Foto
IBM760 5420
Teil 3020
kamera købt i tysklad og reb. i dk??
Fra : fam. Ager

Dato : 29-07-04 20:03

hej

en af min bekendte har købt sit 300D i tyskland og nu er det gået i
stykker,er 3, mdr. gammelt...

mit/vores spørgsmål er, hvordan står man i denne situation?

deres garanti bevis er IKKE underskrevet fra leverandøren...

hvad skal man evt gøre..

håber at i kender noget til denne problematik...

torben

Fra : J & P

Dato : 29-07-04 20:26

> en af min bekendte har købt sit 300D i tyskland og nu er det gået i
> stykker,er 3, mdr. gammelt...

Det var da tidligt! Hvad er der sket med det?

--
Hilsen Jakob

Fra : stefan

Dato : 29-07-04 22:04

Hejsa
Vi købte to 300D i Media Markt i Flensburg, og efter ikke ret lang tid kom
der støv bag glasset bag på. Jeg ringede til dem og sagde som det var, og
klart nok skulle vi da tage på ferie og bruge dem, så kunne vi komme efter
ferien og få dem byttet, som sagt så gjordt. efter ca. 2 mdr.`s brug og
mange billeder fik vi to helt nye 300Dèr med hjem....DET kalder jeg
service......ok, vi kørte til Flensburg fra Odense ,,,,men så fik vi handlet
også *SSSSS*

Stefan

Fra : KNL DtP

Dato : 29-07-04 21:06

fam. Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en

> en af min bekendte har købt sit 300D i tyskland og nu er det gået i
> stykker,er 3, mdr. gammelt...

Øv - det var da godt nok en kort fornøjelse...

> deres garanti bevis er IKKE underskrevet fra leverandøren...

Jeg havde et EOS 10D med et par døde pixels, og da jeg havde købt kamerahuset i
Tyskland (TechnikDirekt), sendte jeg, efter en telefonsamtale med Canons
værksted PW Service, min ustemplede garantibevis retur til det tyske.

Et par dage kom den korrekt udfyldt tilbage, hvorefter jeg sendte mit kamera ind
til service. Reparationen var gratis, da kameraet var under garanti. Ingen
problemer hverken fra TechnikDirekt, Canon Danmark eller PW Service.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 29-07-04 21:24

hej

kanon lige det vi gerne ville høre...

takker

Fra : Hans Kruse

Dato : 02-08-04 20:45

Samme her med 10D og defekt lukker efter 5 mdr. og ca. 4000 billeder.

--
Kind Regards,
Hans Kruse