Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sommerferieknips
Fra : Benjamin Andresen

Dato : 04-08-04 20:24

Davs gruppe
Jeg har henover sommeren taget lidt assorterede talentløse knipserier, som
jeg da gerne vil have lidt respons på:
http://ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004
på forhånd tak :)

Benjamin Andresen

...Forøvrigt lyder det da ret sjovt med en løbende venskabelig
"fotokonkurerrence" her i gruppen. Dette ville da være en fin måde at blive
motiveret til, at tage lidt billeder og give andre kritik.. I´m in :)

Fra : littleboy

Dato : 04-08-04 20:48

Very nice! All of it.

Fra : Gert Medom

Dato : 04-08-04 21:07

Hej Benjamin.

Jeg synes ikke at det er rigtigt at kalde billederne for talentløse
knipserier. Er du mon lidt ironisk??

Jeg er ikke velbevandret i teori og teknik, så mine kommentarer vil ligge
meget på det niveau, hvor det handler om umiddelbar oplevelse.

CRW 2117 kan jeg godt lide. Har selv svært ved at ramme den farve, når jeg
fotograferer solen der går ned.

2425 er en sjov (opstillet) situation, hvor der er en bevægelse mod venstre
i billedet.

2125 er flot ramt og har dejlige farver.

Der er flere af de andre, jeg også kan lide.

Jeg synes at flere af landskabs billederne virker slørede, som om de mangler
kontrast. (ved ikke om det er tilsigtet?).

Mvh

/Gert

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 05-08-04 09:08

> Jeg synes ikke at det er rigtigt at kalde billederne for talentløse
> knipserier. Er du mon lidt ironisk??

Jeg følger vel bare retorikken i gruppen :)

> 2425 er en sjov (opstillet) situation, hvor der er en bevægelse mod
venstre
> i billedet.

Faktisk opstod situationen spontant, hvilket desværre førte til den tætte
beskæring i bunden.

> Jeg synes at flere af landskabs billederne virker slørede, som om de
mangler
> kontrast. (ved ikke om det er tilsigtet?).

Det er ikke tilsigtet. Medmindre du mener dem med lille dybdeskarphed?

tak for svar
:) Benjamin

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 04-08-04 21:49

Benjamin Andresen wrote:
> Jeg har henover sommeren taget lidt assorterede talentløse knipserier, som
> jeg da gerne vil have lidt respons på:
> http://ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004
> på forhånd tak :)

Hej Beno

- lækre skud - jeg synes du har ramt mange af dem rigtigt godt, og
fundet mange godt uden at det bliver "tænkt" - god balance.

Jeg synes måske at
<http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2193.html>
har lovligt mange motiver i et, og kunne bruge en lidt strammere beskæring,

at <http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2066.html>
kommer _meget_ tæt på grænsen til det banale ( ),

ligesom
<http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2140.html>
- men jeg kan godt forstå at du ikke kunne nære dig for at lave et par
"postkort"

Jeg kan virkelig godt lide
<http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2242.html>,
men kunne du ikke få den pind ud af munden på ham i spejlet ved at
flytte dig 5 cm?

- men så vil jeg heller ikke sige mere, for så begynder jeg bare at
skamrose...

Hvad er det for et kamera du bruger?

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik - alive! - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 05-08-04 09:03

> - lækre skud - jeg synes du har ramt mange af dem rigtigt godt, og
> fundet mange godt uden at det bliver "tænkt" - god balance.

Takker, Det er først og fremmest feriebilleder derfor har jeg skudt "hvad
der var pænt eller interessant" uden prøve på at tænke det helt i detaljer.

> Jeg synes måske at
> <http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2193.html>
> har lovligt mange motiver i et, og kunne bruge en lidt strammere
beskæring,

Enig.

> ligesom
> <http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2140.html>
> - men jeg kan godt forstå at du ikke kunne nære dig for at lave et par
> "postkort"

Et minde om en fæl tordenbyge :) Måske ikke så interessant for andre..

> Jeg kan virkelig godt lide
> <http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2242.html>,
> men kunne du ikke få den pind ud af munden på ham i spejlet ved at
> flytte dig 5 cm?

Det ser jeg først nu.. Det er zq ikke for godt :)

> - men så vil jeg heller ikke sige mere, for så begynder jeg bare at
> skamrose...
>
> Hvad er det for et kamera du bruger?

