Film.....
Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-06-04 15:47

Hejsa alle i film nørder...... Håber i kan hjælpe mig med en ting, jeg søger
en film fra 70'erne eller 80'erne, som handler om en bandes kamp for at nå
fra den ene ende af New York til den anden. Noget i stil med Eminem's video
Fight musik..... Er der nogen der kan give mig navnet på den film eller evt.
skaffe mig en kopi af den?

På forhånd mange tak

Michael Nielsen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-06-04 16:01

> [...]
video
> Fight musik..... Er der nogen der kan give mig navnet på den film eller

The Warriors fra 1979
http://www.imdb.com/title/tt0080120/
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-06-04 16:02

evt.
> skaffe mig en kopi af den?

den er vist ude på dvd iøvrigt.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-06-04 16:07

> den er vist ude på dvd iøvrigt.

http://www.axelmusic.dk/productDetails/097360112245

there u go - alle gode gange 3

Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-06-04 16:44

Mange Mange tak for hjælpen Sniper.......
Det er lige præcis den film jeg efterlyste:)

Michael

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-06-04 17:42

> Mange Mange tak for hjælpen Sniper.......
> Det er lige præcis den film jeg efterlyste:)

en klassisk klaasiker jo - jeg elsker selv den film

de fyre på rulleskøjter og i baseballudstyr var skide uhyggelige da jeg var
10 år!

Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-06-04 20:53

Ja for satan.... den scene hvor de løber ned af trappen og tager deres bat
er for vild skummel!
Glæder mig til at se den igen! Ved du om man kan få den med danske
undertekster?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-06-04 11:33

> Ja for satan.... den scene hvor de løber ned af trappen og tager deres bat
> er for vild skummel!
> Glæder mig til at se den igen! Ved du om man kan få den med danske
> undertekster

ja - her
http://www.axelmusic.dk/productDetails/7393805294464

den må jeg sgu selv have bestilt! - kan huske den danske titel var
Krigerne og min ældre søster var på det tidspunkt i en bande der kaldte sig
Krigerne - de var svært seje synes jeg - LOL... åh ja hvor var man nem at
imponere dengang