Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til redigering af gamle billeder (sc~
Fra : dkweb@gmx.com

Dato : 04-08-04 16:55

Hej
For nogen tid siden skrev jeg om nogle gamle negativer/dias som havde fået
fugt og jeg fik også et råd, men de stod ikke til, at redde.
Heldigvis havde jeg en del fotos fra en del af de beskadigede negativer, men
disse er efterhånden over 30 år gammel og har fået en lidt anden farve en da
jeg i sin tid tog dem.
Jeg vil godt høre kvalificerede forslag om hvordan jeg får det bedste
resultat ud af disse fotos da de gerne skulle kunne vises på et website som
jeg er i gang med at opbygge og har derfor lagt et par af dem op på følgende
adresse:

http://www.thuleairbase.dk/foto/kgh.jpg
http://www.thuleairbase.dk/foto/esk-35.jpg

På forhånd tak