det fra? Lad venligst være med at bruge den slags
esoteriske referencer for fremtiden i en filmgruppe.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : vadmand

Dato : 26-06-04 10:09

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Nå, nu har jeg googlet, og det er åbenbart en fodboldspiller. Men hvor
> skulle man vide det fra? Lad venligst være med at bruge den slags
> esoteriske referencer for fremtiden i en filmgruppe.

"esoteriske referencer"? Er det ikke et lidt elitært udtryk?

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-06-04 11:35

On Sat, 26 Jun 2004 11:08:59 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>"esoteriske referencer"? Er det ikke et lidt elitært udtryk?

Nu har eliten jo ikke monopol på sproglige udtryk, men det er da
muligt, de også bruger det. Spørg dem.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-06-04 12:05

Niels Søndergaard wrote:

> Nu har eliten jo ikke monopol på sproglige udtryk, men det er da
> muligt, de også bruger det. Spørg dem.

*Riiiing*

"Ja, hallo, det er Eliten?"

/David

Fra : Morten Nielsen

Dato : 26-06-04 17:31

> [...]
Nej, det er da et fuldstændigt kromulent udtryk...

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-06-04 14:31

Morten Nielsen wrote:

> Nej, det er da et fuldstændigt kromulent udtryk...

LOL...

A noble spirit embiggens the smallest man :)

/David

Fra : Jacob Andersen

Dato : 27-06-04 17:13

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> LOL...
>
> A noble spirit embiggens the smallest man :)
- Jebediah Springfield (Hans Sprungfelt)

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 26-06-04 13:41

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> "Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> "esoteriske referencer"? Er det ikke et lidt elitært udtryk?
>
> Per V.

Argh! Where ever I go!

Mvh. Martin

Fra : vadmand

Dato : 26-06-04 10:08

> Hvem er Zidane?

Lad nu være at være så elitær, Niels. Ved at foregive, at du ikke kender
verdens bedste fodboldspiller, distancerer du dig enorm fra de
hårdtarbejdende kassedamer, du gerne vil solidarisere dig med.

Per V.

Fra : Christian

Dato : 26-06-04 11:21

On Sat, 26 Jun 2004 11:08:09 +0200, "vadmand"

Jeg aner heller ikke hvad en Zidane er.

/Christian

Fra : Morten DH

Dato : 26-06-04 13:22

"Christian" <christian@fabel.dk.nospam> skrev i en meddelelse
> Jeg aner heller ikke hvad en Zidane er.

Og i er ikke alene - jeg sad forgæves og prøvede at finde ud af hvem den
skuespiller var... og nej, jeg ser ikke foldbold, heller ikke landskamp,
eller håndbold... men en god italiensk zombiefilm, så er jeg klar

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-06-04 11:32

> [...]

>verdens bedste fodboldspiller, distancerer du dig enorm fra de
>hårdtarbejdende kassedamer, du gerne vil solidarisere dig med.

Jeg foregav ikke noget. Jeg anede virkelig ikke, hvad der gemte sig
bag navnet, før jeg slog det op på Google. Jeg interesserer mig ikke
synderligt for fodbold, selv om jeg må indrømme, at jeg smugkigger
lidt, når Danmark spiller EM og VM.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Thomas

Dato : 26-06-04 12:20

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Lad nu være at være så elitær, Niels. Ved at foregive, at du ikke kender
> verdens bedste fodboldspiller,

Hvad skal Pavel Nedved nu blandes ind i diskutionen for??

..Thomas

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 26-06-04 21:55

On 2004-06-25, benna <muingaza@yahoo.com> wrote:
> De er vist ved at filmatisere Hitman spillet, det burde da helt klart
> være Zidane som skulle have rollen, han ville da se for mean ud i sort
> jakkesæt og rød slips!

Eller Vinnie Jones.

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : FatPete

Dato : 30-06-04 09:39

> Eller Vinnie Jones.

Ja seriøst! Han ville da være perfekt!!! han skal sgu ha den rolle!

Mvh Peter

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 27-06-04 23:11

muingaza@yahoo.com (benna) wrote in message news:<ca38e0e1.0406251111.b5cda09@posting.google.com>...
> De er vist ved at filmatisere Hitman spillet, det burde da helt klart
> være Zidane som skulle have rollen, han ville da se for mean ud i sort
> jakkesæt og rød slips!
>
> Johs

Jeg tror nu at Tommy Lee Jones ville være bedre .