|
| kamera købt i tysklad og reb. i dk?? Fra : fam. Ager |
Dato : 29-07-04 20:03 |
|
hej
en af min bekendte har købt sit 300D i tyskland og nu er det gået i
stykker,er 3, mdr. gammelt...
mit/vores spørgsmål er, hvordan står man i denne situation?
deres garanti bevis er IKKE underskrevet fra leverandøren...
hvad skal man evt gøre..
håber at i kender noget til denne problematik...
torben
| |
J & P (29-07-2004)
| Kommentar Fra : J & P |
Dato : 29-07-04 20:26 |
|
> en af min bekendte har købt sit 300D i tyskland og nu er det gået i
> stykker,er 3, mdr. gammelt...
Det var da tidligt! Hvad er der sket med det?
--
Hilsen Jakob
| |
stefan (29-07-2004)
| Kommentar Fra : stefan |
Dato : 29-07-04 22:04 |
|
Hejsa
Vi købte to 300D i Media Markt i Flensburg, og efter ikke ret lang tid kom
der støv bag glasset bag på. Jeg ringede til dem og sagde som det var, og
klart nok skulle vi da tage på ferie og bruge dem, så kunne vi komme efter
ferien og få dem byttet, som sagt så gjordt. efter ca. 2 mdr.`s brug og
mange billeder fik vi to helt nye 300Dèr med hjem....DET kalder jeg
service......ok, vi kørte til Flensburg fra Odense ,,,,men så fik vi handlet
også *SSSSS*
Stefan
"J & P" <nogen@emialadresse.dk> skrev i en meddelelse
news:41095390$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > en af min bekendte har købt sit 300D i tyskland og nu er det gået i
> > stykker,er 3, mdr. gammelt...
>
> Det var da tidligt! Hvad er der sket med det?
>
> --
> Hilsen Jakob
>
>
| |
KNL DtP (29-07-2004)
| Kommentar Fra : KNL DtP |
Dato : 29-07-04 21:06 |
|
fam. Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
news:cebhke$1cga$1@news.cybercity.dk...
> en af min bekendte har købt sit 300D i tyskland og nu er det gået i
> stykker,er 3, mdr. gammelt...
Øv - det var da godt nok en kort fornøjelse...
> deres garanti bevis er IKKE underskrevet fra leverandøren...
Jeg havde et EOS 10D med et par døde pixels, og da jeg havde købt kamerahuset i
Tyskland (TechnikDirekt), sendte jeg, efter en telefonsamtale med Canons
værksted PW Service, min ustemplede garantibevis retur til det tyske.
Et par dage kom den korrekt udfyldt tilbage, hvorefter jeg sendte mit kamera ind
til service. Reparationen var gratis, da kameraet var under garanti. Ingen
problemer hverken fra TechnikDirekt, Canon Danmark eller PW Service.
MVH
Kristian
www.knl-dtp.dk
| |
fam. Ager (29-07-2004)
| Kommentar Fra : fam. Ager |
Dato : 29-07-04 21:24 |
|
hej
kanon lige det vi gerne ville høre...
takker
"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:ceblbl$1g8b$1@news.cybercity.dk...
> fam. Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
> news:cebhke$1cga$1@news.cybercity.dk...
>
> > en af min bekendte har købt sit 300D i tyskland og nu er det gået i
> > stykker,er 3, mdr. gammelt...
>
> Øv - det var da godt nok en kort fornøjelse...
>
> > deres garanti bevis er IKKE underskrevet fra leverandøren...
>
> Jeg havde et EOS 10D med et par døde pixels, og da jeg havde købt
kamerahuset i
> Tyskland (TechnikDirekt), sendte jeg, efter en telefonsamtale med Canons
> værksted PW Service, min ustemplede garantibevis retur til det tyske.
>
> Et par dage kom den korrekt udfyldt tilbage, hvorefter jeg sendte mit
kamera ind
> til service. Reparationen var gratis, da kameraet var under garanti. Ingen
> problemer hverken fra TechnikDirekt, Canon Danmark eller PW Service.
>
> MVH
>
> Kristian
> www.knl-dtp.dk
>
>
>
| |
Hans Kruse (02-08-2004)
| Kommentar Fra : Hans Kruse |
Dato : 02-08-04 20:45 |
|
Samme her med 10D og defekt lukker efter 5 mdr. og ca. 4000 billeder.
--
Kind Regards,
Hans Kruse
http://www.pbase.com/hkruse
"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> wrote in message
news:ceblbl$1g8b$1@news.cybercity.dk...
> fam. Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
> news:cebhke$1cga$1@news.cybercity.dk...
>
> > en af min bekendte har købt sit 300D i tyskland og nu er det gået i
> > stykker,er 3, mdr. gammelt...
>
> Øv - det var da godt nok en kort fornøjelse...
>
> > deres garanti bevis er IKKE underskrevet fra leverandøren...
>
> Jeg havde et EOS 10D med et par døde pixels, og da jeg havde købt
kamerahuset i
> Tyskland (TechnikDirekt), sendte jeg, efter en telefonsamtale med Canons
> værksted PW Service, min ustemplede garantibevis retur til det tyske.
>
> Et par dage kom den korrekt udfyldt tilbage, hvorefter jeg sendte mit
kamera ind
> til service. Reparationen var gratis, da kameraet var under garanti. Ingen
> problemer hverken fra TechnikDirekt, Canon Danmark eller PW Service.
>
> MVH
>
> Kristian
> www.knl-dtp.dk
>
>
>
| |
|
|