Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Genskabe slettet CF kort
Fra : Sven Sviske

Dato : 01-08-04 12:43

Jeg er kommet til at formatere et CF kort med fotos på

Jeg har fundet en masse programmer der koster 49$ som skulle kunne gøre det,
men hvilken og er der evt. nogle der er gratis.

Hvad bruger I når I uheldet er ude??

/Thomas Albrink

thomas@xxxalbrink.dk remove the xxx

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 01-08-04 13:14

On Sun, 1 Aug 2004 13:43:22 +0200, "Sven Sviske" <tsjj@XXXmail.dk>
wrote:

>Jeg er kommet til at formatere et CF kort med fotos på
>
>Jeg har fundet en masse programmer der koster 49$ som skulle kunne gøre det,
>men hvilken og er der evt. nogle der er gratis.

Prøv denne her:
http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/welcome.htm

Jeg har heldigvis endnu ikke haft brug for den, men jeg har den
liggende klar til brug til den dag, hvor det er nødvendigt.
Prøv evt. først på et andet flashkort med data som ikke er vigtige,
for lige at lære programmet lidt at kende. Hvis du så gør noget galt,
så er der ikke sket noget med det vigtige kort.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-08-04 15:02

"Mikael Ejberg Pedersen" <mikael@ejberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for lige at lære programmet lidt at kende. Hvis du så gør noget galt,
> så er der ikke sket noget med det vigtige kort.

+++++++++++++++++++

Hej.

Ja det program er ganske udemærket, har haft brug for det 2 gange, hvor der
var sket en fejl i kopieringen fra CF kort til harddisk.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Sven Sviske

Dato : 01-08-04 18:36

Hej Igen

Jeg fandt selv dette lille men effektive batch program, det fandt dem alle

Tak for svarene !

http://www.goto.onlinehome.de/dsc/jpegdump.htm

/Thomas Albrink

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:410cf7c3$0$220$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : emj

Dato : 01-08-04 21:00

On Sun, 01 Aug 2004 14:14:09 +0200, Mikael Ejberg Pedersen
<mikael@ejberg.dk> wrote:

>http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/welcome.htm
>
>Jeg har heldigvis endnu ikke haft brug for den, men jeg har den
>liggende klar til brug til den dag, hvor det er nødvendigt.

du kan da bare prøve programmet på et kort, som du tror er tomt
Hilsen emj

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 01-08-04 21:32

On Sun, 01 Aug 2004 21:59:49 +0200, emj <emjnospam@stofanet.dk> wrote:

>du kan da bare prøve programmet på et kort, som du tror er tomt

Jeg ved det. Jeg har prøvet programmet for at sikre mig at det nu også
kan det, det lover. Jeg har heldigvis bare ikke været i en situation,
hvor jeg for alvor har haft brug for at redde data.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen