bandhotellet.dk søger bands IKKE SLAGSMÅL
Fra : bandhotellet.dk

Dato : 07-05-01 18:42

Jeg er nybegynder på NG´s.....hvad er det dog for et sted???
Jeg troede, at det var et sted, hvor man kunne poste nyheder og debatere
dem.
Ikke et sted hvor man slås om hvis far der kan tæve hvis far og hvem der har
den største ...
Jeg er ked af at min "annonce" på visse NGére har udløst en gang
mudderkastning mellem andre portaler. Det var ikke meningen, og så tager det
også opmærksomheden væk fra mit budskab....

Lad du musikerene og brugerene vurdere hvilke portaler / sites de vil
bruge!!!

MVH
Blondie
bandhotellet.dk /2nd Floor Recording I/S

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 08-05-01 09:18

I indlægget <9d87gt$cdl$1@sunsite.dk>
dateret 7 May, forfattede bandhotellet.dk:

Det kan du læse om på http://www.usenet.dk/

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : bandhotellet.dk

Dato : 08-05-01 09:54

Alex Bach Andersen <abca@ccl4.org> wrote in message
> [...]
> Copenhagen,Denmark http://isa.dknet.dk/~alexbach/
> .... WindowError:009 Horrible bug encountered. God knows what happened.

Ja, jeg kan se, at der ikke er nogen moderering, men derfor er der vel ikke
nogen grund til at blive personlige og svine hinanden til.

Blondie

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 08-05-01 10:26

I indlægget <9d8chb$9hp$1@sunsite.dk>
dateret 8 May, forfattede bandhotellet.dk:

[snip]
>Ja, jeg kan se, at der ikke er nogen moderering, men derfor er der vel ikke
>nogen grund til at blive personlige og svine hinanden til.

Svine til? Jeg sviner ingen til. Jeg henviser bare til en portal hvor du kan
læse alt om hvordan du benytter usenet som nytilkommen.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed
Copenhagen,Denmark http://isa.dknet.dk/~alexbach/
..... Hi! I'm a tagline virus! Steal me & join in the fun!

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 08-05-01 10:37

> [...]
kan
> læse alt om hvordan du benytter usenet som nytilkommen.

Ikke for at komme alt formeget off topic, men, jeg tror "Blondie" refererede
til de svar han/hun havde fået tidligere, og ikke lige dit.

/Thomas

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-05-01 10:30

"bandhotellet.dk"
> [...]
> dem.
> Ikke et sted hvor man slås om hvis far der kan tæve hvis far og hvem der har

Nyhedsgrupper kan være hyggelige og venlige, og de kan være højt-
råbende og møgirriterende. Man skal ikke blive alt for irriteret over, at
et par indlæg er højtråbende, for det kan blive meget værre.

> Jeg er ked af at min "annonce" på visse NGére har udløst en gang
> mudderkastning mellem andre portaler. Det var ikke meningen, og så tager det
> også opmærksomheden væk fra mit budskab....

Nu hvor du selv kalder det en annonce, vil jeg da ikke undlade at be-
mærke, at annoncer ikke er tilladte i diskussionsgrupper.

Jeg råber ikke op, når annoncen nu faktisk tilbyder en mulighed for musik-
ere, men det er nok heller ikke så smart at råbe op, når der så er nogen,
der "tager opmærksomheden væk fra [dit] budskab".

--
Peter Brandt Nielsen http://brandtnielsen.adr.dk
Dansk Whitney Houston-hjemmeside http://www.whitney.dk

Fra : bandhotellet.dk

Dato : 08-05-01 14:14

Hej allesammen
alt hvad i skriver bliver taget til efterretning, og jeg lærer hele tiden
noget.

Blondie

Fra : "Kim Visti"

Dato : 08-05-01 19:21

Hej Blondie

>Lad du musikerene og brugerene vurdere hvilke portaler / sites de vil
>bruge!!!

Jeg er ganske enig med dig, og bare man er seriøs, så er der plads til os alle.
Du vil i løbet af meget kort tid opdage, at der er et par stykker som hagler på alt andet end deres eget.

Du kan maile mig direkte på kim@musiklinien.dk , vi kan sikkert finde ud af at linke til hinanden.

Hilsen

Kim Visti
www.musiklinien.dk "et besøg værd"

--
Posted from fepz.post.tele.dk [195.41.46.133]