Motor.
Fra : Brian Sloth Pedersen

Dato : 03-08-04 13:51

Hej.

Hvis jeg skal ud og købe en brugt påhængsmotor. Hvad skal jeg så kigge efter
for at jeg ikke køber katen i sæken. Motoren skal værer en 25 hk.

Hilsen Brian.

Fra : Calle.

Dato : 03-08-04 14:10

Brian Sloth Pedersen wrote:
> Hej.
>
> Hvis jeg skal ud og købe en brugt påhængsmotor. Hvad skal jeg så
> kigge efter for at jeg ikke køber katen i sæken. Motoren skal værer
> en 25 hk.

Hvorfor ikke gå lidt højere op, så kan du jo også bruge den til vandski &
Badering

--
Calle.

Fra : 7C

Dato : 03-08-04 15:07

Det kommer lidt an på hvad du skal bruge den til.

Hvis du skal sejle meget og benzinforbruget er vigtigt, så skaf en 4 takter.
En to-takter sluger benzin som bare f.....
Tjek evt. om den har været meget i saltvand. Lyder den fornuftig når den er
igang og er den nem at starte.

Når det kommer til hvilket bestemt mærke du skal vælge, så får du ligeså
mange forskellige svar, som det antal mennesker du spørger. Får nogle
personer kan et bestemt mærke nærmest være en religion

Det var blot et par ting du kan kikke efter. Det bedste du kan gøre er nok,
at allierer dig med en der ved lidt om det og tage ham med ud og kikke på
motoren.

Vh.

Søren