Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitale kameraer
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 07-05-01 19:10

Hej

Da min far står overfor at skal have et kamera, har jeg lovet at undersøge
kvaliteten (billed) af digitale kameraer vs. alm.

Jeg ved, at digitale billeder kan fremkaldes hos visse fotolaboratoier ved
at sende dem ind via nettet. Kvaliteten skulle vist være ok. Men hvad med
selve kameraerne. Der er jo 1,1 - 2,1 og 3,1 megapixel. Men kan
billedkvaliteten sammenlignes med alm. kameraer. Vil et kamera i 5.000
kroners klassen kunne konkurre med et alm. kamera til 1.000 - 2.000 kr.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 07-05-01 20:29

prøv at se ind hos http://www.steves-digicams.com/
der er test og masser af fotos til sammenligning.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.