Canon 300D med 28-135 IS og 18-55 (+polfilter)

Tak for svar
:) Benjamin

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-08-04 22:00

Benjamin Andresen wrote:

> jeg da gerne vil have lidt respons på:

Det er uoverkommeligt, at kommentere hvert enkelt billede, og selv
om der er nogle alvorlige smuttere, så er det genereller indtryk
overvejende posetivt.

Det er helt tydeligt, at du har spottet på dine motiver, og at du
nøje har overvejet komposition og beskæringen inden du trykkede på
kameraets udløserknap.

Men hvil nu ikke på laurbærne, for du kan sagtens blive meget bedre,
men det kommer ikke af sig selv, du skal slide for det...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders F

Dato : 04-08-04 23:00

> [...]

Aj, med mindre du er efter rygklapperi (og det har Ebbe svjh. tidligere
anvist en online-service til) er det da kun Jespers kommentarer man evt. kan
bruge til noget som helst? Eller hvad mener Benjamin? Læs kun det
efterfølgende, hvis det er konstruktiv kritik du er efter. Og husk at kritik
som Ebbe pointerer altid er subjektiv - omend der som oftest er enighed om
hvad der er rigtigt gode billeder

Jeg er i øvrigt enig med Jesper (i store træk). Selv er jeg lidt en tøs mht.
stramme kompositioner i optagelserne (og da jeg stadig er på analog ender
det i reglen der . Men jeg får lidt indtrykket af at du sætter dig mellem
to stole! Ofte smutter der "kun lige" en kant (2136, 2381), en fod (2425),
en bagende (2200) eller en masse (2193).
Jeg har lidt på fornemmelsen at du fint fanger hovedmotivet, "glemmer" at
kigge rundt på billedet under optagelsen og få kompositionen helt færdig....
(?) Det er OK at skære - men jeg foretrækker, at man kan se at det er
bevidst

2242 er meget stramt -og rigtigt godt. Men for lige at følge tråden, så jeg
måske gerne hele skiven - eller lidt mindre (say til folden i kitlen). Hele
ryggen er med (helt fint) - alternativt skulle man tage en god bid (say til
et eller andet sted i døren i baggrunden - ikke kun en smule.

Du bruger også midten af billedet MEGET. Det er lidt synd for der er meget
at vinde i seværdighed ved at flytte lidt på det. Som du fx. har gjort på
2321.

Håber det kunne bruges eller ignoreres
Mvh.
Anders

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 05-08-04 08:52

> Læs kun det efterfølgende, hvis det er konstruktiv kritik du er efter.

Roser er da altid rart, men det er udvikling da også :)

> [...]
færdig....
> (?) Det er OK at skære - men jeg foretrækker, at man kan se at det er

Jeg beskærer næsten alle billeder en smule i raw-processen, men er tit i
tvivl om resultatet. Ville du fx på 2381 have taget hele huset med i hø
side eller beskåret det tættere (hvortil)?

Billederne er feriebilleder så, det er meget point and shoot (med lidt tanke
på blænde, lukkertid osv). Der mangler nok lidt overblik og tid/tålmodighed
undervejs.

> [...]
til
> et eller andet sted i døren i baggrunden - ikke kun en smule.

Beskæringen blev sådan for at få så lidt af de udbrændte vinduer med som
muligt, samtidig med at hovedmotivet blev bevaret. Men det kan godt være det
er sådan "midt i mellem" stram og løs..

> Du bruger også midten af billedet MEGET. Det er lidt synd for der er meget
> at vinde i seværdighed ved at flytte lidt på det. Som du fx. har gjort på
> 2321.

Det har du nok ret i. Jeg tror det er begynder usikkerhed. Jeg synes man
intinktivt forsøger at fange hele objektet (og derved ender i midten).

> Håber det kunne bruges eller ignoreres

Det kan du tro.. tak for din tid..
:) Benjamin

Fra : Anders F

Dato : 05-08-04 20:55

> Jeg beskærer næsten alle billeder en smule i raw-processen, men er tit i
> tvivl om resultatet. Ville du fx på 2381 have taget hele huset med i hø
> side eller beskåret det tættere (hvortil)?

Nu har jeg jo ikke set resten
Men jeg er ret sikker på at jeg gerne så hele huset på billedet...

> [...]
tanke
> på blænde, lukkertid osv). Der mangler nok lidt overblik og

Tja, sådan er det. Når nu man er digital kan man jo tage rigeligt - og så
sortere. Så er der ingen undskyldning for ikke at tænke lidt, hvis
situationen er der efter første skud

> Beskæringen blev sådan for at få så lidt af de udbrændte vinduer med som
> muligt, samtidig med at hovedmotivet blev bevaret. Men det kan godt være
> [...]

