Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik: Billedredning i photoshop - Skør h~
Fra : Erik W.

Dato : 29-07-04 11:03

Jeg sad og kiggede billeder igennem fra en gråvejrstur ved stranden igår, de
fleste billeder flade og grå pga vejret og lyset. Der var et billede jeg
havde skudt fra hoften med fuld optisk Zoom af en skør hættemåge, som lavede
skinangreb på en sølvmåge.
Her laver den en demonstration af sin styrke ved at slå ned et par meter fra
sølvmågen:
Jeg regnede ikke med at kunne bruge billedet til noget, det er for uldent i
kanten pga. gråvejret. Men jeg syntes alligevel, at der var noget i billedet
der kunne bruges, og så gik jeg helt amok med photoshop og lavede mig en
turistplakat

Den må kunne laves i tysk version: Möve ya Body! - Så mangler jeg bare et
foreslag til en tysk tekst forneden -Så laver jeg een tysk version

Hvis der er andre der har lyst til at "lege" med originalbilledet, så sig
til. Jeg kan også lægge den i Binaer som Fuji Camera-RAW, hvis nogen har
brug for det.

Mvh Erik

--
Kritik er yderst sundhedskadeligt for dig og dine omgivelser!
(Frit efter Sundhedsstyrelsen 2004 og Jesper Juul 1998)

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-07-04 12:03

"Erik W."
> [...]
> til. Jeg kan også lægge den i Binaer som Fuji Camera-RAW, hvis nogen har

Erik - Det er godt nok meget grimt, jeg tror jeg må ha' en Treo,
hvis jeg skal videre med dagen.. Solen skinner din åndsbolle..
Beskær tættere hæv kontrasten til næsten lith og tilfør en masse
korn og brug en bedre typografi, læg piben væk og kom op med
en bedre text.. Så sidder den lige i øjet.. Du er på rette vej, men i
modsat retning, skæve stodder - hehe.. -max-

Fra : Erik W.

Dato : 29-07-04 13:29

"-max-" skrev i news:UP4Oc.28233$Vf.1616937@news000.worldonline.dk...

>Du er på rette vej, men i
> modsat retning, skæve stodder - hehe.. -max-

Sådan sagde de sikkert også til Andy Warhol

Jeg lavede lige en tysk version
news:4108ea70$0$255$edfadb0f@dread16.news.tele.dk Nu mangler jeg bare at
overbevise Danmarks Turistforening om, at det er smart at markedsføre
Danmark som et turistparadis med gråvejr og agressive hættemåger. Hmmm det
er vist godt jeg ikke valgte at blive reklamemand, da jeg gik ud af
gymnasiet for mange år siden

Nå! - Men hvis der ikke er nogen der vil lege, så vil jeg da hellere ud og
fotografere i solskinsvejret, istedet for at sidde og fedte med et gnattet
billede fra gårsdagens gråvejr

Mvh Erik

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-07-04 13:49

"Erik W."
> "-max-"

> Sådan sagde de sikkert også til Andy Warhol

Andy hvem.. Han var så skæv at han ikke hørte hva de sagde,
han fuckede virklig kunsten up, nu kan man jo ikke gå ind i et
supermarked uden at se kunst alle vegne, Plumrose cocktail pølser,
det må være kunst, for spiseligt er det sku ikke.. hehe..

> [...]
> Danmark som et turistparadis med gråvejr og agressive hættemåger. Hmmm det
> er vist godt jeg ikke valgte at blive reklamemand, da jeg gik ud af

Det var gymnasiet der ødelage din chance for at blive en go' reklame mand..
Eller du var måske heldig at slippe ud før tid..))

> [...]
> fotografere i solskinsvejret, istedet for at sidde og fedte med et gnattet

Go' ide, så vil jeg smutte ned og købe en trepak treo, så jeg har noget
at stå imod med, i tilfælde af at du poster flere turist plakater.. -max-

Fra : Erik W.

Dato : 29-07-04 14:10

"-max-" skrev i news:tn6Oc.28249$Vf.1618037@news000.worldonline.dk...

> [...]
> supermarked uden at se kunst alle vegne, Plumrose cocktail pølser,
> det må være kunst, for spiseligt er det sku ikke.. hehe..

Ja og her er popkunstens svar på Edvard Munch's "Skrik" bedre kendt som
"Skriget":
http://www.tulip.dk/Consumers/Products/Brands/Historien+bag+JAKA-bov.htm

> Det var gymnasiet der ødelage din chance for at blive en go' reklame
mand..
> Eller du var måske heldig at slippe ud før tid..))

Skal jeg forstå det derhen, at du ikke bryder dig om mine turistplakater?

> Go' ide, så vil jeg smutte ned og købe en trepak treo, så jeg har noget
> at stå imod med, i tilfælde af at du poster flere turist plakater..
-max-

Lad nu endelig være med at købe dem med citrussmag, de smager endnu værre
end de almindelige.

Mvh Erik