Wolf (spoiler)
Fra : Devast8or

Dato : 20-06-04 00:28

Hej med jer,

s fik lige set Wolf (igen :), og faldt over en ting jeg ikke har lagt mærke
til/tænkt over tidligere: da Will har "afmærket sit territorie" på Stewarts
sko, siger Stewart "ruskindssko" lige inden han går. Will svarer "asparges"-
hvordan hænger det lige sammen?

*SPOILER*
Og en anden ting: Hvordan er det lige Laura får "ulvegenet". Hun bliver da
ikke bidt på noget tidspunkt (eller faldt jeg i søvn på et tidspunkt)? Er
det da hun går i seng med Will, eller hvad?

Devast8or

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-06-04 09:58

On Sun, 20 Jun 2004 01:27:57 +0200, "Devast8or"
<invalid@invalid.invalid> wrote:

> [...]
>sko, siger Stewart "ruskindssko" lige inden han går. Will svarer "asparges"-

Det er farven. Se fx her. Scroll ned til "colors":
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000ARA5Q/002-0952695-3244857?v=glance&n=1094986&s=merchant&m=A3OS7PCOOUKUMC

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Devast8or

Dato : 20-06-04 12:44

Niels Søndergaard wrote:

> [...]
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000ARA5Q/002-0952695-3244857
?v=glance&n=1094986&s=merchant&m=A3OS7PCOOUKUMC

Ah, ok. Jeg lagde ikke mærke til hvordan hans sko så ud (men det var da en
rædselsfuld farve - men jeg kan så heller ikke lide asparges :)

Devast8or

Fra : Nikolaj

Dato : 20-06-04 19:13

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
Stewarts
> sko, siger Stewart "ruskindssko" lige inden han går. Will svarer

Det er fordi ens tis lugter fælt når man har spist asparges.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-06-04 20:21

On Sun, 20 Jun 2004 20:13:16 +0200, "Nikolaj" <No@no.no> wrote:

> [...]
>Stewarts
>"asparges"-
>
>Det er fordi ens tis lugter fælt når man har spist asparges.

Det er faktisk en rigtig god forklaring. Måske er det med farven en
tilfældighed.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : No Humor Man

Dato : 21-06-04 13:23

Devast8or wrote:
> Hej med jer,

[snip]
> [...]
> ikke bidt på noget tidspunkt (eller faldt jeg i søvn på et tidspunkt)? Er
> det da hun går i seng med Will, eller hvad?
Det er ikke kun igennem bid, at man kan forvandles, som den gamle,
døende doktor siger: "The passion of the wolf is sometimes enough..."
eller noget i den dur. Og da hun jo tydeligvis *elsker* Will og han
elsker hende... ergo: passion.

Syntes selv det føltes lidt kikset og ikke helt gennemtænkt...

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624