Som sagt synes jeg ikke, der er det store at komme efter. Det er imho. et
fint billede =)

> Det har du nok ret i. Jeg tror det er begynder usikkerhed. Jeg synes man
> intinktivt forsøger at fange hele objektet (og derved ender i midten).

Det er absolut så værd at arbejde lidt med! =D

> Det kan du tro.. tak for din tid..

Selv tak!
Mvh.
Anders

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-08-04 22:40

Benjamin Andresen skrev:

>gerne vil have lidt respons på:
>http://ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004

Det er en god og solid serie til familiealbummet. Nogle hæver sig også
klart over det, især kan jeg godt lide

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2249.html

Et par har professionelt postkortpræg på godt og ondt, som

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2125.html

mens

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2321.html

forekommer mere privat.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : lars bo

Dato : 05-08-04 01:19

Hej Benjamin
Her får du lidt kommentar på hvert enkelt billede.

> [...]
> Davs gruppe
> Jeg har henover sommeren taget lidt assorterede talentløse knipserier, som

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2089.html
Dejligt skarpt i forgrunden, men mangler så afgjort dybdeskarphed.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2117.html
Et dejligt billede med gode farver.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2425.html
Også et godt motiv, men synd du klipper personernes fødder væk.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2125.html
Endnu et godt billede.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2155.html
Nogle dejlige farver, men her mangler du noget i forkanten af billedet, som
kan give indtryk af dybden.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2066.html
Nej det bør ikke vises. Det er kun til det private feriealbum, og har ingen
interesse for os andre.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2193.html
Det samme her, faktisk kan man ikke se hvad det forestiller, men er rent
sommerferiefoto.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2200.html
Motivet er såmend udenmærket, skibet skulle jo blot have været med i sin
fulde udstrækning, og så må min skærm være ude af fokus, for billedet er da
skarp eller hva'.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2140.html
Flotte farver og godt motiv. Skyggen i venstre side af kornmarken har dog
intet der at gøre, og samtidigt mangler der noget i forgrunden af billedet
for at give dybde, evt. noget ukrudt i en grøftekant e.l.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2136.html
Et rodet billede, jeg ikke bryder mig om.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2321.html
Ja-ja hvis hun ikke vil lukke øjne op. Meget mere dybdeskarphed, så både
skov og vej bliver skarp.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2249.html
Ja, såmænd - der er ikke noget galt med dette billede, men gik du ikke et
par skridt til højre og prøvede at tage et billede hvor du fik et
spejlbillede gennem begge spejle?

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2293.html
Et typisk turistbillede, og så taget på det forkerte tidspunkt. Et stykke
tovværk lægger en skygge over hendes ansigt.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2242.html
Ideen er god nok, her burde du blot have flyttet dig rundt indtil den
lodrette pind ikke stod midt i hans spejlbillede, det ødelægger faktisk hele
billedet som det er nu.

http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2328.html
Dur ikke, jeg kan faktisk ikke se hvad det er, og der er hverken farver
eller tegninger der kan opveje dette.

hilsen
lars bo
www.stien.dk/galleri

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 05-08-04 07:13

Da gruppen er til foto-debat, vil jeg lige kommentere lidt på Lars Bos
forslag

lars bo wrote:

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2089.html
> Dejligt skarpt i forgrunden, men mangler så afgjort dybdeskarphed.

Dybdeskarphed ville ødelægge det billede - det er godt fordi den ikke er
der.

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2155.html
> Nogle dejlige farver, men her mangler du noget i forkanten af billedet, som
> kan give indtryk af dybden.

Det er klassisk kritik på billeder som dette, jeg vil anfægte at dybden
ikke fremstår her, det synes jeg tværtimod den gør fint i kraft af
lyset. Når det er tilfældet ville "noget i forgrunden" bare blive generende.

> [...]
> fulde udstrækning, og så må min skærm være ude af fokus, for billedet er da

Jeg synes faktisk at billedet her kommer ud over det banale _i kraft af_
sin beskæring.

> [...]
> intet der at gøre, og samtidigt mangler der noget i forgrunden af billedet
> for at give dybde, evt. noget ukrudt i en grøftekant e.l.

(bare for nu at være på tværs ) - men ville vi så lægge mærke til den
fantastiske himmelfarve - som vel er en del af billedets berettigelse?

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2321.html
> Ja-ja hvis hun ikke vil lukke øjne op. Meget mere dybdeskarphed, så både
> skov og vej bliver skarp.

