Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kog dit CF-kort!
Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 03-08-04 18:38

Nogen har testet, hvor hårdføre tidens memory-kort er. Og
resultatet er forbløffende!

http://www.theregister.co.uk/2004/08/02/memory_breaking_project/

Jeg havde forventet, at CF-kortene var mest hårdføre (pga.
indpakningen), men xD-kort og SmartMedia klarede at blive sømmet
fast på et træ..

--
Stig
(remove the 'no's to send me mail)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 03-08-04 19:03

In article <ceoih5$1e19$1@news.cybercity.dk>, Stig H. Jacobsen wrote:
> [...]
>
> Jeg havde forventet, at CF-kortene var mest hårdføre (pga.
> indpakningen), men xD-kort og SmartMedia klarede at blive sømmet

Mindre fysisk størrelse, og kun få ledere fra chip til kontakt
(seriel bus) gør dem mindre modtagelig for udefrakommende stress.

Get 5% discount on VMWare use discount/referral code: MRC-POVPED260

Fra : .Kody

Dato : 03-08-04 21:33

Jeg har (ved et uheld) haft mit CF kort gennem vaskemaskinen (40gr) derefter
tørretunbler.
....den virker stadig.

..Kody