hvorfor kan ingen finde den ene film for m~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-06-04 09:38

dengang jeg fik internet var der en håndfuld film jeg kunne huske at have
set men ikke kendte navn på - det var film jeg så som barn/meget ung og som
gjorde nogle fantastiske indtryk på mig - jeg kan nævne Dawn of the Dead og
The Omega Man som de 2 største - the Omega Man troede jeg aldrig jeg skulle
få at se igen... men internettet hjalp - især da jeg blev så avanceret at
jeg kunne bruge nyhedsgrupperne - hermed en tak til alle der har hjulpet mig
med alt muligt gennem tiderne - og, håber jeg, vice verca - nå, til sagen,
jeg mangler stadig 1! film - 1 eneste har jeg endnu ikke fundet frem til...
jeg er så småt ved at indstille mig på at jeg nok aldrig får den film at se
mere - samtidig er det næsten ikke til at bære den måske kun er et par klik
med musen væk *snøft* - for mange år siden, omkring 1980, var jeg ofte i
biografen med min storesøster og hendes kæreste når de passede mig - istedet
for at sidde hjemme tog de mig med i biffen - Vollsmose Bio - en lille sal i
Vollsmose centret - meget hyggeligt - den biograf er for længst væk, men en
film jeg husker så jeg et par gange og handlingen er som følger... eller det
jeg nu husker - En dame, vores heltinde, en meget feminin mand og en tyk
pige skal redde en pige fra nogle gangstere - jeg mener de holder hende
fanget i et fortlignende (eller stort) hus i et ørken/oase/tropeø lignende
sted - det er en hong kong kungfu film, vores heltinde og den feminine mand
er super til kungfu og deler lystigt ud af det - den tykke pige slår osse en
proper næve - muligvis ikke kungfu - deres transportmiddel er vistnok en
motorcykel med sidevogn - pigen kører, manden bagpå og den tykke pige i
sidevogn - (muligvis osse plakaten der så sån ud, hvis jeg ikke forveklser
med terence hill og bud spencer og deres politifilm) - jeg har søgt mange
sider op og ned med kung fu film - jeg har søgt på hong kong film, shaw
brothers osv. osv. men aldrig fundet noget der minder om den og er tæt på at
give op - kan nogen virkelig ikke huske den film - den må være fra 70'erne
efter tøjet at dømme - jeg så den først i 80'erne, men dengang var film nok
lidt længere undervejs så sidst i 70'erne er mit gæt... anyone?*desperat*

nu vi er ved det har jeg lige en mere - den er dog ikke ligeså vigtig og
sikkert osse til at finde - vores helt hedder 3 eyes lui (et ar i panden
efter en fiskekrog vistnok) - det må sige nogen noget - skurkene er tre onde
fyre i nogle kutter eller noget med meget store kineser hatte - på et
tidspunkt gemme nogle fyre sig under sandet og den ene hugger en klo lign
ting ned i sandet og trækker en fyr op med disse pigge siddende i knolden -
hvis det siger jer noget så sig endelig til der osse - måske er 3 eyes liu
og de banditter jeg snakker om 2 forskellige film... jeg har nævnt disse
ting før men er aldrig kommet videre med noget af det.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 20-06-04 10:00

http://dvds-a-z.com/actor/2421.html

Mysterius footworks kunne være et bud
--
Regards
Nicolai L. Petersen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-06-04 10:13

> http://dvds-a-z.com/actor/2421.html
>
> Mysterius footworks kunne være et bud

jep det ser sgu ud som den!
tak for hjælpen - nu vil jeg se om den overhovedet er til at hitte på dvd

hvad med den anden - ikke bare en lille klokke der ringer?

Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 20-06-04 10:55

On Sun, 20 Jun 2004 11:13:23 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@c.dk> wrote:

>jep det ser sgu ud som den!
>tak for hjælpen - nu vil jeg se om den overhovedet er til at hitte på dvd
>
>hvad med den anden - ikke bare en lille klokke der ringer?

Ikke umiddelbart, men du kan begynde her.

http://www.imdb.com/find?more=tt;nr=1;q=kung%20fu

Og så ellers bare arbejde dig igennem listen indtil du finder den.
--
Regards
Nicolai L. Petersen

Fra : Rene Madsen

Dato : 20-06-04 11:39

det der med de 3 fyre og klo ned i sandet, der kommer jeg til at tænke på
"lone wolf and cub (shogun assassin)"

Rene

Fra : -V-

Dato : 20-06-04 13:20

Rene Madsen wrote:
> det der med de 3 fyre og klo ned i sandet, der kommer jeg til at
> tænke på "lone wolf and cub (shogun assassin)"

Hey!?

Jeg anede ikke at den var blevet filmatiseret (Jeg går ud fra at du mener
denne - http://www.imdb.com/title/tt0369127/)

Hvordan er den?

Kan den kun fås på japansk importerede dvd'er, eller vodden ligger landet
med det?

-V-

Fra : Asian movies

Dato : 20-06-04 13:39

shogun assassin kan fåes i en engelsk udgave, der er faktisk 7 dvd'er i alt
(hvis vi altså snakker om den samme)
http://www.imdb.com/title/tt0081506/

Rene

Fra : Jesper

Dato : 28-06-04 21:12

Asian movies <asian-movies@asian-movies.dk> wrote:

> shogun assassin kan fåes i en engelsk udgave, der er faktisk 7 dvd'er i alt
> (hvis vi altså snakker om den samme)
> http://www.imdb.com/title/tt0081506/
>
> Rene

UK versionerne af 2 af filmene er censureret.
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Morbid Angel

Dato : 28-06-04 22:23

On Mon, 28 Jun 2004 22:12:26 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>UK versionerne af 2 af filmene er censureret.

Køb de 6 originale Lone Wolf & Baby Cart filmene hos
Axel/Club Racoon
R1 uncut og uncencured nye transfers udgivet af AnimEeigo

Shogusn Assasin er en sammenklipning af de to første.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Peter Knutsen

Dato : 20-06-04 21:06

sniper_Nolight wrote:
[2 meget store blokke tekst]

Hvis du putter lidt hvidt ind i dine skriblerier, så kan det
være at vi andre kan holde ud at læse dem. Kan du ikke prøve
igen, hvor du engang imellem lige trykker på din Return-tast et
par gange?

--
Peter Knutsen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-06-04 11:36

> [...]
> være at vi andre kan holde ud at læse dem. Kan du ikke prøve
> igen, hvor du engang imellem lige trykker på din Return-tast et

hvis jeg gør det, kan du så hjælpe mig?

Eller har du ikke læst det endnu?

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-06-04 16:26

sniper_Nolight wrote:

> hvis jeg gør det, kan du så hjælpe mig?

Sandsynligvis ikke. Jeg synes bare det er ærgeligt at en
ekstremt dårlig formattering af usenetindlæg gør at de ikke
blive læst.

--
Peter Knutsen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-06-04 16:38

> Sandsynligvis ikke. Jeg synes bare det er ærgeligt at en
> ekstremt dårlig formattering af usenetindlæg gør at de ikke
> blive læst.

jamen det vil jeg da prøve at huske - altid rart når nogen bekymrer sig om
en jo