Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto-konkurrence
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-08-04 22:50

Jeg så lige denne foto-konkurrence, som muligvis kan være
interessant for nogle af denne gruppes dygtige dyre og fugle
fotografer...

"Naturens vilde dyr"

I juli og august kan du indsende dit bedste foto af naturens vilde
dyr og vinde digitalt fotoudstyr.

Du behøver ikke bestige bjerge, dykke ned på havets bund eller
tilbringe uger i regnskovens fugtige tropevarme for at fange et godt
motiv. Tværtimod er det nok at væbne sig med tålmodighed og finde
frem til den helt rigtige komposition, der viser naturens vilde dyr
enten i deres rette element eller i zoo. Konkurrencen er derfor
inddelt i to kategorier: "Dyr i naturen" og "Dyr i zoo".

Send os dit bedste billede og deltag i konkurrencen. Det bedste
billede i hver kategori præmieres med et digitalkamera.

Fotos indsendes til Aalborg Zoo, Mølleparkvej 63, 9000 Aalborg eller
på e-mail til lone@aalborgzoo.dk. Du bedes oplyse, hvor billedet et
taget, evt. hvilket udstyr du har brugt samt navn og adresse.

Et dommerpanel bestående af foto-eksperter vurderer efterfølgende
billederne, og de bedste offentliggøres på Zoo´s hjemmeside
www.aalborgzoo.dk. Vinderne får direkte besked.

Aalborg Zoo forbeholder sig ret til at anvende indsendte billeder i
Zoo´s markedsføring og kan ikke tilbyde at returnere indsendte fotos.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-08-04 04:54

"Niels Ebbesen"
> Jeg så lige denne foto-konkurrence, som muligvis kan være
> interessant for nogle af denne gruppes dygtige dyre og fugle
> fotografer...
> Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Det er sødt af dig, Niels - mange tak..!!! -max-

Fra : Jack L.

Dato : 12-08-04 01:04

Niels Ebbesen wrote:

> Aalborg Zoo forbeholder sig ret til at anvende indsendte billeder i
> Zoo´s markedsføring og kan ikke tilbyde at returnere indsendte fotos.

Gad vide hvornår konkurrencen afslutter?

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real. :)

Fra : Thomas Corell

Dato : 12-08-04 06:47

Jack L. wrote:

> Gad vide hvornår konkurrencen afslutter?

Du klippede:

"I juli og august kan du indsende dit bedste foto af naturens vilde
dyr og vinde digitalt fotoudstyr."

Så mit gæt er 31. august ;)

--
Don't waste space

Fra : Langgaard

Dato : 12-08-04 12:23

"Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> skrev i en meddelelse

> Gad vide hvornår konkurrencen afslutter?

Den slutter d. 26 august

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Thomas Corell

Dato : 12-08-04 14:15

Langgaard wrote:
> "Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> skrev i en meddelelse

> Den slutter d. 26 august

Du bedes revidere din citatteknik, for jeg har ikke skrevet d.o.

--
Don't waste space

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-08-04 14:20

Thomas Corell wrote:

> Du bedes revidere din citatteknik, for jeg har ikke skrevet d.o.

Der er mange af denne gruppes brugere, der er lige så dårlige til
det med citatteknik, som de er til at fotografere...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Corell

Dato : 12-08-04 14:23

Niels Ebbesen wrote:

> Der er mange af denne gruppes brugere, der er lige så dårlige til
> det med citatteknik, som de er til at fotografere...

Point taken ;)

--
Don't waste space

Fra : Langgaard

Dato : 12-08-04 14:38

> Du bedes revidere din citatteknik, for jeg har ikke skrevet d.o.

Jeg undskylder den fatale fejl, håber ikke du har lidt overlast.
Men nu ved du jo også at den slutter d. 26.

--
Venlig hilsen / Best regards