Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Rep. af nikon coolpix 775, kan det betale ~
Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 29-07-04 21:03

Jeg har sendt mit digi kamera til rep. og det koster ca. 1250 kr at få det
lavet. hvis jeg ikke vil ha´ det lavet koster det 300 kr for deres
ulejlighed.
mit spørsmål er så ; kan det betale sig at få det lavet når man kan få et
nyt kamera til 1500 kr. ?

Jens
En tur til tyskland/grænsehandel ??
Så kig på
www.eupriser.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 29-07-04 21:39

"Jens S. Rasmussen" <J1S@Elbaekhus.dk(lav tallet om til ord)> skrev i en
meddelelse news:410957f1$0$166$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> ulejlighed.
> mit spørsmål er så ; kan det betale sig at få det lavet når man kan få et

Stil dig selv det her spørgsmål..

Vil du betaler 250 kr for at undgå at mangle dit kamera i de dage det nu
tager at fixe det.?
Tror du på at du vil kunne tage lige så gode billeder med et nyt som du kan
med det gamle kamera?

Kan du svare ja til de to her, så har du dit svar.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-07-04 22:08

Jens S. Rasmussen <J1S@Elbaekhus.dk(lavtalletomtilord)> wrote:

> [...]
> ulejlighed.
> mit spørsmål er så ; kan det betale sig at få det lavet når man kan få et

du får nok ikke kamera der svarer til en nikon 775 til 1500,-

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 30-07-04 03:18

On Thu, 29 Jul 2004 22:03:21 +0200, "Jens S. Rasmussen"
> [...]

>ulejlighed.
>mit spørsmål er så ; kan det betale sig at få det lavet når man kan få et

Du kan få et nyt Nikon Coolpix 775 for 1.540 kr.
(tjek pricerunner.dk)
KS

Fra : Langgaard

Dato : 30-07-04 08:39

> [...]
> ulejlighed.
> mit spørsmål er så ; kan det betale sig at få det lavet når man kan få et

Hej

Mit råd er at købe et nyt, du får jo ny garanti og du har så ekstra kort,
lader og batterier, eller hvad der nu følger med et nyt.
Ofte er der mulighed for at sælge et kamera til reservedele til en "gør det
selv" mand.

--
Venlig hilsen / Best regards