Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Arkiv - database - digitalfotos
Fra : Jesper R

Dato : 24-07-04 20:38

Hej gruppe

Er der noget her som kender og kan anbefale et godt program til at holde
styr på sine billeder digitalt.. ??

Altså digitale billeder forstås' )

Jesper

Fra : Newsman

Dato : 24-07-04 20:47

Jeg kan anbefale: Adobe Photoshop Album 2.0 Det er SUPER !!!!

vh thomas N

Fra : Newsman

Dato : 25-07-04 01:03

OMTALTE program ligger lige nu i nyhedsgruppen Alt.binaries.warez !!!!

Skynd dig hvis du er på en TDc server...for der sletter hurtigt !!

vh thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-07-04 09:26

altså ... folk er sku ikke så dumme vel ?

--
Thomas von Hassel
http://www.elements.dk/

Fra : Newsman

Dato : 25-07-04 20:35

Det ved jeg ikke ?? Det er vel op til hver enkelt !!

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-07-04 20:38

ja, måske, men du har ihvertfald bevist din egen dumhed ved at poste det
indlæg her ....

/thomas

--
Thomas von Hassel
http://www.elements.dk/

Fra : Newsman

Dato : 25-07-04 20:42

Det er jeg nu ikke enig i................Det er en oplysning man kan bruge
til hvad man vil !!! Forumet er frit !! (omend jeg godt forstår din pointe
!)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-07-04 14:32

Newsman wrote:
> Det er jeg nu ikke enig i................Det er en oplysning man kan bruge
> til hvad man vil !!! Forumet er frit !! (omend jeg godt forstår din pointe
> !)

Når i nu bliver færdig med at diskutere hvem der er dummest kan i
evt. læse lidt på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

FUT: dk.admin.netikette

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-07-04 20:48

Jesper R <jero@tdcadsl.dk> wrote:

> Hej gruppe
>
> Er der noget her som kender og kan anbefale et godt program til at holde
> styr på sine billeder digitalt.. ??
>
> Altså digitale billeder forstås' )

<http://www.iview-multimedia.com/>

Jeg bruger det selv og det har holdt styr på mine digitale billeder i et
par år efterhånden.... og det er blevet til en del efterhånden.

/thomas

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 24-07-04 21:55

> Er der noget her som kender og kan anbefale et godt program til at holde
> styr på sine billeder digitalt.. ??

Prøv Imatch fra http://www.photools.com/.

mvh
Ole

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-07-04 22:12

Jesper R skrev:

>Er der noget her som kender og kan anbefale et godt program til at holde
>styr på sine billeder digitalt.. ??

Der findes et hav af dem. Valget er meget en smagssag. Jeg er gladest
for

http://www.cerious.com/thumbnails.shtml

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Pepe

Dato : 25-07-04 00:34

Hi,
Try this one: http://www.fotostation.com/
Very handy for what you need Photo on CD.
And also make web gallery for easy use.

Pepe

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-07-04 09:26

Jesper R <jero@tdcadsl.dk> wrote:

> Hej gruppe
>
> Er der noget her som kender og kan anbefale et godt program til at holde
> [...]

der er selvfølgelig altid:

http://www.apple.com/ilife/iphoto/

;)

--