Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SD flachram konverter til CFram
Fra : Nyheder

Dato : 28-07-04 22:18

Hej Alle
Jeg har fået et stort SD flash ram kort men jeg har et Nikon der bruger CF
ram. Jeg har prøvet at kikke rundt på nette for at se om der findes et CF
kort hvor man kan sætte et SD kort i (sådan en converter). SD kortet er jo
mindre en CF kortet så det burde vel være muligt.

Hilsen

Sten

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 29-07-04 08:55

Nyheder wrote:
> [...]
> kort hvor man kan sætte et SD kort i (sådan en converter). SD kortet er jo
> mindre en CF kortet så det burde vel være muligt.

jeps - de findes: <http://www.flashreaders.com/sd-cf-adapter.html>,
du skal bare finde den rette butik

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-07-04 09:16

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in message
CF
CF

> jeps - de findes: <http://www.flashreaders.com/sd-cf-adapter.html>,
> du skal bare finde den rette butik

Data fra siden: Weighs just 115g
Det passer forhåbentligt ikke.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Bent

Dato : 29-07-04 09:24

Hej

Prøv at se målene - den er for lang - så du kan ikke lukke
låget på kameraet - jeg har en bruger den på men PDA

Bent

Fra : Nyheder

Dato : 29-07-04 10:29

Prøv at se målene - den er for lang - så du kan ikke lukke
> låget på kameraet - jeg har en bruger den på men PDA

Hvad med dette?
http://www.mittoni.com/catalog/product_info.php/products_id/1238
Så vidt jeg kan se er det den rigtige størelse

Sten