Akvarium 530L - Foræres væk!
Fra : Peter Kjær

Dato : 07-05-01 20:48

Hejsa,

Gundet køb af nyt akvarium af samme størrelse har vi et 530 L akvarium der
frit kan afhentes ASAP i (2700 Brønshøj).

Det skal bemærkes at der er "små" ridser i ruderne, men er 100 % tæt.

Håber der er nogen der kan bruge det.ac

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 07-05-01 21:03

"Peter Kjær" <peter@npweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> frit kan afhentes ASAP i (2700 Brønshøj).
>
> Det skal bemærkes at der er "små" ridser i ruderne, men er 100 % tæt.

Jeg melder mig hermed friviligt.

Hvordan ordner vi det ?

Har du en email jeg kan kontakte dig på ?

With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 07-05-01 21:08

> "Peter Kjær" <peter@npweb.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg melder mig hermed friviligt.
>
> Hvordan ordner vi det ?
>
> Har du en email jeg kan kontakte dig på ?

Undskyld en spøjse afsender ved sidste posting, jeg have glemt at indsætte
mit navn :)

Jeg bor forresten på nørrebro og kan hente det i morgen hvis det er ok.