Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Frit slag for kritik af en lille lodden fy~
Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 20:17

Jeg har leget lidt i eftermiddagsolen, for at se hvad min nye Tamron 90mm
kunne lave.
Huset er D70.

http://home20.inet.tele.dk/gertnielsen/Billeder/DSC_0020a.jpg
eller ham her:
http://home20.inet.tele.dk/gertnielsen/Billeder/DSC_0004.jpg

Der var mange vilde dyr i min have, så jeg sparede en tur til Zoo.

Hvad synes I, men pas på de er nok på omkring ½Mbyte.

Gert

Fra : Jan Bøgh

Dato : 09-08-04 20:42

"Gert Nielsen" <gn_nospam.pc.dk> wrote in message

> http://home20.inet.tele.dk/gertnielsen/Billeder/DSC_0020a.jpg

Nysseligt. Måske kunne du have flyttet skarphedsplanet en anelse fram, så
det var den nærmeste vinge, der blev skarp io stedet for den fjerneste.

> eller ham her:
> http://home20.inet.tele.dk/gertnielsen/Billeder/DSC_0004.jpg

Skynd dig at beskær det, så den i øvrigt overflødige udbrændte del af
blomsten kommer væk.

> Der var mange vilde dyr i min have, så jeg sparede en tur til Zoo.

Ja, der er motiver overalt - bare man åbner øjnene.

vh
--
Jan Bøgh
hp: http://jan.boegh.net

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 20:54

> Nysseligt. Måske kunne du have flyttet skarphedsplanet en anelse fram, så
> det var den nærmeste vinge, der blev skarp io stedet for den fjerneste.

Ja, det er jo problemet. Pest eller kolera. Det er jo mere skarpt bagtil.
Jeg har altid lært at man skal stille skarpt på øjnene!
Men man kunne gogt bruge et par mm foran.

> Skynd dig at beskær det, så den i øvrigt overflødige udbrændte del af
> blomsten kommer væk.
Enig, er det bedre. Jeg var selv i tvivl.
http://home20.inet.tele.dk/gertnielsen/Billeder/DSC_0004a.jpg

> Ja, der er motiver overalt - bare man åbner øjnene.

Ja, bortset fra aber og elefanter. Så er de der.

Og tak
Gert