Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvor køber man
Fra : Willi Rouainia

Dato : 29-07-04 12:55

Billig batteri til sit digi cam

Sony dsc-p1

vhg

willi

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-07-04 13:11

Willi Rouainia" <willi@t"REMOVE skrev i et indlæg på usenet:
|| Billig batteri til sit digi cam
|| Sony dsc-p1

Start med at kigge på de to, der normalt bliver foreslået, når der
snakkes batterier:

http://www.billigebatterier.dk/ og http://www.batterier.dk/

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Bo Christensen

Dato : 29-07-04 13:28

> Billig batteri til sit digi cam
> Sony dsc-p1
hej,
jeg har købt på ebay.com, der er priserne noget anderledes på
batterier, tasker og filtre, jeg har selv lige modtaget en taske fra
usa, den var ca 1/3 pris af i dk, og det er selvom at jeg gav ca 1/3
af prisen i porto.
Mht. batterier, så koster et originalt til mit kamera 379 i dk, en kopivare
kan køber på batterier.dk for ca 100 kr mindre, jeg gav 16$ på ebay,
også for en kopivare, og incl porto til dk. da varen er under de ca 160 kr.
så kommer du ikke til at betale told/moms
/bo

Fra : Jens

Dato : 29-07-04 13:30

> Billig batteri til sit digi cam

Drejer det sig om AA celler, så faldt jeg i vores lokale Løvbjerg
supermarked over

4. stk POWERhaus NiMh 2100 mAh

inkl. en 'uintilligent' lader.

Pris: 59,95.

Det er sgu' billigt!!

Jens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-07-04 13:32

"Willi Rouainia" <willi@t"REMOVE"hekrew.dk> wrote in message
> Billig batteri til sit digi cam

AA Alkaline, så her de 10 Philips til 15,- kr incl moms i Metro Århus for
tiden. Udløbsdato 2005.

NiMH, Harald Nyborg

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-04 18:00

Hejsa.

> Billig batteri til sit digi cam

http://www.qxl.dk

Har lige Budt og købt 4 sæt 2.300 mAh batterier (AA) for 40 kr. pr. sæt.

Bedste lader køber du her:
http://www.batterier.dk/mw4798.htm
Kan både bruges til 220v, og i bilens cigartænderstik..

Laderen kan også aflade batterierne, hvilket er vigtigt.

Mvh.
Michael

Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 30-07-04 10:00