Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fjernudløser til 10D ?
Fra : HL

Dato : 10-08-04 17:16

hej NG

JEg kunne godt tænke mig en fjernbetjening til mit Canon 10D.
Nu har jeg fundet en der hedder RS-80 der vist nok skulle passe til mit 10D,
men desværre er der "kun" 80cm ledning på den. Er der nogen der har forsøgt
at forlænge denne ledning ???
Hvor købes den evt billigst ??? (jeg har set den til 376 kr)
Alle råd modtages .

Mvh.
Anne

Fra : [HCS] 4000

Dato : 10-08-04 17:42

Forlængerkablet hedder ET-1000 N3 (10 meter) - Prisen kender jeg desværre
ikke.

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

*www.pbase.com/hcstune*

Fra : Deaster

Dato : 10-08-04 22:11

HL wrote:

> [...]
> der har forsøgt at forlænge denne ledning ???
> Hvor købes den evt billigst ??? (jeg har set den til 376 kr)

Hvor har du set den til 376 kr. for jeg kunne nemlig godt bruge en ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"
Dingo
Dingo
Dingo

Fra : HL

Dato : 11-08-04 04:24

> Hvor har du set den til 376 kr. for jeg kunne nemlig godt bruge en ?

Jeg må desværre meddele dig at jeg har taget fejl. 376kr er excl. moms.

Fra : Deaster

Dato : 11-08-04 10:21

HL wrote:

> Jeg må desværre meddele dig at jeg har taget fejl. 376kr er excl.
> moms.

Ok, men hvor er det så henne ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"
Dingo
Dingo
Dingo

Fra : HL

Dato : 11-08-04 16:05

www.cav.dk

og www.photoshop.dk har den til 479 kr

Fra : Deaster

Dato : 11-08-04 20:36

HL wrote:

> www.cav.dk
>
> og www.photoshop.dk har den til 479 kr

Jeg siger tak for hjælpen.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"
Dingo
Dingo
Dingo

Fra : Kurt Sorensen

Dato : 11-08-04 22:32

Hej Anne

Check lige den her side ud :
http://www.bahneman.com/liem/photos/tricks/digital-rebel-tricks.html#hardware

Der finder du blandt mange andre gode tips og tricks en alternativ
løsning til at forænge kablet med.

God fornøjelse

H/Kurt

Fra : Eivind Rinde

Dato : 12-08-04 14:14

Tipset her er for Canon Rebel, dvs 300D, er det noen som vet om denne
fasinerende løsningen kan brukes på en 10D