Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fader og søn
Fra : Hans Kruse

Dato : 09-08-04 20:26

http://www.pbase.com/image/32380078/original og her er sønnen i henslængt
stilling
http://www.pbase.com/image/32380076/original

Kommentarer modtages gerne.

--
Kind Regards,
Hans Kruse
http://www.pbase.com/hkruse

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 09-08-04 20:40

Hans Kruse wrote:
> http://www.pbase.com/image/32380076/original

Her mangler lige en sort firkant ;)

Ellers synes jeg begge billeder er rigtig flotte.

/henrik

Fra : Morten Wartou

Dato : 09-08-04 21:01

> http://www.pbase.com/image/32380078/original og her er sønnen i henslængt
> stilling
> http://www.pbase.com/image/32380076/original

Et par fine billeder - det første er meget morsomt. Men jeg synes muren
(eller hvad der er) helt til højre skæmmer lidt. Jeg tror også det kunne
gøre godt, om ungens fødder kom med.

Det andet er jo ret afslørende, men jeg synes alligevel der mangler nogle
lemmer - den er lidt for afskåret. En løsning kunne måske være at skære
endnu mere, for at undgå for lange, men ufærdige, lemmer - resize IE-tricket
siger mig, at hvis man skærer mere (stort set det hele) af halen, passer det
mig bedre. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-08-04 07:54

> http://www.pbase.com/image/32380078/original

Det er et IMO meget flot billede.

> http://www.pbase.com/image/32380076/original

Yderst henslængt må man sige

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-08-04 08:53

Hans Kruse skrev:

>http://www.pbase.com/image/32380078/original
>http://www.pbase.com/image/32380076/original

>Kommentarer modtages gerne.

Herlige fotos!

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 10-08-04 13:56

> http://www.pbase.com/image/32380078/original og her er sønnen i henslængt
> stilling
> http://www.pbase.com/image/32380076/original
>
> Kommentarer modtages gerne.

Sikke en grim lille fyr..

Jeg synes der måske mangler lidt interaktion mellem far og søn..
Men solobilledet er rigtig godt..

:) Benjamin

Fra : Erik W.

Dato : 10-08-04 17:07

"Benjamin Andresen" skrev i en meddelelse
> Jeg synes der måske mangler lidt interaktion mellem far og søn..

Faderen sidder med foden på sin søns hale. Det er da en slags interaktion
Mon ikke det er det der er ideen med billedet?

Mvh Erik

Fra : Hans Kruse

Dato : 10-08-04 22:37

> Faderen sidder med foden på sin søns hale. Det er da en slags interaktion
> Mon ikke det er det der er ideen med billedet?

Se mit andet svar om hvad der er idéen.

mvh, hans

Fra : Hans Kruse

Dato : 10-08-04 22:37

> Sikke en grim lille fyr..
>
> Jeg synes der måske mangler lidt interaktion mellem far og søn..

Det jeg synes om er den symmetri og lighed mellem de to. De ville
selvfølgelig have været lige i øjet hvis de havde spist præcist det samme.

Mvh, Hans

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 20:09

> http://www.pbase.com/image/32380078/original

Teknisk godt billede, men hvad ser de på? Lidt for langt fra hinanden, men
fin detalje med fars fod på halen.
Så helt vild med det er jeg ikke.

>og her er sønnen i henslængt
> stilling
> http://www.pbase.com/image/32380076/original

Her skulle du ha' brugt portrait linsen! Jeg ville beskære det meget
hårdere, som her.

http://home20.inet.tele.dk/gertnielsen/Billeder/32380076.CRW_94191.jpg

Gert

Fra : Hans Kruse

Dato : 10-08-04 22:39

> Teknisk godt billede, men hvad ser de på? Lidt for langt fra hinanden,
men
> fin detalje med fars fod på halen.
> Så helt vild med det er jeg ikke.

Som jeg sage i det andet svar er det symmetrien og ligheden mellem de to jeg
var ude efter. Om det er lykkedes kan jo diskuteres, men bestemt ikke
optimalt.

> Her skulle du ha' brugt portrait linsen! Jeg ville beskære det meget
> hårdere, som her.
>
> http://home20.inet.tele.dk/gertnielsen/Billeder/32380076.CRW_94191.jpg

Et portræt kunne være udmærket, men så skulle den lille se på mig. Så jeg er
ikke helt enig med dig.

Mvh, Hans