alternativ til Napster
Fra : Thomas

Dato : 07-05-01 17:27

Hej
Nu da napster åbenbart har lagt et eller andet filter på deres server som
gør det meget svært at finde det man leder efter er jeg begyndt at kigge mig
omkring efter et alternativ. Hvad er det bedste?

Fra : Hauge

Dato : 07-05-01 17:40

Hejsa

"Thomas" <thomas.heath@forum.dk> wrote in message
> [...]
mig
> omkring efter et alternativ. Hvad er det bedste?

www.winmx.com

Mvh Hauge

Fra : Ralph

Dato : 07-05-01 18:16

Hauge wrote:

> www.winmx.com

Den winmx JEG har sammenkobler blot alle de musiksøgetjenester der findes, og
så vidt jeg har erfaret er 99,99% af alle hits (ikke musikhits, men søgehits)
fra napster.

Det drejer sig blot om lidt fantasi, da jeg sidst søgte på Bruce Springsteen
fik jeg 0 hits, da jeg søgte på Bruce Springstein fik jeg over 100. Korn = 0,
koRn = 100, søg evt. på navnet på et hit (musik ikke søge) af en given kunstner
og du finder den "nye" stavemåde

--
venligst
Ralph

Fra : Kasper

Dato : 07-05-01 19:37

Jeg kan kun anbefale www.audiogalaxy.com
brugte det også før napster gav problemer. Jeg synes det er meget bedre end
napster.

Fra : vestergren

Dato : 07-05-01 20:25

Hej Kasper.
Du kan forsøge dig med www.aimster.com. Det er en søgemaskine meget lig napster. Der ligger forøvrigt i installationsdelen en patch, der fra den selvsamme browser giver adgang til napster.
Hilsen Jørgen.

http://www.kandu.dk/

Fra : Chris

Dato : 08-05-01 09:46

On Mon, 7 May 2001 18:26:30 +0200, "Thomas" <thomas.heath@forum.dk>
wrote:

> [...]
>gør det meget svært at finde det man leder efter er jeg begyndt at kigge mig
>omkring efter et alternativ. Hvad er det bedste?

Jeg bruger fortsat Napster. Kombineret med Napigator kan jeg vælge
hvilken Napster-server, jeg vil logge mig på, og så vælger man da blot
en server, der ikke er hostet af Napster. Det er nemlig kun Napster,
der bruger filter. Andre servere er så åbne, som Napster var i
begyndelsen.

http://www.napigator.com

kh
Chris Hansen

Fra : Knud K. H.

Dato : 08-05-01 12:10

> [...]
> en server, der ikke er hostet af Napster. Det er nemlig kun Napster,
> der bruger filter. Andre servere er så åbne, som Napster var i

men enten kan man ikke logge på serverne da der er for mange brugere, eller
også er der næsten intet udbud af sange. Hvilken server bruger du?
--
mvh.
Knud K. H.

Fra : Chris

Dato : 08-05-01 20:48

On Tue, 8 May 2001 13:10:14 +0200, "Knud K. H." <knud@post12.tele.dk>
wrote:

>men enten kan man ikke logge på serverne da der er for mange brugere, eller
>også er der næsten intet udbud af sange. Hvilken server bruger du?

Den med flest sange, og samtidig den som jeg kan logge på.
Det er naturligvis noget med lige at prøve sig frem fra toppen af, men
det virker i oftest mindst et forsøg ud af ti.

Yderst effektivt

kh
Chris Hansen

Fra : -= Mahn-Zeh =-

Dato : 13-05-01 01:17

Den nyeste WinMX er ikke så ringe endda...

--
-= Mahn-Zeh =-
icq# 99637634