Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus mju zoom utæt???
Fra : Morten Lynnerup

Dato : 07-05-01 21:57

Hej, jeg har et problem med mit kamera som jeg mistænker for at være "utæt".
Det laver periodisk små røde felter i filmen, ca. 5 billeder pr. film har
dette problem, ellers er det ok. Findes der en løsning på dette problem?
gummipakningen til lågen er renset og ser ikke mør ud.
Problemet lyder jo ikke stort men det er næsten altid på de bedste
billeder
Skulle nogen kende en løsning, have et forslag eller have oplevet det samme,
hører jeg gerne fra jer.
På forhånd tak.

Mvh
Morten Lynnerup

Fra : plaski

Dato : 07-05-01 22:10

Måske kan det være statisk el. problem du har, forsøg evt. at aflade
kameraet
viser sig især ved brug af motor, og eller ved "hurtige skud " efter
hinanden

Allan

Fra : The Webcat

Dato : 08-05-01 07:51

Mju II har et kendt problem med lystætningen. Det laves på garantien. Spørg
din fotohandler.

Fra : GE

Dato : 09-05-01 16:21

"Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.dk> skrev i melding
> [...]
> billeder
> Skulle nogen kende en løsning, have et forslag eller have oplevet det

Jeg har også et Olympus mju zoom med samme problem. Men da mitt kamera er ca
5år, har jeg egentlig avskrevet det. Da er det vel ikke hjelp i garanti?

GE

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 11-05-01 19:57

Hej

Takker for alle svarene, jeg vil prøve at undersøge det med garantien, mit
er også ca 5år gammel.

Morten Lynnerup