CD-butikker i Århus??
Fra : Thomas Rosenkrantz H~

Dato : 08-05-01 07:10

Hej!

Er her nogen som kender nogle gode second hand CD butikker i Århus???

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 08-05-01 07:59

Reverend "Thomas Rosenkrantz Helgesen" <thomas-r-h@get2net.dk>, High
Priest of Bollocks Talking mumbled:

>Hej!
>
>Er her nogen som kender nogle gode second hand CD butikker i Århus???
>
>-Thomas

Badstuerock

Fra : Thomas Rosenkrantz H~

Dato : 08-05-01 09:03

Okay, og hvor i Århus ligger den??

-Thomas

Fra : Kalle Palle Hanbjerg

Dato : 08-05-01 09:49

Thomas Rosenkrantz Helgesen <thomas-r-h@get2net.dk> wrote in message

> Okay, og hvor i Århus ligger den??

Badstudegade :)

Fra : Jacob

Dato : 09-05-01 20:41

"Kalle Palle Hanbjerg" <k@llepalle.dk> wrote in message

> Thomas Rosenkrantz Helgesen <thomas-r-h@get2net.dk> wrote in message

> Badstudegade :)

Hvis du er til vinyl så er Route 66 på Bruuns Bro også et besøg værd. I
øvrigt har Badstuerock også en vinyl afdeling lidt oppe ad Borggade. Her
ligger også en tredje second hand butik (kan ikke lige huske navnet), og så
selvfølgelig Dezignersoundz hvis du er til electronisk :)

Hilsen Jacob

Fra : John Fogde

Dato : 09-05-01 21:26

On Wed, 9 May 2001 21:40:58 +0200, "Jacob" <oxygen@mail.tele.dk>
wrote:
> [...]
>ligger også en tredje second hand butik (kan ikke lige huske navnet), og så
>selvfølgelig Dezignersoundz hvis du er til electronisk :)
Mon ikke du mener Scavenger Records?

John

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 10-05-01 14:39

Reverend john@warhol.dk (John Fogde), High Priest of Bollocks Talking
mumbled:

>Mon ikke du mener Scavenger Records?
>
>John

Nærmere Dandelions

Fra : John Fogde

Dato : 11-05-01 15:42

On Thu, 10 May 2001 13:39:17 GMT, thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk
(Thomas Lund Hansen) wrote:
>Reverend john@warhol.dk (John Fogde), High Priest of Bollocks Talking
>mumbled:

>Nærmere Dandelions
Dandelions er navnet på Badstues vinyl butik, men spørgsmålet gik på
hvad den anden secondhand butik hed. Jeg mener her der er tale om
Scavenger.

John

Fra : Andrew

Dato : 10-05-01 13:23

Jeg kan ikke huske hvad butikkne hedder, men den ligger på Jægergårdsgade,
overfor City Video!

Den er KANON!

And

Fra : ZUM

Dato : 10-05-01 21:32

Det er Pladekisten, og den ligger i nr. 67-69.
....og ja, det er KANONNE Yvonne !!!