MySQL: Hvor mange poster?
Fra : Niels Skovmand

Dato : 07-05-01 17:31

Hej..

Jeg er ved at lave mit eget forum, hvor jeg skal bruge en funktion til at
"fortælle" mig hvor mange poster der findes i en tabel, med en bestemt
værdi, i en column kaldt followup, som ligger i denne tabel.

Er der en simpel funktion til optælling af disse, hvor man ikke behøver
bruge alverdens while-løkker, etc.

På forhånd tak.
Niels Skovmand

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 07-05-01 17:33

On Mon, 7 May 2001 18:31:28 +0200, "Niels Skovmand" <woodman@lite.dk>
wrote:

> [...]
>værdi, i en column kaldt followup, som ligger i denne tabel.
>
>Er der en simpel funktion til optælling af disse, hvor man ikke behøver

http://www.php.dk/useweb/displaymsg.php?id=1705084

Thomas Jensen
http://pil.dk/