Igen synes jeg at dybdeskarpheden vil ødelægge billedet.

> [...]
> Ja, såmænd - der er ikke noget galt med dette billede, men gik du ikke et
> par skridt til højre og prøvede at tage et billede hvor du fik et

Det synes jeg ville ødelægge meget af spænstigheden i kompositionen.

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2293.html
> Et typisk turistbillede, og så taget på det forkerte tidspunkt. Et stykke
> tovværk lægger en skygge over hendes ansigt.

Et typisk turistbillede er ikke så velbeskåret, men det ville være meget
rart at have hendes "fatning/fødder" med.

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2328.html
> Dur ikke, jeg kan faktisk ikke se hvad det er, og der er hverken farver
> eller tegninger der kan opveje dette.

Billedet er lidt rodet. Jeg tror ikke man kan beskære sig ud af
problemet, måske kunne man i situationen have komponeret sig ud af det.
Omvendt indeholder det en masse godt, og jeg kan godt lide den manglende
dybdeskarphed i forreste forgrund sat op mod at emnet her, saltet på
sydeovnen, står starpt.

Jeg tror at der er detaljer nok i originalbilledet til at man med
photoshop kan trække saltkurvene i baggrunden lidt frem af mørket, hvis
man er til den slags billedforbedring

lys-hullet i baggrunden er godt nok distraherende, men det er også lidt
lækkert fordi det er så skarp en kontrast at have med.

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik - alive! - <http://www.phonixfolk.dk/>

Fra : emj

Dato : 05-08-04 08:50

On 5 Aug 2004 08:13:16 +0200, Jesper Brunholm
<nospam@brunholm-scharff.dk> wrote:

>Dybdeskarphed ville ødelægge det billede - det er godt fordi den ikke er
>der.

Efter min mening er det alt andet end godt. Dels rager blomsterne op
over horisonten og dels er hele kompositionen håbløs.
En dag, hvor himlen er så flot blå og med skyer, og hvor kornmarken er
flot gul, skulle høstblomsterne bare være stilfærdige blå blomster i
forgrunden.
Den "klump" på toppen er også helt umulig.

Hvis man kun vil fotografere kornblomsterne skal der helt anderledes
koncentration til.
Hilsen emj

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-08-04 09:06

emj wrote:

> Efter min mening er det alt andet end godt. Dels rager blomsterne op
> over horisonten og dels er hele kompositionen håbløs.

Jeg er enig, billedet af kornblomsterne er en af smutterne, den
store mørke klat i baggrunden er uvedkommende og generende i
motivet, og den største og mest fremtrædne kornblomst, som må være
hovedmotivet, den hænger og dingler helt ude i venstre side.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 05-08-04 09:12

> [...]
> Den "klump" på toppen er også helt umulig.
>
> Hvis man kun vil fotografere kornblomsterne skal der helt anderledes

Ja klumpen hører zq nok ikke hjemme der..

Men hvad er der galt i at have blomsterne over horisonton? Træder de ikke
mere frem fra baggrunden på den måde?

Tak for svar
:) Benjamin

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 05-08-04 08:32

Tak for kritikken..
Dog er jeg ikke helt enig i alle punkter :)

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2089.html
> Dejligt skarpt i forgrunden, men mangler så afgjort dybdeskarphed.

Den manglende dybdeskarphed var hele ideen med dette billede!

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2425.html
> Også et godt motiv, men synd du klipper personernes fødder væk.

Enig. Motivet opstod spontant, så de manglende fødder skyldes for lang
"mindstebrændvidde" på objektivet.

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2155.html
> Nogle dejlige farver, men her mangler du noget i forkanten af billedet,
som
> kan give indtryk af dybden.

Måske.. Det der fangede mig er aftenstemningen, med de "støvede" farver og
lange skygger.

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2066.html
> Nej det bør ikke vises. Det er kun til det private feriealbum, og har
ingen
> interesse for os andre.

Det forstår jeg ikke.. Kontrasten mellem bænkene/skyerne og havet tiltaler
mig.
Kedeligt måske, men privat?!

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2193.html
> Det samme her, faktisk kan man ikke se hvad det forestiller, men er rent
> sommerferiefoto.

Jeg tog det pga. skippers afslappede positur :) Men han er nok blevet for
mørk og billedet for rodet.

