Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
6 billeder til kritik
Fra : Carsten Riis

Dato : 06-08-04 22:41

Hej gutter

Nu har jeg lige besøgt min fars gravssted og syntes da lige, at der
skulle fotograferes lidt

(jeg bor 300 km fra gravstedet, så det er ikke lige hver dag jeg kommer
forbi).

Jeg er selv ganske tilfreds med billederne.

Det eneste jeg vil lave noget ved er

carsten 003.jpg

skal fjernes noget baggrund (de tomme gravpladser)
og
lidt mere fingerfærdighed kræves ved at fjerne gravpladsnummerpladen
til venstre for stenen.

I skulle kunne få adgang til min server med følgende metode

Via IE (eller FTP-program)
klik: ftp://dkfritidfoto@62.79.92.50
pw: foto

Har I brug for noget plads, at have billeder på, så vil jeg gerne stille
200 Megabyte tilrådighed på denne konto.

Sådan her har jeg tænkt mig at administrere kontoen:
Når kontoen så kører tør for plads, så vil jeg slette de ældste billeder
først indtil der igen er tilstrækkelig plads på kontoen.
Serveren er kun åben, når jeg har tændt computeren, hvilket normalt vil
sige fra tidlig morgen til sen aften.
Jeg forbeholder mig ret til - uden yderligere varsel - at slette
billeder, som jeg personlig finder anstødelig (fx billeder af døde,
sårede, nøgne børn og i den boldgade).
Filer som ikke er billeder vil blive slettet!
Jeg bruger ikke billederne selv (hverken digitalt eller analogt). Når
de er slettet fra mappen, så er de slettet fra min computer.
Hvad andre kan finde på med billederne er uden for min kontrol og jeg
kan derfor ikke gøres ansvarlig for evt. misbrug af ophavsrettigheder
mv.
Jeg forbeholder mig ret til - uden yderligere varsel - at ændre, slette
i hele taget administrere kontoen efter hvad jeg finder formålstjentlig.
Ideer modtages gerne.

Med venlig hilsen

Carsten Riis

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-08-04 23:09

Carsten Riis wrote:

> Nu har jeg lige besøgt min fars gravssted og syntes da lige, at der
> skulle fotograferes lidt

Det er en gylden regel, at når man udstiller fotos og beder om
kritik, så er det billeder, der på en eller anden måde henvender sig
til beskueren, men det synes ikke at tilfældet.

De 6 registreringer af en gravsten, som du beder om at få kritik
til, er vist kun interessante for de pårørende til den person, som
ligge under gravstenen...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen