Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostudie KBH - ønsker at kunne booke tid~
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 31-07-04 21:23

Jeg ønsker adgang til et fotostudie i Københavns området, hvor jeg kan booke
tider.
Evt hos prof fotograf, hvor jeg måske kan bruge et par weekender eller
aftener pr. måned.

Krav:
Fedt flash anlæg med softboks osv. Mere er kun et plus, men intet krav.

Skriv gerne privat til mig på info@webmasteren.dk

Jeg var for 1½ år siden ude at se noget på vodroffsvej - men slog ikke til
den gang, da det virkede lidt overvældende på daværende tidspunkt. Nogle der
kender deres nummer eller mail?

Har intet problem med at bidrager med diverse ting, hvis nogle køre noget
dele princip.

Råd om fotoklubber er nok ikke lige mig - da jeg ikke orker at skulle vente
pokkers længe på en tid.

Venlig hilsen
Jan Emil Christiansen

Fra : Søren Blom

Dato : 02-08-04 00:20

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> skrev
> [...]
> aftener pr. måned.
>
> Råd om fotoklubber er nok ikke lige mig - da jeg ikke orker at skulle

Nu siger du nok at klubber ikke lige er dig, men prøv alligevel at kikke på
http://www.downstairs-foto.dk/da/default.asp de har et superlækkert sted,
som jeg selv har lejet mig ind i når jeg har brugt for at bruge studie i
Københavns området.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : den ægte fotomand

Dato : 02-08-04 11:11

hvorfor snakker du ikke med Fargotof enten på gladmodel eller hotpeople, han
har jo et studie.

Per

--
min email virker ikke. Så det er ikke muligt at maile mig direkte
og billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 02-08-04 21:29

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote in message
> hvorfor snakker du ikke med Fargotof enten på gladmodel eller hotpeople,
han
> har jo et studie.

Kender ham godt og har brugt deres studie. Det var helt fint.
Passer bare ikke 100% til det jeg vil lave.

Man har lige være ude og se et sted i dag. Fik et lækker tip på mail.

Jan