Transport af kano
Fra : Baune

Dato : 10-08-04 09:53

Hej,

Hvad findes der af udstyr og muligheder på markedet for at transportere en
kano. Jeg har set kanoer transporteret på taget af varevogne og på trailere.
Jeg går ud fra at disse "transport-stel" skal passe både til bil og kano?

Hvem forhandler disse. Findes der andre muligheder?

Fra : Calle.

Dato : 10-08-04 13:00

Baune wrote:
> [...]
> skal passe både til bil og kano?
>
> Hvem forhandler disse. Findes der andre muligheder?

den ligger vel bare på hovedet på en tagbøjle, og er forsvarligt bundet

--
Calle.

Fra : Erling Holst Junker

Dato : 18-08-04 15:14

Baune <no@email.dk> skrev:
> [...]
>og på trailere.
>Jeg går ud fra at disse
>"transport-stel" skal passe både til bil og kano?

jeg er selv den lykkelige ejer af en kano. Jeg har netop hos
Kajakcenter i Grejs ved Vejle købt kanoholdere (pris ca. 300), som
anvendes på en tagbagagebærer (eller tagræling med tværstænger).
kajakcentret har telefon 75 85 36 36. vores kano skal
transporteres på en ford escort stationcar, og det skulle være
fuldt lovligt. vi gør forsøget i næste uge.
venlig hilsen
erling