Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik: Dyrevinge
Fra : Morten Wartou

Dato : 10-08-04 16:54

Fra : ;o\)-max-

Dato : 10-08-04 18:28

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-08-04 19:21

Fra : Anders F

Dato : 10-08-04 18:39

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote in message
news:4118ef52$0$73943$14726298@news.sunsite.dk...
> Halløj!
>
> Jeg skød et insekt og dissekerede det.
>
> http://inet.uni2.dk/~unimwl/Dyrevinge.html
>
> Hvad synes I?

Nok lidt for tungt i højre side til at det reelt kan bære en helt hvid
baggrund?
Men forrygende til brevpapir =D

/Anders

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-08-04 19:25

Anders F wrote:
> "Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote in message

> Nok lidt for tungt i højre side til at det reelt kan bære en helt hvid
> baggrund?
Hm. Kanske. Jeg har prøvet med den "naturlige" baggrund (en køkkenflise:) -
jeg synes den voldsomt skarpe kontrast var klart bedre.

> Men forrygende til brevpapir =D
Hehe. Ja, det kunne da være meget sjovt at prøve. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Anders F

Dato : 10-08-04 21:07

> Hm. Kanske. Jeg har prøvet med den "naturlige" baggrund (en
køkkenflise:) -
> jeg synes den voldsomt skarpe kontrast var klart bedre.

Mjoe. Jeg mente egl også bare en toning så "papiret" kom til at veje lidt
mere...

/Anders

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-08-04 21:19

Anders F wrote:
> "Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote in message

> Mjoe. Jeg mente egl også bare en toning så "papiret" kom til at veje
> lidt mere...

Jo. Køkkenflisen var også langt mindre hvid end det der er nu. Jeg har
prøvet med lidt forskellige toninger, og endda sort-hvid gradueringer, og
man kan faktisk opnå mange gode ting med lidt legen - men jeg er nok lige i
dette tilfælde mest til den hvide. :) Tak for ideen.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Henning

Dato : 10-08-04 23:12

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> skrev i en meddelelse
> Halløj!
>
> Jeg skød et insekt og dissekerede det.
>
> http://inet.uni2.dk/~unimwl/Dyrevinge.html
>
> Hvad synes I?

meget stilfuldt, meget smuk i al sin enkelthed.

mvh Henning

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-08-04 11:13

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote in message
> [...]