Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
16mm udstyr, hvor?
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 18:51

Hej

Jeg har overvejet at "lege" med 16mm film på et tidspunkt og vil derfor
høre, om der er nogen som kender en fotohandler, som handler med brugte 16mm
kameraer (vi snakker ikke om professionelt udstyr).

hilsen
Joachim

Fra : Langgaard

Dato : 26-07-04 19:19

"J. Larsen" <joac01-snabela-yahoo-punktum-com> skrev i en meddelelse
> [...]
16mm
> kameraer (vi snakker ikke om professionelt udstyr).

Jeg har følgende:

Bolex paillard H16 Refleks 16mm optager, i lædertaske, velholdt og med
manualer 2000,-

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 19:47

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Jeg har følgende:
>
> Bolex paillard H16 Refleks 16mm optager, i lædertaske, velholdt og med
> manualer 2000,-
>
> --
> Venlig hilsen / Best regards
> Leif Langgaard. E- Mail: langgaard@klarupnet.dk
> Køb og salg af brugt fotoudstyr: www.analogfoto.dk
> Jeg samler på kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Lyder interessant. Har du et typenummer på kameraet? H16 er lavet i flere
modeller. Hvad er der i øvrigt af optik på den?

hilsen
Joachim

Fra : Langgaard

Dato : 27-07-04 18:35

Hej

Send mig en mail som jeg kan svare på, så sender jeg billeder og flere
oplysninger.

--
Venlig hilsen / Best regards