Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nogen erfaring med tamron AF28-300mm F/3.~
Fra : fam. Ager

Dato : 07-08-04 08:29

denne skal bruges på 300d og 10d...

nogen som af prøvet denne.....

torben ager...

Fra : BSJ

Dato : 07-08-04 09:59

> nogen som af prøvet denne.....
>
> torben ager...

Hej Torben.

Jeg er ihvertfald glad for min - (med Nikon bajonet).
Eks:
http://billundluftfoto.dk/billeder/fly/oysek2.jpg
og
http://billundluftfoto.dk/billeder/fly/oymri.jpg

Der skal ikke herske nogen tvivl om at der kan købes bedre objektiver - men jeg synes den er dejlig handy.

Med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Bente Feldballe

Dato : 07-08-04 12:50

> denne skal bruges på 300d og 10d...

Hej Torben,

Jeg er utroligt glad for min Tamron, som sidder på et Canon EOS 300D. Jeg
fik den i november, og den har vist været taget af kortvarigt 2 gange siden
)

Min vurdering - som amatør - er:

1. Letvægt
2. Nem at bruge (også ved MF) - og dækker de fleste opgaver
3. Hurtig AF

En nabo med langt større fotoerfaring end jeg kiggede én gang på min
nyanskaffelse og gik ned og købte én magen til til sit Nikon 100D. Han har
vist siden solgt den Sigma, han ellers brugte før.

Du kan se nogle fotos taget med den på disse sider:
http://www.treknature.com/members/milloup/photos/
http://www.trekearth.com/members/milloup/photos/page1.htm

Med venlig hilsen

Bente Feldballe

Fra : KsK

Dato : 07-08-04 20:53

ja jeg er nu også glad for min den bliv næste aldrig demonteret købt i
bingofoto for 2995 kr.
KsK