> [...]
> Motivet er såmend udenmærket, skibet skulle jo blot have været med i sin
> fulde udstrækning, og så må min skærm være ude af fokus, for billedet er

Jeg tog et par stykker med hele hjejlen og de virkede lidt tamme på mig. Jeg
synes beskæringen giver dynamik og fornemmelse af bevægelse. Skarpheden
synes jeg er ok, tænker du på disen i baggrunden?

> [...]
> intet der at gøre, og samtidigt mangler der noget i forgrunden af billedet

> for at give dybde, evt. noget ukrudt i en grøftekant e.l.

Skyggen er ikke for god. Noget i forgrunden synes jeg ikke jeg savner.
Meningen med billedet var den fæle himmel i kontrat til markerne.
(tordenbygen havde lige passeret mig mens jeg cyklede, hvilket nok gjorde
det ekstra dramatisk for mig :)

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2136.html
> Et rodet billede, jeg ikke bryder mig om.

ok

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2321.html
> Ja-ja hvis hun ikke vil lukke øjne op. Meget mere dybdeskarphed, så både
> skov og vej bliver skarp.

No way! Igen finder jeg dybdeskarpheden helt essentiel for billedet. De
lukkede øjne og det afslappede udtryk synes jeg er lidt skægt og anderledes
end et klassisk smil :) (Billedet er taget på en pustepause efter vi besteg
bakken i baggrunden på cykel)

> [...]
> Ja, såmænd - der er ikke noget galt med dette billede, men gik du ikke et
> par skridt til højre og prøvede at tage et billede hvor du fik et

Så havde billedet ikke været "fyldt ud" med tagsten. Jeg mener heller ikke
begge spejle kunne fange os.

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2293.html
> Et typisk turistbillede, og så taget på det forkerte tidspunkt. Et stykke
> tovværk lægger en skygge over hendes ansigt.

Ja, det havde været bedre uden.

> [...]
> Ideen er god nok, her burde du blot have flyttet dig rundt indtil den
> lodrette pind ikke stod midt i hans spejlbillede, det ødelægger faktisk

Det er korrekt. Jeg tænker faktisk først rigtigt over det nu kritikken
kommer.

> http://www.ben-and.dk/gallerier/sommerferie2004/pages/CRW_2328.html
> Dur ikke, jeg kan faktisk ikke se hvad det er, og der er hverken farver
> eller tegninger der kan opveje dette.

Det er saltsydepander :) Jeg syntes stemningen var speciel med damp, røg og
ild.
Det kan godt være der er for meget "ferieminde" over det.

Tak for din tid
:) Benjamin

Fra : lars bo

Dato : 05-08-04 11:08

Hej Benjamin

> Tak for kritikken..
> Dog er jeg ikke helt enig i alle punkter :)

> Den manglende dybdeskarphed var hele ideen med dette billede!

Så ville jeg dog vente til den mørke klump i baggrunden var forsvundet, jeg
går ud fra det er en bil.

> Enig. Motivet opstod spontant, så de manglende fødder skyldes for lang
> "mindstebrændvidde" på objektivet.

Kunne du ikke træde et par skridt tilbage og derved få fødderne med?

> [...]
> synes beskæringen giver dynamik og fornemmelse af bevægelse. Skarpheden
> synes jeg er ok, tænker du på disen i baggrunden?

Nej jeg tænker ikke på disen, men i modsætning til dine andre billeder synes
dette ikke at være skarpt noget sted.

> Skyggen er ikke for god.
Så absolut ikke, og den gør så afgjort at billedet er kasabelt.

>Noget i forgrunden synes jeg ikke jeg savner.
> Meningen med billedet var den fæle himmel i kontrat til markerne.

Ja - det er jo selvfølgelig din ret, men jeg står fast på min mening.

> No way! Igen finder jeg dybdeskarpheden helt essentiel for billedet. De
> lukkede øjne og det afslappede udtryk synes jeg er lidt skægt og
anderledes
> end et klassisk smil :)
Igen ikke enig for når jeg ser billedet ser jeg ligemeget landskabsbillede
der er ude af fokus, som jeg ser halvdårligt portrætbillede.
Du må vælge hvad du vil vise.

> Så havde billedet ikke været "fyldt ud" med tagsten. Jeg mener heller ikke
> begge spejle kunne fange os.
Måske ikke men prøvede du, eneste måde at vide det på, og hvis du gjorde, må
jeg så se det?

--
hilsen
lars bo

Fra : Marlene

Dato : 05-08-04 18:13

> [...]
> Davs gruppe
> Jeg har henover sommeren taget lidt assorterede talentløse knipserier, som

Hvilket kamera har du?

Mvh. Marlene.

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 05-08-04 21:26