Spørgsmåls-formular i FP2000.
Fra : Shaolin

Dato : 08-05-01 08:13

Jeg er ved at designe en lille side i FP2000, og der skal være en side hvor
folk har mulighed for at sende spørgsmål/kommentarer til mig. Nogle
problemer er dog dukket op :

1) Jeg vil maksimalt have at folk kan skrive 6 linier i spørgsmålet. Det er
muligt at sætte max. antal karakterer op i FP2000, men så skriver den først
når man trykker "SEND", at max. antal er overskrevet. Jeg havde håbet på at
den ville "blokere", MENS man var i gang med at skrive spørgsmålet. Kan
dette lade sig gøre?

2) Og så vil jeg gerne kalde en "Bekræftelses-side", hvor man kan se
indholdet af det sendte. Jeg kan godt selv lave en side, men UDEN at kunne
få det sendte med. Alternativt kan jeg bruge default-siden i FP2000, hvor
det sendte er med, men det er jeg mindre interesseret i. Nogle forslag?

På forhånd tak,

Morten Steen
morten.x@film.dk