få din a2618s wanna-save kode
Fra : Søren Madsen

Dato : 07-05-01 21:39

Jeg skrev bare til crmkundeservice@telia.dk at nu havde jeg opsagt mit
abonnement og gav dem telefonens EMEI nummer og vupti - jeg har lige fået
koden 3 måneder før abonnementets ophør.
Søren

Jeg kan af en eller anden grund ikke komme ind på dk.teknik.mobil.unlock
gruppen. Når jeg
abonnerer på den og prøver at gå ind, sker der ikke en skid. Er det min
udbyder eller hvad?

Fra : Morten B

Dato : 07-05-01 22:18

"Søren Madsen" <soerenmadsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg kan af en eller anden grund ikke komme ind på dk.teknik.mobil.unlock
> gruppen. Når jeg
> abonnerer på den og prøver at gå ind, sker der ikke en skid. Er det min
> udbyder eller hvad?

Prøv at trykke på knappen "Reset list" i oversigten over tilængelige
newsgroups. Hvis ikke det hjælper så er det nok Telia der er sløve. Hvis det
er tilfældet så send dem en mail og mind dem om at oprette gruppen.

/morten

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-05-01 23:13

Søren Madsen skrev:

>Jeg kan af en eller anden grund ikke komme ind på dk.teknik.mobil.unlock
>gruppen. Når jeg abonnerer på den og prøver at gå ind, sker der ikke en skid. Er det min
>udbyder eller hvad?

Ja, det er det. Klag til kundeservice (eller evt. Telia).

--
Bertel

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 08-05-01 07:20

Senere kan det være der følger en regning på 500 kr.

Det står i dine papirer og nu ved jeg ikke præcis hvad du skrev men bedte du
om koden må du se din næste regning her har de måske taget 500 kr.

MVH

Johnny

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-05-01 10:40

Johnny Pedersen wrote:

> Senere kan det være der følger en regning på 500 kr.
>
> Det står i dine papirer og nu ved jeg ikke præcis hvad du skrev men bedte du
> om koden må du se din næste regning her har de måske taget 500 kr.

Tja, jeg fik også min kode (til n3210) før tid.

Jeg skrev udtrykkelig, at jeg først ville have den, når abonnementet
udløb dvs. efter 6 mdr.

men alligevel fik jeg koden.

Og det er vel en måneds penge siden. Og der er ikke kommet nogen
regning endnu.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 08-05-01 08:14

> [...]
> abonnement og gav dem telefonens EMEI nummer og vupti - jeg har lige fået
> koden 3 måneder før abonnementets ophør.
SVAR:
Senere kan det være der følger en regning på 500 kr.
> Der står i kontrakt opysningerne at det koster 500 kr. for simlock koden
før tid. Nu ved jeg ikke præcis hvad du skrev, men skrev du efter koden
bliver du sikkert faktureret 500 kr på en kommende regning.

Fra : Søren Madsen

Dato : 08-05-01 22:08

Det håber jeg F......... ikke.
Jeg skrev at jeg i forbindelse med abonnementets ophør gerne ville bede om
koden. At de så sender den til mig allerede kan da ikke være mit problem.
Ellers kan de få lov til at låse den igen.
Søren.