Hail to the king baby!
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-06-04 23:29

Nu har jeg lige set Bubba Ho-tep og det er jo en fantastisk overset
film. I første omgang lyder den som en fjollet horror-komedie a la Evil
dead serien, men bortset fra cowboy mumien, er det jo et dejligt drama
om alderdommen.

Anyway, Bruce er da en fantastisk skuespiller. Jeg fatter ikke at han
ikke har fået et kæmpe gennembrud og er blevet et af Hollywoods mest
eftertragtede navne. Jeg var sikker på at han ville blive en stjerne
efter Army of Darkness eller Adventures of Brisco County Jr, men det
skete bare ikke. Hvorfor har han aldrig fået sit gennembrug?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-06-04 00:18

Hej!

Lars Hoffmann wrote:

> [...]
> film. I første omgang lyder den som en fjollet horror-komedie a la Evil
> dead serien, men bortset fra cowboy mumien, er det jo et dejligt drama

Jepper, den er faktisk ret sej :) Bruce Campbell er _for_ _sej_ som Elvis.

Hvad mener du iøvrigt med bortset fra mumien? Er det da ikke et symbol på den
ultimative alderdom? ;)

> [...]
> efter Army of Darkness eller Adventures of Brisco County Jr, men det
> skete bare ikke. Hvorfor har han aldrig fået sit gennembrug?

Dunno, jeg har spurgt mig selv præcis det samme et utal af gange. Han er
relativt ofte med i film hvor han bliver nakket indenfor de første minutter.
Glemmer aldrig min skuffelse over 'Congo' hvor han holder i 3-4 min.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : Per

Dato : 21-06-04 06:55

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> [...]
> film. I første omgang lyder den som en fjollet horror-komedie a la Evil
> dead serien, men bortset fra cowboy mumien, er det jo et dejligt drama

Ja den er ganske morsom.

Fra : Morten DH

Dato : 23-06-04 09:36

> [...]
> film. I første omgang lyder den som en fjollet horror-komedie a la Evil
> dead serien, men bortset fra cowboy mumien, er det jo et dejligt drama

Så den selv igår mens alle andre så foldbold - og jeg synes absolut det var
en sød lille film... Klart anbefalet herfra

I filmen siger Elvis TCB, TBC eller noget i den stil et par gange - nogen
der ved hvad det går ud på?

Fra : Bill

Dato : 23-06-04 11:07

On Wed, 23 Jun 2004 10:36:13 +0200, "Morten DH"
<morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> [...]
>en sød lille film... Klart anbefalet herfra
>
>I filmen siger Elvis TCB, TBC eller noget i den stil et par gange - nogen

Går ud fra det var i forbindelse med at skulle spise, hvor det så
betyder Tomato, Bacon, Cheese sandwich.

Fra : Morten DH

Dato : 23-06-04 15:53

"Bill" <nospame@spam.com> skrev i en meddelelse
> Går ud fra det var i forbindelse med at skulle spise, hvor det så
> betyder Tomato, Bacon, Cheese sandwich.

Nej i den afgørende fase af kampen mellem Elvis og mumien - siger Elvis
"T.C.B" baby lige inden han slår mumien i gulvet... ca. 1:23 inde i
filmen...

Han bruger også udtrykket tidligere i filmen i en samtale med Mr. Kennedy...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-06-04 16:36

Hej!

Morten DH wrote:

> [...]
> filmen...
>
> Han bruger også udtrykket tidligere i filmen i en samtale med Mr. Kennedy...

Mon ikke bare det er Taking Care of Business? Det er ihvertfald hvad jeg har
kunne finde via Google.

Fra : Morten DH

Dato : 23-06-04 21:42

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke bare det er Taking Care of Business? Det er ihvertfald hvad jeg
har
> kunne finde via Google.

TJa det lyder i hvert fald sandsynligt... kunne bare godt ha været en
reference jeg ikke havde fanget eller noget

Fra : Frost

Dato : 24-06-04 17:55

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> "Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> har
>
> TJa det lyder i hvert fald sandsynligt... kunne bare godt ha været en
> reference jeg ikke havde fanget eller noget

AcronymFinder giver et par bud (hvor Taking Care of Business er den hyppigst
brugte): http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?String=exact&Acronym=tcb

Men det kunne jo tænkes at det f.eks. var Trouble Came Back eller Thruster
Controlled Breaking (i overført betydning).

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-06-04 22:51

Bill escribió / skrev

> Går ud fra det var i forbindelse med at skulle spise, hvor det så
> betyder Tomato, Bacon, Cheese sandwich.

Hehe, det var et godt men ret forkert gæt:
TCB: Taking Care of Business

http://wizbangblog.com/archives/000608.php

Saludos

Lars Hoffmann

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Per

Dato : 24-06-04 08:48

> [...]
> en sød lille film... Klart anbefalet herfra
>
> I filmen siger Elvis TCB, TBC eller noget i den stil et par gange - nogen

"Taking Care of Bussiness". Det var et udtryk Elvis eftersigende brugte.